Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z komplikacją misji

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 daw-k

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:39
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2012 10:39

Mam problem z komplikacją wyskakuje mi taki błąd
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

do_mosje.sma(126) : error 017: undefined symbol "YELLOW"
do_mosje.sma(126) : warning 215: expression has no effect
do_mosje.sma(126) : error 001: expected token: ";", but found ")"
do_mosje.sma(126) : error 029: invalid expression, assumed zero
do_mosje.sma(126) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <colorchat>

new bool:ma_misje[33] = false;
new g_player_defuses[33], g_player_plants[33], g_player_headshots[33], firstblood, g_player_frags[33], g_class[64], g_class_id[33], g_mission[33], g_player_id[33], g_target[33], g_player_name[33];
public plugin_init() {
register_plugin("COD:MW MOD Misje", "0.02beta", "Mietek")

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

register_clcmd("say /m", "menu_misje");
register_clcmd("say /misje", "menu_misje");
register_clcmd("say /sprawdz", "aktualna_misja");

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");

}
public client_connect(id)
{
ma_misje[id] = false;
g_mission[id] = 0;
g_player_frags[id] = 0;
g_class_id[id] = 0;
g_player_id[id] = 0;
g_target[id] = 0;
g_player_headshots[id] = 0;
g_player_plants[id] = 0;
g_player_defuses[id] = 0;
}

public client_disconnect(id)
{
ma_misje[id] = false;
g_mission[id] = 0;
g_player_frags[id] = 0;
g_class_id[id] = 0;
g_player_id[id] = 0;
g_target[id] = 0;
g_player_headshots[id] = 0;
g_player_plants[id] = 0;
g_player_defuses[id] = 0;
}
public PoczatekRundy()
{
new info[201];
for(new id=0;id<=32;id++)
{
  new g_player_xp = cod_get_user_xp(id);
  if(!is_user_alive(id))
   continue;
  if(ma_misje[id])
  {
   if(3 < g_mission[id] <= 7)
   {
    format(info, 200, "[COD MISJE] Nie udalo Ci sie zapolowac na gracza, tracisz 10 XP!");
    ColorChat(id, RED, info)
    if(g_player_xp >= 100)
	 cod_set_user_xp(id, g_player_xp-10);
    else
	 cod_set_user_xp(id, 0)
    ma_misje[id] = false;
   }
   if(g_mission[id] == 8 && firstblood == 1)
   {
    format(info, 200, "[COD MISJE] Nie udalo Ci sie zabic jako pierwszy, tracisz 15 XP!");
    ColorChat(id, RED, info)
    if(g_player_xp >= 15)
	 cod_set_user_xp(id, g_player_xp-50);
    else
	 cod_set_user_xp(id, 0)
    ma_misje[id] = false;
   }
  }
  firstblood = 1;
}
}
public bomb_planted(id)
{
new info[201];
if(ma_misje[id])
{
  if( 12 < g_mission[id] <= 15)
  {
   g_player_plants[id]++;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Podlozyles pake juz %i razy.", g_player_plants[id]);
   ColorChat(id, RED, info);
   SprawdzMisje(id);
  }
}
}


public bomb_defused(id)
{
new info[201]; 
if(ma_misje[id])
{
  if( 15 < g_mission[id] <= 18)
  {
   g_player_defuses[id]++;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Rozbroiles pake juz %i razy.", g_player_defuses[id]);
   ColorChat(id, RED, info);
   SprawdzMisje(id);
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public aktualna_misja(id)
{
new info[201];
if(!ma_misje[id])
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Nie posiadasz aktualnie zadnej misji!");
  ColorChat(id, YELLOW, info);
}
else
{
  if(0 < g_mission[id] <= 3)
  {
   format(info, 200, "[COD MISJE] Musisz zabic klase %s", g_class);
   ColorChat(id, BLUE, info);
  }
  if(3 < g_mission[id] <= 7)
  {
   format(info, 200, "[COD MISJE] Musisz upolowac gracza %s", g_player_name);
   ColorChat(id, BLUE, info);
  }
  if(g_mission[id] == 8)
  {
   format(info, 200, "[COD MISJE] Musisz zabic jako pierwszy");
   ColorChat(id, BLUE, info);
  }
  if(8 < g_mission[id]<= 12)
  {
   format(info, 200, "[COD MISJE] Musisz zabic headshootem");
   ColorChat(id, BLUE, info);
  }
  if(12 < g_mission[id]<= 15)
  {
   format(info, 200, "[COD MISJE] Musisz podkladac bomby");
   ColorChat(id, BLUE, info);
  }
  if(15 < g_mission[id] <= 18)
  {
   format(info, 200, "[COD MISJE] Musisz rozbrajac bomby");
   ColorChat(id, BLUE, info);
  }
}
}

