- Na początek będzie nam potrzebny jakaś mapa np. de_cpl_fire
- Jak już mamy mapę ściągniętą musimy ją dodać do /maps ( dodam, że nie które mapy są bardziej rozbudowane dlatego oprócz pliku .bsp zawierają pliki typu .res, .mdl, .wav, a nawet .spr lub .bmp ( podgląd mapy ). I tak odpowiednio plik wrzucamy do odpowiednich folderów:
Jeżeli mapa ma dodatkowe pliki upewnij się, że jest plik RES, są w informacja o tych plikach, dzięki plikowi RES serwer wie jakie pliki mają się pobierać graczowi razem z nową mapą, bez tego pliku graczom mogą występować błędy z brakami plików.cstrikemaps <-- .bsp, .txt, .res ( mapa, info, lista potrzebnych plików )
cstrike/models <-- .mdl ( modele )
cstrike/gfx/env <-- .tga ( nieba )
cstrike/sound <-- .wav, .mp3 ( muzyka i dźwięki )
cstrike/sprites <-- .spr ( różne efekty )
cstrike/overviews <-- .bmp, .txt ( podglądy map )
cstrike <-- .wad ( tekstury ) - Mamy już mapę na ftp, teraz poszukaj pliku mapcycle.txt i dodaj de_cpl_fire
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dodawanie map na serwer
#1 Gość__*
Napisano 07.04.2008 16:49
#2
Napisano 18.05.2008 20:39
• Jak już mamy mapę ściągniętą musimy ją dodać do /maps (dodam, że nie które mapy są bardziej rozbudowane dlatego oprócz pliku .bsp zawierają pliki typu .res, .mdl, .wav, a nawet .spr lub .bmp(podgląd mapy). I tak odpowiednio plik wrzucamy do odpowiednich folderów:
a mi ściągalo na serwie jeszcze .wad? do czego taki plik?: ]
[ Dodano: 18-05-2008, 21:39 ]
nazwamapy.wad
#3
Napisano 18.05.2008 20:44
a mi ściągalo na serwie jeszcze .wad? do czego taki plik?: ]
plik .wad ma srednio od 400kb nawet do 10mb, jest on w mapie bitowej jest to tak jagby oteksturowanie mapy ;-)
#4
Napisano 18.05.2008 21:28
#5
Napisano 19.05.2008 01:08
a mi ściągalo na serwie jeszcze .wad? do czego taki plik?: ]
plik .wad ma srednio od 400kb nawet do 10mb, jest on w mapie bitowej jest to tak jagby oteksturowanie mapy ;-)
Jakby haxiu jakby ;] jak piszesz posta masz fale taką ze błąd
thx za info o .wad
#6
Napisano 19.05.2008 05:51
#7
Napisano 19.05.2008 09:55
#8
Napisano 19.05.2008 14:14
#9
Napisano 14.09.2008 15:54
Natomiast ja w cstrikeoverviews mam pliki .tga w coniektorych mapach .cstrikegfxenv <-- .tga (nieba)
#10
Napisano 15.09.2008 06:20
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych