Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ruletka 2.4 - użycie co 3 rundy i ziielony napis [Ruletka]
#1
Napisano 18.02.2012 10:04
Chce go pzrerobic aby można było go używać co 3 rundy a nie co %s sekund.
A komunikat ma sie wyświetlć taki:
[Ruletka] Odpocznij troche, ruletke możesz użyc za %s rundy.
%s np. jeśli sie użyło runde temu to pisało Odpocznij troche, ruletke możesz użyc za 2 rundy.
Ps. *I żeby wszystkie [Ruletka] były na zielono
#2
Napisano 19.02.2012 18:51
#3
Napisano 26.02.2012 12:46
#4
Napisano 26.02.2012 12:56
#5
Napisano 02.03.2012 15:33
Załączone pliki
#6
Napisano 04.03.2012 10:42
#7
Napisano 10.03.2012 09:08
#8
Napisano 10.03.2012 10:35
Może zrób sobie ruletkę z tutoriala z amxx.pl, dodaj event nowej rundy i tam zmienna++ i jezeli zmienna wynosi 3 to kod jakis tam sie wykona, a potem zerujesz zmienną
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D
#9 Gość_21977_*
Napisano 22.03.2012 17:02
Dlatego kod wynosi 4000 linijek, a nie 2000, ale od tego jest praktyka i współpraca, bo trudno jest pisać razem (przez kilku programistów) jeden kod, który jest nieokomentowany, tym samym
powodując nieczytelność dla innych programistów (a nawet dla nas samych po dłuższym czasie), co właściwie dany fragment kodu, czy pewna funkcja robi i zmuszając nas do niepotrzebnego,
kolejnego rozwikłania, za co dany fragment odpowiada, zamiast szukać sedna pewnego problemu. Do tego cały kod zapisany jest w notacji Allman / Linux, nie Java itp., więc o kolejne kilkaset
linijek dłuższy (osobiście nienawidzę notacji (stylu) Allmana / linuxa / GNU), ale to kwestia indywidualna programisty. Dlatego tego typu komentarz nic nie wnosi do dyskusji, a jedynie produkuje
niepotrzebny offtopic, gdyż te kwestie są sporne i różne w zależności od upodobań i przyzwyczajeń programisty. Nie zrozum źle, nie krytykuję nie podawania w kodzie źródłowym changelogu,
autorów, czy używania notacji takiej, a nie innej (gdyż jest to kwestia, jak wspomniałem, indywidualna każdego programisty i jego własnego stylu pisania), wyjaśniam jedynie, dlaczego kod ma
aż 4000 linijek i nie jest to rzeczą zbędną, ot, takie drobne wyjaśnienie, choć pewnie zdecydowanie za długie, ale nie mogłem się powstrzymać od wyjaśnienia tego w niniejszym właśnie poście.
@BTW:
Załączam na szybko przerobiony plugin ruletki z 2006 roku, która, de facto, ma jeszcze wiele błędów, takich jak np. utrata bomby przy wylosowaniu przez bombera Rambo. SMA załączam poniżej.
@UWAGA:
Dla pozostałej 1 rundy oczekiwania, zamiast komunikatu
dałem[Ruletka] Odpocznij troche, ruletke możesz użyc za 1 rundy.
Cała reszta pozostaje wg życzenia autora wątku, użyłem w poście koloru ceglastego, albowiem żółty aż odpycha mnie od monitora i jest bardzo nieczytelny. Oczywiście w zamyśle ma być to kolor źółty (i zazwyczaj jest).[Ruletka] Odpocznij troche, ruletke możesz juz w nastepnej rundzie.
Wszystkie [Ruletka] są zielone (standardowo), ale napisy po niej mogą być żółte (standardowo), albo innego koloru, w zależności od ustawień indywidualnych graczy, np. białe lub czarne (taka drobna uwaga).
Ponadto, jeśli chciał(a)byś kompilować lokalnie, potrzebować będziesz zaincludować ColorChat z folderu /include. Mam nadzieję, że nowy autokompilator poprawnie wygeneruje wersję AMXX, nie ma bowiem INLów.
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych