mam pytanko kto by przerobił moj sma tak zeby ta klasa miała 1/2 za scouta
dzięki i Pozdro
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 13.02.2012 19:26
Napisano 13.02.2012 19:29
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Problemy z pluginami
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania
Napisano 13.02.2012 19:35
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Zwiadowca [Vip Lite]";
new const opis[] = "ma deagla ale wolno biega";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, klasa dla znajomych.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Stworzona przez xW0LFx + MarceluX", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
set_user_gravity ( id, 0.50 )
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Napisano 13.02.2012 19:44
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Zwiadowca [Vip Lite]";
new const opis[] = "ma deagla ale wolno biega";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, klasa dla znajomych.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Stworzona przez xW0LFx + MarceluX", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
set_user_gravity ( id, 0.50 )
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1 && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Napisano 13.02.2012 20:11
Napisano 13.02.2012 20:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Zwiadowca [Vip Lite]";
new const opis[] = "ma deagla ale wolno biega";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, klasa dla znajomych.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Stworzona przez xW0LFx + MarceluX", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
set_user_gravity ( id, 0.50 )
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1 && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapom == CSW_KNIFE && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Napisano 13.02.2012 20:36
Napisano 13.02.2012 21:30
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Zwiadowca [Vip Lite]";
new const opis[] = "ma deagla ale wolno biega";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy, klasa dla znajomych.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Stworzona przez xW0LFx + MarceluX", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
set_user_gravity ( id, 0.50 )
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1 && ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1 && ma_klase[idattacker])Na co jest tutaj to 20.0 ? To służy do tego, że zabija od razu wtedy gdy jak zabioreę ze scout'a więcej niż 20 obrażeń, a np. jak trafie w stopę i zabierze przykładowo 15 dmg to nie zabije od razu. Tego używa się przy nożach gdy chcemy aby działało to z PPM.
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 13.02.2012 21:42
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych