Dodatek ten pozwala graczowi na ustawianie jednego z 5 dostępnych kolorów "informacji" wyświetlanych na HUD, oczywiście można to dowolnie modyfikować jak i dodać własna wersję kolorystyczną HUD'a poprzez edycję/dodanie odpowiednich "case'ów"
Używanie:
Menu otwieramy przy pomocy komendy "/hud"
Wygląda to tak:

Teraz instalacja:
1. Na samej górze dodajemy nową zmienną globalną:
enum { BRAK = 0, pierwszy, drugi ,trzeci}
new kolor[4][33];
new valut
2. Następnie w "write_hud" dodajemy:
new kolorpierwszy = kolor[pierwszy][id] new kolordrugi = kolor[drugi][id] new kolortrzeci = kolor[trzeci][id] i podmieniamy set_hudmessage(kolorpierwszy, kolordrugi, kolortrzeci, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
3. W "plugin_init" :
register_clcmd("say /hud","zmianahuda")
vault = nvault_open("kolor")
4. W "client_connect" :
Wczytajhud(id)
if(kolor[pierwszy][id] ==0){
kolor[pierwszy][id] = 255
kolor[drugi][id] = 255
kolor[trzeci][id] = 0
}
5. W "client_disconnect" :
Zapiszhud(id)
6. Na końcu kodu dodajemy zaś:
public Zapiszhud(id){
new name[64];
get_user_name(id,name,63)
strtolower(name)
new key[256];
format(key,255,"q-%s",name);
new data[32]
formatex(data,charsmax(data),"#%d#%d#%d", kolor[pierwszy][id], kolor[drugi][id], kolor[trzeci][id]);
nvault_set(vault,key,data);
}
public Wczytajhud(id){
new name[64];
get_user_name(id,name,63)
strtolower(name)
new key[256];
format(key,255,"q-%s",name);
new data[32];
nvault_get(vault,key,data,31);
replace_all(data,31,"#"," ");
new kasa[32] , xp[32] , lvl[32]
parse(data,kasa, 31, xp, 31, lvl, 31)
kolor[pierwszy][id] = str_to_num(kasa)
kolor[drugi][id] = str_to_num(xp)
kolor[trzeci][id] = str_to_num(lvl)
}
public zmianahuda(id) {
new tekst[512]
formatex(tekst, 511, "Jaki kolor huda chcialbys miec?");
new menu = menu_create(tekst, "WyborKoloru");
menu_additem(menu, "Standardowy");
menu_additem(menu, "Zielony");
menu_additem(menu, "Czerwony");
menu_additem(menu, "Niebieski");
menu_additem(menu, "Niebieski(jasny)");
menu_display(id, menu);
}
public WyborKoloru(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
kolor[pierwszy][id] = 255
kolor[drugi][id] = 255
kolor[trzeci][id] = 1
zmianahuda(id)
}
case 1:
{
kolor[pierwszy][id] =1
kolor[drugi][id] = 255
kolor[trzeci][id] = 1
zmianahuda(id)
}
case 2:
{
kolor[pierwszy][id] = 243
kolor[drugi][id] = 38
kolor[trzeci][id] = 23
zmianahuda(id)
}
case 3:
{
kolor[pierwszy][id] = 43
kolor[drugi][id] = 91
kolor[trzeci][id] = 213
zmianahuda(id)
}
case 4:
{
kolor[pierwszy][id] = 19
kolor[drugi][id] = 237
kolor[trzeci][id] = 223
zmianahuda(id)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
I to wszystko
Myślę że komuś się przyda, wszelkie błędy/poprawki/dodatki proszę opisywać w tym temacie a zostaną na pewno wzięte pod uwagę i dodane, pozdrawiam Angel i autor dodatku "Mankovsky"


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