public DeathMsg()
{
new info[201];
new g_killer = read_data(1);
new g_victim = read_data(2);
new g_headshot = read_data(3);

new g_player_xp = cod_get_user_xp(g_killer)
new g_player_xp2 = cod_get_user_xp(g_victim)

if(get_user_team(g_killer) != get_user_team(g_victim))
{
  if(ma_misje[g_killer])
  {
   if(0 < g_mission[g_killer] <= 3 && cod_get_user_class(g_victim) == g_class_id[g_killer])
   {
    g_player_frags[g_killer]++;
    format(info, 200, "[COD MISJE] Zabiles juz %i razy %s", g_player_frags[g_killer], g_class);
    ColorChat(g_killer, RED, info)
   }
   if(3 < g_mission[g_killer] <= 7 && get_user_index(g_player_name) == g_target[g_killer])
   {
    if(g_mission[g_killer] == 4)
    {
	 format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 5 EXP!");
	 ColorChat(g_killer, GREEN, info)
	 cod_set_user_xp(g_killer, g_player_xp+5);
    }
    if(g_mission[g_killer] == 5)
    {
	 format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 10 EXP!");
	 ColorChat(g_killer, GREEN, info)
	 cod_set_user_xp(g_killer, g_player_xp+10);
    }
    if(g_mission[g_killer] == 6)
    {
	 format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 20 EXP!");
	 ColorChat(g_killer, GREEN, info)
	 cod_set_user_xp(g_killer, g_player_xp+20);
    }
    if(g_mission[g_killer] == 7)
    {
	 format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 10 EXP!");
	 ColorChat(g_killer, GREEN, info)
	 cod_set_user_xp(g_killer, g_player_xp+10);
    }
    ma_misje[g_killer] = false;
   }
   if(g_mission[g_killer] == 8 && firstblood == 1 && g_killer!=g_victim)
   {
    format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 15 EXP!");
    ColorChat(g_killer, GREEN, info)
    cod_set_user_xp(g_killer, g_player_xp+15);
    ma_misje[g_killer] = false;
    firstblood = 0;
   }
   if(8 < g_mission[g_killer] <= 12 && g_headshot)
   {
    g_player_headshots[g_killer]++;
    format(info, 200, "[COD MISJE] Zabiles juz %i razy headshootem", g_player_headshots[g_killer]);
    ColorChat(g_killer, RED, info)
   }
	
  }
}
if(ma_misje[g_victim])
{
  if(3 < g_mission[g_victim] <= 7)
  {
   format(info, 200, "[COD MISJE] Nie udalo Ci sie zapolowac na gracza, tracisz 200 XP!");
   ColorChat(g_victim, RED, info)
   if(g_player_xp2 >= 15)
	 cod_set_user_xp(g_victim, g_player_xp2-100);
    else
	 cod_set_user_xp(g_victim, 0)
   ma_misje[g_victim] = false;
  }
}
SprawdzMisje(g_killer);
}
public SprawdzMisje(id)
{
new info[201];
new g_player_xp = cod_get_user_xp(id)
/*if(ma_misje[id])
{
  g_player_frags[id] = 0;
  g_player_headshots[id] = 0;
  return PLUGIN_CONTINUE;
}*/
 
