Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Entity w ziemi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 karololo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 09.02.2012 18:09

Witam,
Zrobiłem plugin, który dodaje entity o ustalonym modelu i mam problem, ponieważ model ten jest w połowie w ziemi. Postanowiłem odtworzyć ten model w programie HF Model Viewer i tam również ten model jest częściowo w ziemi. Jak temu zaradzić? Jakieś pomysły?

Na serwerze wygląda to tak samo jak w programie. Zdjęcie w załączniku.

Załączone miniatury

  • model_program.png

  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.02.2012 19:35

zespawnuj go wyżej (origin)
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.02.2012 19:15

Spróbuj tak tylko musisz pobrać numer kości głowy w HLMV


poprawModel(iEnt, iKosc){
new Float:fKoscOri[0x3], fKoscAngle[0x3];
engfunc(EngFunc_GetBonePosition, iEnt, iKosc, fKoscOri, fKoscAngle);

fKoscOri[0x2] *= 0.80; //tak na oko, mysle ze 80% bedzie ok

set_pev(iEnt, pev_origin, fKoscOri);
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych