Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie kilku Perków

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Name166

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.02.2012 12:55

Witam mam Prośbę o zrobienie kilku Perków

1.Implant Wsparcia
+2 rakiety co runde

2.Implant Komandosa
1/2 z noza + 30 kondycji

3.Implant Strzelca
Ogranicznik rozrzutu + AK

4.Implant Sapera
+ 2 miny co runde

5.Inflirtacja
Widoczność zmiejszona do 60

6.Mistrz Inflirtacji
Widoczność zredukowana do 10, hp tez zredukowane do 10

7.Kolaborant
Ubranie wroga + 1/3 z he

8.Mistrz kolaboracji
Ubranie wroga + 1/3 z he + widocznosc zredukowana do 80

9..Wzmocniony Pancerz Nomexowy
1/4 odbicia pocisku + 50 hp co runde

10.Peleryna niewidka
Na nozu widocznosc zredukowana do 30.


Bardzo Proszę o te perki

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 15.02.2012 12:58

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyCall of Duty ModPytania
do
ModyCall of Duty ModProśby o Klase/Perk


  • +
  • -
  • 0

#3 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 15.02.2012 15:54

Łapaj Implant wsparcia w załączniku

Załączone pliki



#4 Name166

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.02.2012 16:08

Dzięki masz + czekam na dalsze Perki

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.02.2012 16:40

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <engine>

#include <codmod>





new const perk_name[] = "Implant Komandosa";

new const perk_desc[] = "1/2 na natychmiastowe zabicie z noza, +30 kondycji";



new bool:ma_perk[33];



public plugin_init()

{

    register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

    

    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_perk_enabled(id)

{

    ma_perk[id] = true;

    cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0, 0)+30);

}    

public cod_perk_disabled(id)

{

    ma_perk[id] = false;

    cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0, 0)-30);

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_perk[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

        

    if(!(damagebits & DMG_BULLET))

        return HAM_IGNORED;



    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))

    {

        new weapon = get_user_weapon(idattacker)

        

        if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20 && !random(2))

            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    }

    

    return HAM_IGNORED;

}




  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 15.02.2012 16:57

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Implant Strzelca";
new const perk_desc[] = "Ogranicznik rozrzutu + AK";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}


public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(ma_perk[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
{
new Float:punchangle[3]
pev(id, pev_punchangle, punchangle)
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=0.9;
set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
}
}


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const perk_name[] = "Inflirtacja";
new const perk_desc[] = "Widoczność zmiejszona do 60";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_perk[id] = false;
}


implant saperaw załączniku

Załączone pliki


Użytkownik Klakier edytował ten post 15.02.2012 17:03

  • +
  • -
  • 1

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.02.2012 17:22

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>



new const perk_name[] = "Peleryna Niewidka";

new const perk_desc[] = "Z nozem jestes slabo widoczny";



new bool:ma_perk[33];



public plugin_init()

{

    register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

    

    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

}



public cod_perk_enabled(id)

    ma_perk[id] = true;



public cod_perk_disabled(id)

    ma_perk[id] = false;

    



public client_PreThink(id)

{

    if(!ma_perk[id])

        return;

        

    if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);

    else

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}




  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 Name166

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.02.2012 17:30

Dziękuję wam wszystkim , jeśli moderator może zedytować mój post i po wykreślać to co zostało zrobione

#9 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 15.02.2012 19:08


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>


new const perk_name[] = "Wzmocniony Pancerz Neomexowy";
new const perk_desc[] = "Masz 1/4 odbicia pocisku + 50 hp co runde";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_heatlh(id, cod_get_user_heatlh(id, 0, 0)+50);
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_heatlh(id, cod_get_user_heatlh(id, 0, 0)+50);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[this] || random_num(1, 4) != 1)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 1

#10 Name166

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.02.2012 20:20

Dzienny limit reputacji , Dam jutro + za pomoc a także dziękuję

#11 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 15.02.2012 20:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

#12 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 15.02.2012 20:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych