Witam, jak zrobic 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza?
proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.02.2012 13:06


#2
Napisano 19.02.2012 16:52
Klasa czy item ?
#3
Napisano 19.02.2012 20:17
Znajdz mniej więcej coś takiego
I nad tym if dodaj
całość powinna wyglądac tak:
[size=4][color=#000000]cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);[/color][/size]Nad tym masz if ...
I nad tym if dodaj
if(random(1)) return HAM_IGNORED
całość powinna wyglądac tak:
[color=#000000]if(random(1)) return HAM_IGNORED if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);[/color]s
Użytkownik baned edytował ten post 19.02.2012 20:19
Zarząd Cs-Baraki.pl Zapraszam serdecznie
Zarzad:
Washi * Agata * Kysy * oPALEJRO * MarWit
Zapraszamy na www.Cs-Baraki.pl
Zarzad:
Washi * Agata * Kysy * oPALEJRO * MarWit
Zapraszamy na www.Cs-Baraki.pl
#4
Napisano 19.02.2012 21:44
kolega @up coś namieszał.
Powinno to wyglądać tak :
+ musisz dodać pod tymi tablicami :
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
tą linijkę:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Powinno to wyglądać tak :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
+ musisz dodać pod tymi tablicami :
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
tą linijkę:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych