Witam proszę o zrobienie perku który by mógł zatrzymywać czas serwera na jakieś 6sekund i po użyciu się od razu usuwa... Chodzi o to jeśli ta osoba użyje tego perku to może się poruszać lecz inni graczę nie za pomoc bd ++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Perk Time Shit
Temat rozp. emeryt0131, 16.02.2012 17:26
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.02.2012 17:26
#2
Napisano 16.02.2012 17:46
nazwa tego perka to Władca czasu jesli dobrze pamietam i mozna go pobrac (mozna bylo) z strony Peyota
mialem go jak dobrze poszukasz to znajdziesz
mialem go jak dobrze poszukasz to znajdziesz
#3
Napisano 16.02.2012 17:53
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#define perk_name "Wladca Czasu"
#define perk_desc "Mozesz zatrzymac czas na 5 sekund, perk niszczy sie po 2 uzyciach"
#define ILE_SEKUND 5
#define ILE_UZYC 2
new Float:angles[33][3], zatrzymaj_id
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public plugin_precache()
precache_sound("QTM_CodMod/clock.wav");
public CmdStart(id, uc)
{
if(zatrzymaj_id && zatrzymaj_id != id)
{
set_pev(id, pev_angles, angles[id]);
set_pev(id, pev_fixangle, 1);
set_pdata_float(id, 83, 0.1, 5);
set_uc(uc, UC_Buttons, 0);
new name[64];
get_user_name(zatrzymaj_id, name, 63);
client_print(id, print_center, "%s zatrzymal czas!", name);
}
}
public cod_perk_used(id)
{
if(zatrzymaj_id)
{
client_print(id, print_center, "Czas aktualnie zatrzymany!");
return;
}
zatrzymaj_id = id;
static ilosc_zatrzyman[33];
if(++ilosc_zatrzyman[id] >= ILE_UZYC)
{
cod_set_user_perk(id, 0);
ilosc_zatrzyman[id] = 0;
}
new num, players[32]
get_players(players, num, "gh")
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a]
if(i != id && is_user_alive(i))
{
pev(i, pev_angles, angles[i]);
angles[i][0] *= -1.0;
set_pev(i, pev_flags, FL_FROZEN);
}
}
Dzwiek();
set_task(1.0, "Dzwiek", _, _, _, "a", ILE_SEKUND-1);
set_task(ILE_SEKUND.0, "wyłącz");
}
public wyłącz()
{
zatrzymaj_id = 0;
new num, players[32]
get_players(players, num, "gh")
for(new i = 0; i < num; i++)
set_pev(players[i], pev_flags, FL_CLIENT);
}
public Dzwiek()
client_cmd(0, "spk QTM_CodMod/clock");
#4
Napisano 16.02.2012 18:44
raczej sound jest wymagany ;d?
Użytkownik emeryt0131 edytował ten post 16.02.2012 18:44
#5
Napisano 16.02.2012 18:54
Nie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych