Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Crash serwera - błąd HLDS ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.02.2012 09:40

Witam, otóż mam dość duży problem którego nie potrafię w żaden sposób rozwiązać.

Serwer crashuje i restartuje na mapach gdzie jest użyty byt 'game_player_equip', oczywiście nie na wszystkich - przykładowo awp_india działa bez żadnych problemów ale np. aim_zone_esl raz na jakiś czas crashuje serwer.

Doszedłem do tego co jest powodem, na awp_india zastosowany jest mapperski trick z wykorzystaniem bytu 'weapon_strip' i 'multi_manager', gdzie na początku każdej rundy graczom odbierana jest broń a sekundę później dostają od nowa bronie zdefiniowane w 'game_player_equip'. Gdy mapper nie użyje 'player_weapon_strip' byt który daje bronie będzie je dawał co rundę lecz jeżeli dany gracz ma już np. awp to model broni jakby po nim spływa i problem pojawia się gdy w tym momencie dany gracz wyrzuci broń i automatycznie 'podniesie' tą dawaną ponownie przez 'game_player_equip'.

Właśnie w tym momencie crashuje się serwer choć nie zawsze... Sprawdzałem to na lokalnym serwerze i czasem nic się nie dzieje a czasem wyrzuca z gry bez żadnego komunikatu. Jako że jestem mapperem postanowiłem temu zapobiec i wziąłem jedną z moich map gdzie wykorzystany jest 'game_player_equip' lecz bez 'player_weapon_strip' i dorobiłem odpowiednie byty w identyczny sposób jaki wykorzystano na awp_india - byty działają bez problemu - bronie są 'odbierane' i dawane na początku każdej rundy prawidłowo lecz po około 50 minutach testów przerobionej mapy serwer znów zaliczył crash.

W logach oczywiście nic nie ma co świadczy o błędzie mapy a nie serwera, pluginów czy konfiguracji więc moje pytania brzmią:

1. Czy można w jakiś sposób wymusić od serwera wpis do logów co było przyczyną crashu/restartu ?
2. Czy jest jakiś plugin który naprawia ten błąd silnika ?

Czekam na jakąkolwiek pomoc, problem jest dość duży i nie dotyczy tylko mnie ponieważ co druga mapa gdzie gracz dostaje broń na początku rundy nie wykorzystuje 'player_weapon_strip', poza tym zdaje się że nie do końca to działa. Rozwiązaniem wydaje się być położenie broni na respawnach lecz co zrobić gdy mamy mapkę na pistolety? Wiadomo przecież że pistoletów nie położymy za pomocą 'armoury_entity'. Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#2 psilocybe

    Toasty!

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 15.02.2012 12:24

Tylu użytkowników i nikt nie pomoże ?
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 15.02.2012 13:03

Zapodaj Logi?
  • +
  • -
  • 1

#4 psilocybe

    Toasty!

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.02.2012 19:41

Logi są czyste, mam w server.cfg komendy na szczegółowe logi i nic tam nie ma, log po prostu urywa się przed crashem, za to w logu amx'a pisze po prostu "map change" i odpala się startowa mapa. Od chwili gdy napisałem ten temat był spokój, dziś znów dwa razy serwer sam się zresetował. Po co mam wstawiać czyste logi? Po prostu log HLDS się urywa a log AMX pokazuję zmianę mapy. Brak ERROR logów.

Wydaje mi się że ktoś specjalnie próbuje uprzykrzyć mi życie i płynne działanie serwera, mam zainstalowane wszystkie zabezpieczenia i engine 5408. Jakieś pomysły? Serwer nie może się sam restartować beż żadnych logów... Jeżeli tak bardzo chcecie to wstawię na wklejkę logi ale tak jak mówiłem nie ma tam NIC ciekawego...
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#5 Roller

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:106
  • GG:
  • Imię:Radosław
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 23.02.2012 20:53

To wstaw, chociażby dla pewności.
Pobierz te same mapy, ale z innej strony i je wgraj. Ew. może jakiś błąd w plikach odpowiedzialnych za zmiany map. (nic innego nie wymyślę na razie)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych