Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Perk Time Shit


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 emeryt0131

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:40
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:And
Offline

Napisano 16.02.2012 17:26

Witam proszę o zrobienie perku który by mógł zatrzymywać czas serwera na jakieś 6sekund i po użyciu się od razu usuwa... Chodzi o to jeśli ta osoba użyje tego perku to może się poruszać lecz inni graczę nie za pomoc bd ++ ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 16.02.2012 17:46

nazwa tego perka to Władca czasu jesli dobrze pamietam i mozna go pobrac (mozna bylo) z strony Peyota :D

mialem go jak dobrze poszukasz to znajdziesz
  • +
  • -
  • 0

#3 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 16.02.2012 17:53


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

#define perk_name "Wladca Czasu"
#define perk_desc "Mozesz zatrzymac czas na 5 sekund, perk niszczy sie po 2 uzyciach"

#define ILE_SEKUND 5
#define ILE_UZYC 2

new Float:angles[33][3], zatrzymaj_id

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public plugin_precache()
precache_sound("QTM_CodMod/clock.wav");

public CmdStart(id, uc)
{
if(zatrzymaj_id && zatrzymaj_id != id)
{
set_pev(id, pev_angles, angles[id]);
set_pev(id, pev_fixangle, 1);
set_pdata_float(id, 83, 0.1, 5);
set_uc(uc, UC_Buttons, 0);
new name[64];
get_user_name(zatrzymaj_id, name, 63);
client_print(id, print_center, "%s zatrzymal czas!", name);
}
}

public cod_perk_used(id)
{
if(zatrzymaj_id)
{
client_print(id, print_center, "Czas aktualnie zatrzymany!");
return;
}
zatrzymaj_id = id;

static ilosc_zatrzyman[33];
if(++ilosc_zatrzyman[id] >= ILE_UZYC)
{
cod_set_user_perk(id, 0);
ilosc_zatrzyman[id] = 0;
}
new num, players[32]
get_players(players, num, "gh")
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a]
if(i != id && is_user_alive(i))
{
pev(i, pev_angles, angles[i]);
angles[i][0] *= -1.0;
set_pev(i, pev_flags, FL_FROZEN);
}
}

Dzwiek();
set_task(1.0, "Dzwiek", _, _, _, "a", ILE_SEKUND-1);
set_task(ILE_SEKUND.0, "wyłącz");
}


public wyłącz()
{
zatrzymaj_id = 0;
new num, players[32]
get_players(players, num, "gh")
for(new i = 0; i < num; i++)
set_pev(players[i], pev_flags, FL_CLIENT);
}

public Dzwiek()
client_cmd(0, "spk QTM_CodMod/clock");


#4 emeryt0131

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:40
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:And
Offline

Napisano 16.02.2012 18:44

raczej sound jest wymagany ;d?

Użytkownik emeryt0131 edytował ten post 16.02.2012 18:44

  • +
  • -
  • 0

#5 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 16.02.2012 18:54

Nie

#6 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.02.2012 19:52

Załączony plik  clock.wav   26,27 KB  38 Ilość pobrań


btw. to jest działająca wersja? Bo jest taka, która zakopuje graczy i świruje...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych