Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ruletka 2.4 - użycie co 3 rundy i ziielony napis [Ruletka]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 maciej916

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:126
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Koźmin Wlkp
Offline

Napisano 18.02.2012 10:04

Mam tego moda: Ruletka 2.4 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Chce go pzrerobic aby można było go używać co 3 rundy a nie co %s sekund.
A komunikat ma sie wyświetlć taki:
[Ruletka] Odpocznij troche, ruletke możesz użyc za %s rundy.

%s np. jeśli sie użyło runde temu to pisało Odpocznij troche, ruletke możesz użyc za 2 rundy.

Ps. *I żeby wszystkie [Ruletka] były na zielono
  • +
  • -
  • 0

#2 maciej916

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:126
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Koźmin Wlkp
Offline

Napisano 19.02.2012 18:51

ref
  • +
  • -
  • 0

#3 maciej916

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:126
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Koźmin Wlkp
Offline

Napisano 26.02.2012 12:46

odś
  • +
  • -
  • 0

#4 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 26.02.2012 12:56

Może sma? :hmmm:
  • +
  • -
  • 0

#5 maciej916

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:126
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Koźmin Wlkp
Offline

Napisano 02.03.2012 15:33

daje sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 maciej916

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:126
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Koźmin Wlkp
Offline

Napisano 04.03.2012 10:42

dałem sma i cisza
  • +
  • -
  • 0

#7 maciej916

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:126
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Koźmin Wlkp
Offline

Napisano 10.03.2012 09:08

odświeżam
  • +
  • -
  • 0

#8 kapi10072

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:318
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.03.2012 10:35

4000 linijek na zwykłą ruletkę to trochę dużo :)
Może zrób sobie ruletkę z tutoriala z amxx.pl, dodaj event nowej rundy i tam zmienna++ i jezeli zmienna wynosi 3 to kod jakis tam sie wykona, a potem zerujesz zmienną
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź ;)
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D


#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.03.2012 17:02

@kapi10072: Niezwykle przydatną cechą jest wypisywanie komentarzy przy kodzie źródłowym, changelogów, a dość niedorzeczne jest (przynajmniej dla mnie) niepodanie autora w tymże kodzie.
Dlatego kod wynosi 4000 linijek, a nie 2000, ale od tego jest praktyka i współpraca, bo trudno jest pisać razem (przez kilku programistów) jeden kod, który jest nieokomentowany, tym samym
powodując nieczytelność dla innych programistów (a nawet dla nas samych po dłuższym czasie), co właściwie dany fragment kodu, czy pewna funkcja robi i zmuszając nas do niepotrzebnego,
kolejnego rozwikłania, za co dany fragment odpowiada, zamiast szukać sedna pewnego problemu. Do tego cały kod zapisany jest w notacji Allman / Linux, nie Java itp., więc o kolejne kilkaset
linijek dłuższy (osobiście nienawidzę notacji (stylu) Allmana / linuxa / GNU), ale to kwestia indywidualna programisty. Dlatego tego typu komentarz nic nie wnosi do dyskusji, a jedynie produkuje
niepotrzebny offtopic, gdyż te kwestie są sporne i różne w zależności od upodobań i przyzwyczajeń programisty. Nie zrozum źle, nie krytykuję nie podawania w kodzie źródłowym changelogu,
autorów, czy używania notacji takiej, a nie innej (gdyż jest to kwestia, jak wspomniałem, indywidualna każdego programisty i jego własnego stylu pisania), wyjaśniam jedynie, dlaczego kod ma
aż 4000 linijek i nie jest to rzeczą zbędną, ot, takie drobne wyjaśnienie, choć pewnie zdecydowanie za długie, ale nie mogłem się powstrzymać od wyjaśnienia tego w niniejszym właśnie poście.

@BTW:
Załączam na szybko przerobiony plugin ruletki z 2006 roku, która, de facto, ma jeszcze wiele błędów, takich jak np. utrata bomby przy wylosowaniu przez bombera Rambo. SMA załączam poniżej.

@UWAGA:
Dla pozostałej 1 rundy oczekiwania, zamiast komunikatu

[Ruletka] Odpocznij troche, ruletke możesz użyc za 1 rundy.

dałem

[Ruletka] Odpocznij troche, ruletke możesz juz w nastepnej rundzie.

Cała reszta pozostaje wg życzenia autora wątku, użyłem w poście koloru ceglastego, albowiem żółty aż odpycha mnie od monitora i jest bardzo nieczytelny. Oczywiście w zamyśle ma być to kolor źółty (i zazwyczaj jest).
Wszystkie [Ruletka] są zielone (standardowo), ale napisy po niej mogą być żółte (standardowo), albo innego koloru, w zależności od ustawień indywidualnych graczy, np. białe lub czarne (taka drobna uwaga).
Ponadto, jeśli chciał(a)byś kompilować lokalnie, potrzebować będziesz zaincludować ColorChat z folderu /include. Mam nadzieję, że nowy autokompilator poprawnie wygeneruje wersję AMXX, nie ma bowiem INLów.

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych