Ma znajdowac sie w nim 35 zwyklych klas , 5 premium , i 1 super premium.
Oto spis klasa Premium :
1.AdMirał AWP m3 granat 1/3 z granata 100 int 5 hp 50 wytrz 50 kondycji
2. komandor AWP famas 1/1 z noza 60 hp 30 kond reszte po 0
3 Talib degla usp 1/4 z degla granaty wszystkie 1/6 z usp wszystkie staty po 40
4.ahmed mp5 wybucha po smerci zadająć 150 +inteligenja obrażen 60 hp 40 kondycji reszta po 0
5.Powstaniec Mra1 5 sekund niesmiertelności wszystkie staty po 0
A to opis klasy super premium i proszę o zapakowanie jej

#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod_frakcje> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> new const nazwa[] = "Partyzant"; new const opis[] = "Klasa dla shotera"; new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 1000; new const wytrzymalosc = 100; new const frakcja[] = "Premium"; new sprite_white_apteczki; new ilosc_apteczek_gracza[33];[/size] [size=5]new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);[/size] [size=5]RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_think("medkit", "Think_Apteczki"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);[/size] [size=5]register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); } public plugin_precache() { sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit"); while(entApteczki > 0) { if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entApteczki); entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_PASSWORD)) { client_print(id, print_chat, "[Partyzant] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); ilosc_apteczek_gracza[id] = 10; give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true;[/size] [size=5]return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_apteczek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Masz tylko 10 apteczki na runde!"); } else { ilosc_apteczek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);[/size] [size=5] entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ; drop_to_floor(ent);[/size] [size=5] entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); } }[/size] [size=5]//Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); }[/size] [size=5]public fwSpawn_Apteczki(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_apteczek_gracza[id] = 10; }[/size] [size=5]public Think_Apteczki(ent) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new dist = 300; new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5); if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue; new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid); new zdrowie = get_user_health(pid); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0; if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ); new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(forigin[i]); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + dist ); write_coord( iOrigin[2] + dist ); write_short( sprite_white_apteczki ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end(); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);[/size] [size=5]return PLUGIN_CONTINUE; }[/size] [size=5]public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; }[/size] [size=5]
proszę tez o dodanie 20 dmg z AK dla tej klasy ^
Natomiast klasy zwykle moga byc obojętne byle bylo ich 35
Teraz proszę o dodanie Frakckji :
1.Amerykanie
2.Polacy
3.Rosjanie
Do Frakcji Amerykanie proszę dac Zwykle klasy
Do Frakcji Pokacy proszę dac klasy Premium
I do Frakcji Rosjanie proszę dac klase super premium
Teraz proszę o dodanie Prekow chcę żeby bylo 40-50 Perków Perki moga byc Obojętne chce zeby byl tez prek Nanosuit ktora ma 1hp i niewidzialnoisc .
Teraz podam szczegoly Bomby chce aby za rozbrojenie i podlożenie paki bylo
100exp a za killa 60 a za head 70 exp za wygrana runde 40 exp.
proszę o dodanie max lvl : 601
I proszę was jeszcze o jedno czyli o dodanie sklepy itp


proszę o zapokowanie wszystkiego i podanie linku
