Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

1/2 na natychmiastowe zabicie z noza

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 hateyou

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 18.02.2012 13:06

Witam, jak zrobic 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza?

proszę o pomoc
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 Ragawan15

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sławno
Offline

Napisano 19.02.2012 16:52

Klasa czy item ?
  • +
  • -
  • 0

#3 ZarzadCSB

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:207
  • GG:
  • Imię:Watashi
  • Lokalizacja:reklama
Offline

Napisano 19.02.2012 20:17

Znajdz mniej więcej coś takiego
[size=4][color=#000000]cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);[/color][/size]
Nad tym masz if ...

I nad tym if dodaj
if(random(1)) return HAM_IGNORED





całość powinna wyglądac tak:
[color=#000000]if(random(1)) return HAM_IGNORED
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
 cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);[/color]s

Użytkownik baned edytował ten post 19.02.2012 20:19

  • +
  • -
  • 0
Zarząd Cs-Baraki.pl Zapraszam serdecznie
Zarzad:
Washi * Agata * Kysy * oPALEJRO * MarWit
Zapraszamy na www.Cs-Baraki.pl

#4 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 19.02.2012 21:44

kolega @up coś namieszał.

Powinno to wyglądać tak :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}


+ musisz dodać pod tymi tablicami :

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

tą linijkę:
#define DMG_BULLET (1<<1)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych