Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

Ustawienie szansy na dostanie HE w modzie BF2

BattleField2

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 albino

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Cs-Zaborze.pl
Offline

Napisano 12.02.2012 12:03

Witam,
chciałem dodać sznase na darmowe HE w moim 24 odznakowym modzie BF2. Skorzystałęm z tej opcji którą znalazlem w wersji 32 odznakowej od MisieQ.

Do badgepowers.inl w odpowiednim miejscu dodałem:

new explosionlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_EXPLOSIVES];

if ( explosionlevel )
{
  if ( random_num(1, (4-explosionlevel)) == 1 )
  {
   fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
   givenitem = true;
  }
}

W oryginale było (5-explosionlevel) ale pomyśałem że to zależy od ilości poziomów tam był jeszcze profesjonalista to odjelem 1. NIby działa na serwie bo raz daje he raz nie, losowo.

Ale teraz pytanie jak można określić szansę na dostanie tego HE, np ile % szans na HE mając odznakę Podstawowową, Weteran lub Expert?

Użytkownik albino edytował ten post 12.02.2012 12:04


#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 12.02.2012 12:10

if ( random_num(1, (4-explosionlevel)) == 1 ) 


z tego co sie orientuje to chyba masz 3 poziomego moda wiec tak jest

Podstawa
if ( random_num(1, (4-1)) == 1 ) 

co w rezultacie daje
if ( random_num(1, 3) == 1 ) 

czyli 33% szansy
Zaawansowany
if ( random_num(1, (4-2)) == 1 ) 

co w rezultacie daje
if ( random_num(1, 2) == 1 ) 

czyli 50% szansy
Expert
if ( random_num(1, (4-3)) == 1 ) 

co w rezultacie daje
if ( random_num(1, 1) == 1 ) 

czyli 100% szansy

aby zwiększyć prawdopodobieństwo nie dostania zmieniasz w
if ( random_num(1, (4-explosionlevel)) == 1 )

liczbe 4 na większą ;P
  • +
  • -
  • 0

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 12.02.2012 12:11

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXXPluginy
do
ModyPsychostatsPytania


  • +
  • -
  • 0

#4 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 12.02.2012 12:45

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyPsychostatsPytania
do
ModyInne modyPytania


  • +
  • -
  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych