Dodatek ten pozwala graczowi na ustawianie jednego z 5 dostępnych kolorów "informacji" wyświetlanych na HUD, oczywiście można to dowolnie modyfikować jak i dodać własna wersję kolorystyczną HUD'a poprzez edycję/dodanie odpowiednich "case'ów"
Używanie:
Menu otwieramy przy pomocy komendy "/hud"
Wygląda to tak:

Teraz instalacja:
1. Na samej górze dodajemy nową zmienną globalną:
enum { BRAK = 0, pierwszy, drugi ,trzeci} new kolor[4][33]; new valut
2. Następnie w "write_hud" dodajemy:
new kolorpierwszy = kolor[pierwszy][id] new kolordrugi = kolor[drugi][id] new kolortrzeci = kolor[trzeci][id] i podmieniamy set_hudmessage(kolorpierwszy, kolordrugi, kolortrzeci, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
3. W "plugin_init" :
register_clcmd("say /hud","zmianahuda") vault = nvault_open("kolor")
4. W "client_connect" :
Wczytajhud(id) if(kolor[pierwszy][id] ==0){ kolor[pierwszy][id] = 255 kolor[drugi][id] = 255 kolor[trzeci][id] = 0 }
5. W "client_disconnect" :
Zapiszhud(id)
6. Na końcu kodu dodajemy zaś:
public Zapiszhud(id){ new name[64]; get_user_name(id,name,63) strtolower(name) new key[256]; format(key,255,"q-%s",name); new data[32] formatex(data,charsmax(data),"#%d#%d#%d", kolor[pierwszy][id], kolor[drugi][id], kolor[trzeci][id]); nvault_set(vault,key,data); } public Wczytajhud(id){ new name[64]; get_user_name(id,name,63) strtolower(name) new key[256]; format(key,255,"q-%s",name); new data[32]; nvault_get(vault,key,data,31); replace_all(data,31,"#"," "); new kasa[32] , xp[32] , lvl[32] parse(data,kasa, 31, xp, 31, lvl, 31) kolor[pierwszy][id] = str_to_num(kasa) kolor[drugi][id] = str_to_num(xp) kolor[trzeci][id] = str_to_num(lvl) } public zmianahuda(id) { new tekst[512] formatex(tekst, 511, "Jaki kolor huda chcialbys miec?"); new menu = menu_create(tekst, "WyborKoloru"); menu_additem(menu, "Standardowy"); menu_additem(menu, "Zielony"); menu_additem(menu, "Czerwony"); menu_additem(menu, "Niebieski"); menu_additem(menu, "Niebieski(jasny)"); menu_display(id, menu); } public WyborKoloru(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { kolor[pierwszy][id] = 255 kolor[drugi][id] = 255 kolor[trzeci][id] = 1 zmianahuda(id) } case 1: { kolor[pierwszy][id] =1 kolor[drugi][id] = 255 kolor[trzeci][id] = 1 zmianahuda(id) } case 2: { kolor[pierwszy][id] = 243 kolor[drugi][id] = 38 kolor[trzeci][id] = 23 zmianahuda(id) } case 3: { kolor[pierwszy][id] = 43 kolor[drugi][id] = 91 kolor[trzeci][id] = 213 zmianahuda(id) } case 4: { kolor[pierwszy][id] = 19 kolor[drugi][id] = 237 kolor[trzeci][id] = 223 zmianahuda(id) } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
I to wszystko

Myślę że komuś się przyda, wszelkie błędy/poprawki/dodatki proszę opisywać w tym temacie a zostaną na pewno wzięte pod uwagę i dodane, pozdrawiam Angel i autor dodatku "Mankovsky"