if(g_mission[id] == 1 && g_player_frags[id] == 2)
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 15 EXP!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  ma_misje[id] = false;
  g_player_frags[id] = 0;
  cod_set_user_xp(id, g_player_xp+15);
}
if(g_mission[id] == 2 && g_player_frags[id] == 4)
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 10 EXP!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  ma_misje[id] = false;
  g_player_frags[id] = 0;
  cod_set_user_xp(id, g_player_xp+10);
}
if(g_mission[id] == 3 && g_player_frags[id] == 6)
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 5 EXP!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  ma_misje[id] = false;
  g_player_frags[id] = 0;
  cod_set_user_xp(id, g_player_xp+5);
}
if(g_mission[id] == 9 && g_player_headshots[id] == 2)
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 5 EXP!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  ma_misje[id] = false;
  g_player_headshots[id] = 0;
  cod_set_user_xp(id, g_player_xp+5);
}
if(g_mission[id] == 10 && g_player_headshots[id] == 4)
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 15 EXP!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  ma_misje[id] = false;
  g_player_headshots[id] = 0;
  cod_set_user_xp(id, g_player_xp+15);
}
if(g_mission[id] == 11 && g_player_headshots[id] == 6)
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 5 EXP!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  ma_misje[id] = false;
  g_player_headshots[id] = 0;
  cod_set_user_xp(id, g_player_xp+5);
}
if(g_mission[id] == 12 && g_player_headshots[id] == 8)
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 15 EXP!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  ma_misje[id] = false;
  g_player_headshots[id] = 0;
  cod_set_user_xp(id, g_player_xp+15);
}
if(g_mission[id] == 13 && g_player_plants[id] == 2)
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 25 EXP!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  cod_set_user_xp(id, g_player_xp+25);
  g_player_plants[id] = 0;
  ma_misje[id] = false;
}
if(g_mission[id] == 14 && g_player_plants[id] == 4)
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 15 EXP!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  cod_set_user_xp(id, g_player_xp+15);
  g_player_plants[id] = 0;
  ma_misje[id] = false;
}
if(g_mission[id] == 15 && g_player_plants[id] == 8)
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 5 EXP!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  cod_set_user_xp(id, g_player_xp+5);
  g_player_plants[id] = 0;
  ma_misje[id] = false;
}
if(g_mission[id] == 16 && g_player_defuses[id] == 2)
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 5 EXP!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  cod_set_user_xp(id, g_player_xp+5);
  g_player_defuses[id] = 0;
  ma_misje[id] = false;
}
if(g_mission[id] == 17 && g_player_defuses[id] == 4)
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 10 EXP!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  cod_set_user_xp(id, g_player_xp+10);
  g_player_defuses[id] = 0;
  ma_misje[id] = false;
}
if(g_mission[id] == 18 && g_player_defuses[id] == 8)
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 15 EXP!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  cod_set_user_xp(id, g_player_xp+15);
  g_player_defuses[id] = 0;
  ma_misje[id] = false;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_misje(id)
{
if(!ma_misje[id])
{
  new menu = menu_create("Menu misji \rby cOdMoD", "misje_handler");
 
  menu_additem(menu, "Zabij klase");
  menu_additem(menu, "Zapoluj na gracza");
  menu_additem(menu, "Zabij jako pierwszy \r[15 EXP]");
  menu_additem(menu, "Zabij headshootem");
  menu_additem(menu, "Podloz pake");
  menu_additem(menu, "Rozbroj pake");
 
  menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
  menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
  menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
 
  menu_display(id, menu);
}
else
  menu_ma_misje(id)
}
public misje_handler(id, menu, item)
{
new info[201];
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0: class(id);
  case 1: polowanie(id);
  case 2:
  {
   ma_misje[id] = true;
   g_mission[id] = 8;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij jako pierwszy w rundzie. Nagroda 15 EXP");
   ColorChat(id, BLUE, info)
  }
  case 3: headshoot(id);
  case 4: bomberman(id);
  case 5: defuser(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_ma_misje(id)
{
new menu = menu_create("Menu misji \rby cOdMoD", "menu_ma_misje_handler");
menu_additem(menu, "Sprawdz aktualna misje");
menu_additem(menu, "Anuluj misje\r[Koszt 25XP]")
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
public menu_ma_misje_handler(id, menu, item)
{
new info[201];
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0: aktualna_misja(id);
  case 1:
  {
   if(!ma_misje[id])
   {
    format(info, 200, "[COD MISJE] Nie posiadasz aktualnie zadnej misji!");
    ColorChat(id, YELLOW, info)
    return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wlasnie anulowales swoja misje");
   ColorChat(id, RED, info)
   if(cod_get_user_xp(id) >= 100)
	 cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)-100);
    else
	 cod_set_user_xp(id, 0)
   ma_misje[id] = false;
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public class(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase do zabicia:", "class_handler");
new info[201];
if(ma_misje[id])
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Aktualnie masz juz misje!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
{
  new g_class_name[64];
  cod_get_class_name(i, g_class_name, 63);
  menu_additem(menu, g_class_name);
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");

menu_display(id, menu);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public class_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

cod_get_class_name(item, g_class, 63);
g_class_id[id] = item;

ilosc(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ilosc(id)
{
new info[64]
format(info, 63, "Wybrales klase %s", g_class)
new menu = menu_create("Wybierz ilosc:", "ilosc_handler");

