Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem ze statystyka "obrazenia"

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eryk88896

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:asasd
  • Lokalizacja:13
Offline

Napisano 14.02.2012 19:03

Cześć.
Mam problem, mianowicie taki. Jak kompiluje silnik coda. Wyskakuje mi bląd:



QTM_CodModxxx_.sma(11) : fatal error 100: cannot read from file: "premiump"

A gdy wyeliminuje ten błąd, wyskakuje mi błąd z umiejętnością (zwiększenie obrażeń) z którym nie mogę sobie poradzić:


QTM_CodModaaa_.sma(76) : error 020: invalid symbol name ""
QTM_CodModaaa_.sma(396) : warning 217: loose indentation
QTM_CodModaaa_.sma(396) : error 017: undefined symbol "obrazenia_gracza"
QTM_CodModaaa_.sma(396) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodModaaa_.sma(396) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodModaaa_.sma(396) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.

Proszę o pomoc.

Załączone pliki


Użytkownik Eryk88896 edytował ten post 14.02.2012 19:04

  • +
  • -
  • 0

#2 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 14.02.2012 19:30

Poprawiłem i teraz się kompiluje jednak jest 5 waringów, pewnie krzwye linie lub coś xD

http://wklej.org/id/688876/txt/

Są one w linii 1535 jednak ja takiej linii nie mam bo sma kończy się na 1534 xD

Użytkownik Intex edytował ten post 14.02.2012 19:33

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 Eryk88896

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:asasd
  • Lokalizacja:13
Offline

Napisano 14.02.2012 19:39

Sory ale jak kompiluje ten plik to nadal jest ten sam blad :/
  • +
  • -
  • 0

#4 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 14.02.2012 19:42

a czy wrzuciłeś premiump.inc do kompilatora? Bo ja to mam i mi się kompiluje xD

Użytkownik Intex edytował ten post 14.02.2012 19:43

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 Eryk88896

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:asasd
  • Lokalizacja:13
Offline

Napisano 14.02.2012 19:49

a jak wrzucic 2 pliki na raz do kompilatora ? ja wrzucilem pojedynczo i zaden sie nie kompiluje ;/ a dwoch sie nie da ;/
  • +
  • -
  • 0

#6 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 14.02.2012 19:51

chodz mi do folderu gdzie masz kompilator do scripting/include

Użytkownik Intex edytował ten post 14.02.2012 19:53

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#7 Eryk88896

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:asasd
  • Lokalizacja:13
Offline

Napisano 14.02.2012 19:55

Sorka ze taki nieogar jestem. Nie pamietam jak sie to wszystko robilo. Moglbys napisac na gg 32144676 ? Bardzo proszę
  • +
  • -
  • 0

#8 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 14.02.2012 21:38

Teraz nie bardzo, może jutro.

Napiszę tutaj: Znajdź folder od swojego kompilatora lokalnego otwórz go i znajdź folder scripting -> include i tam wrzuć.
Mój folder z kompilatorem nazywa się amxmodx-1.8.1-base.

Jak nie znajdziesz to tu masz skompilowanego Cod Mod'a

Załączone pliki

  • Załączony plik  cod.amxx   52,64 KB  1 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych