Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 15.02.2012 12:55
1.Implant Wsparcia
+2 rakiety co runde
2.Implant Komandosa
1/2 z noza + 30 kondycji
3.Implant Strzelca
Ogranicznik rozrzutu + AK
4.Implant Sapera
+ 2 miny co runde
5.Inflirtacja
Widoczność zmiejszona do 60
6.Mistrz Inflirtacji
Widoczność zredukowana do 10, hp tez zredukowane do 10
7.Kolaborant
Ubranie wroga + 1/3 z he
8.Mistrz kolaboracji
Ubranie wroga + 1/3 z he + widocznosc zredukowana do 80
9..Wzmocniony Pancerz Nomexowy
1/4 odbicia pocisku + 50 hp co runde
10.Peleryna niewidka
Na nozu widocznosc zredukowana do 30.
Bardzo Proszę o te perki
#2
Napisano 15.02.2012 12:58
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody → Call of Duty Mod → Pytania
do
Mody → Call of Duty Mod → Prośby o Klase/Perk
#3
Napisano 15.02.2012 15:54
Załączone pliki
#4
Napisano 15.02.2012 16:08
#5
Napisano 15.02.2012 16:40
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Implant Komandosa";
new const perk_desc[] = "1/2 na natychmiastowe zabicie z noza, +30 kondycji";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0, 0)+30);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0, 0)-30);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker)
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20 && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#6
Napisano 15.02.2012 16:57
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Implant Strzelca";
new const perk_desc[] = "Ogranicznik rozrzutu + AK";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(ma_perk[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
{
new Float:punchangle[3]
pev(id, pev_punchangle, punchangle)
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=0.9;
set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
}
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Inflirtacja";
new const perk_desc[] = "Widoczność zmiejszona do 60";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_perk[id] = false;
}
implant saperaw załączniku
Załączone pliki
Użytkownik Klakier edytował ten post 15.02.2012 17:03
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#7
Napisano 15.02.2012 17:22
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Peleryna Niewidka";
new const perk_desc[] = "Z nozem jestes slabo widoczny";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_perk[id])
return;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#8
Napisano 15.02.2012 17:30
#9
Napisano 15.02.2012 19:08
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Wzmocniony Pancerz Neomexowy";
new const perk_desc[] = "Masz 1/4 odbicia pocisku + 50 hp co runde";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_heatlh(id, cod_get_user_heatlh(id, 0, 0)+50);
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_heatlh(id, cod_get_user_heatlh(id, 0, 0)+50);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[this] || random_num(1, 4) != 1)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#10
Napisano 15.02.2012 20:20
#11
Napisano 15.02.2012 20:21
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
#12
Napisano 15.02.2012 20:21
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



codperk_implantwsparcia.amxx