menu_additem(menu, "Zabij 2\r[10 EXP]");
menu_additem(menu, "Zabij 4\r[15 EXP]");
menu_additem(menu, "Zabij 6\r[25 EXP]");
menu_addblank(menu)
menu_additem(menu, info);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");

menu_display(id, menu);
}
public ilosc_handler(id, menu, item)
{
new info[201];
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 2 %s. Nagroda 10 EXP.", g_class);
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 1;
   g_player_frags[id] = 0;
  }
  case 1:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 4 %s. Nagroda 15 EXP.", g_class);
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 2;
   g_player_frags[id] = 0;
  }
  case 2:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 4 %s. Nagroda 25 EXP.", g_class);
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 3;
   g_player_frags[id] = 0;
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public polowanie(id)
{
new info[201];
if(ma_misje[id])
{
  format(info, 200, "[COD MISJE] Aktualnie masz juz misje!");
  ColorChat(id, GREEN, info)
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "polowanie_handler");
new callback = menu_makecallback("polowanie_callback");

for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
  if(!is_user_connected(i))
   continue;
  g_player_id[n++] = i;
  new nazwa_gracza[64];
  get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
  menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, callback);
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");

menu_display(id, menu);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public polowanie_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

g_target[id] = g_player_id[item];
get_user_name(g_target[id], g_player_name, 32);


stawka(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public polowanie_callback(id, menu, item)
{
if(g_player_id[item]  == get_user_userid(id) /*|| get_user_team(item) == get_user_team(id)*/)
  return ITEM_DISABLED;
 
return ITEM_ENABLED;
}
public stawka(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz stawke:", "stawka_handler");

new info[64]
format(info, 63, "Twoim celem jest %s ", g_player_name)

menu_additem(menu, "[10 XP]");
menu_additem(menu, "[15 XP]");
menu_additem(menu, "[25 XP]");
menu_additem(menu, "[35 XP]");
menu_addblank(menu);
menu_additem(menu, info);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public stawka_handler(id, menu, item)
{
new info[201];
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij %s. Nagroda 10 EXP.", g_player_name);
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 4;
  }
  case 1:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij %s. Nagroda 15 EXP.", g_player_name);
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 5;
  }
  case 2:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij %s. Nagroda 25 EXP.", g_player_name);
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 6;
  }
  case 3:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij %s. Nagroda 35 EXP.", g_player_name);
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 7;
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public headshoot(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz ilosc:", "headshoot_handler");

menu_additem(menu, "2 [10 EXP]");
menu_additem(menu, "4 [15 EXP]");
menu_additem(menu, "6 [25 EXP]");
menu_additem(menu, "8 [35 EXP]");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public headshoot_handler(id, menu, item)
{
new info[201];
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 2 headshootami. Nagroda 5 EXP.");
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 9;
  }
  case 1:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 4 headshootami. Nagroda 15 EXP.");
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 10;
  }
  case 2:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 6 headshootami. Nagroda 25 EXP.");
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 11;
  }
  case 3:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 8 headshootami. Nagroda 50 EXP.");
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 12;
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomberman(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz ilosc:", "bomberman_handler");

menu_additem(menu, "2 [15 EXP]");
menu_additem(menu, "4 [25 EXP]");
menu_additem(menu, "8 [50 EXP]");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public bomberman_handler(id, menu, item)
{
new info[201];
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Podloz 2 bomby. Nagroda 5 EXP.");
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 13;
  }
  case 1:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Podloz 4 bomby. Nagroda 15 EXP.");
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 14;
  }
  case 2:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Podloz 8 bomb. Nagroda 25 EXP.");
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 15;
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public defuser(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz ilosc:", "defuser_handler");

menu_additem(menu, "2 [5 EXP]");
menu_additem(menu, "4 [15 EXP]");
menu_additem(menu, "8 [25 EXP]");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public defuser_handler(id, menu, item)
{
new info[201];
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Rozbroj 2 bomby. Nagroda 5 EXP.");
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 16;
  }
  case 1:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Rozbroj 4 bomby. Nagroda 15 EXP.");
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 17;
  }
  case 2:
  {
   ma_misje[id] = true;
   format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Rozbroj 8 bomb. Nagroda 25 EXP.");
   ColorChat(id, BLUE, info)
   g_mission[id] = 18;
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


#2 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 18.02.2012 23:51

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją



[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych