Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#21
Napisano 02.01.2013 17:48
A swoją drogą nie dzielę pluginów w żaden sposób, jak jakiś napiszę/edytuję, to go trzymam w jednym miejscu, no ale teraz zapomniałem zmienić nazwy botów, w każdym razie w załączniku jest już bez mojego linku do forum.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#22
Napisano 13.03.2013 00:39
#23
Napisano 14.03.2013 06:40
Gdzie i co mam zmienić żeby byty nie wchodziły do teamów tylko siedziały na SPECT??
#24
Napisano 15.03.2013 21:21
Moja
sygnatura
ma
aż
sześć
linii.
#25
Napisano 16.10.2013 23:20
Wszystko ładnie, pieknie. Błędów nie ma, ale i botów nie widać... I nie mam pojęcia dlaczego.
DR - 1000 FPS
- 188.116.55.142:27017
DD2 - 1000 FPS
- 188.116.55.142:27016
4FUN
- 188.116.55.142:27015
#26
Napisano 14.09.2014 12:29
Błędów nie ma, ale i botów nie widać...
Bo na tej zasadzie działa ten plugin.
#27
Napisano 14.09.2014 12:38
Błędów nie ma, ale i botów nie widać...Bo na tej zasadzie działa ten plugin.
Ale w drużynach powinny się wyświetlać.
1 w CT 1 w TT
Natomiast u siebie mam sytuację chyba jak kolega wyżej, że jak jestem na serwerze z kolegą, to tak jakby cały czas te boty wchodziły i wychodziły, bo co jakieś 3-4 sekundy pojawiają się na sekundę i zaraz znowu znikają.
A tak to działać nie powinno.
Jakiś pomysł szelbi?
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
#28
Napisano 14.09.2014 12:41
To ja mam lepszą sytuację. Kiedy jestem sam na serwerze to wszystko działa jak należy, boty siedzą w drużynach, ale jak wbije druga osoba to wtedy bot z CT siedzi na SPECT i kiedy próbuję wejść do amxmodmenu i zmienić jego drużynę to crashuje serwer z powodem Segmentation fault ![]()
#29
Napisano 14.09.2014 12:46
To widzę siedzimy w tym wszyscy.
A akurat potrzebuje do swojego DM'a coś takiego aby były takie "fake playersy" w teamach i myślałem, że ten plugin uratuje mi d*pę
A tutaj co?
Logów brak, a nie działa
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
#30
Napisano 14.09.2014 23:39
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#31
Napisano 14.09.2014 23:41
Ja w żadne modyfikacje tego pluginu nie mam zamiaru się bawić, wersja którą tutaj udostępniłem działa aktualnie na moim serwerze, jeśli u kogoś nie działa, to albo prawdopodobnie ma jakiś plugin co robi coś z afkami, albo wina nowych binarek.
Czy plugin AFK Ultimate od Hubert'a może powodować wyrzucanie tych "botów" ?
Czy jednak to będzie wina 6027+ ?
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
#32
Napisano 15.09.2014 21:14
Tak ciężko samemu sprawdzić? ![]()
Równie dobrze możesz wyrzucić wszystkie pluginy i sprawdzić, wtedy będziesz wiedział czy to jakikolwiek plugin czy wersja silnika ma problem z botami, chociaż obstawiam, że to jakiś plugin.
Moja
sygnatura
ma
aż
sześć
linii.
#33
Napisano 16.09.2014 13:59
Ja w żadne modyfikacje tego pluginu nie mam zamiaru się bawić, wersja którą tutaj udostępniłem działa aktualnie na moim serwerze, jeśli u kogoś nie działa, to albo prawdopodobnie ma jakiś plugin co robi coś z afkami, albo wina nowych binarek.
Ja mam HLDS 6153, ale wcześniej działało OK. Co do pluginów to nic nie wgrywałem ![]()
#34
Napisano 16.09.2014 15:20
Ja w żadne modyfikacje tego pluginu nie mam zamiaru się bawić, wersja którą tutaj udostępniłem działa aktualnie na moim serwerze, jeśli u kogoś nie działa, to albo prawdopodobnie ma jakiś plugin co robi coś z afkami, albo wina nowych binarek.
Ja mam HLDS 6153, ale wcześniej działało OK. Co do pluginów to nic nie wgrywałem
6027 - 6153 . Nie działa mi ![]()
Wyłączyłem wszystkie pluginy zostawiłem czysty serwer + tamten i niestety grrr. ![]()
Logów jak na złość brak, czyli co może być nie tak?
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
#35
Napisano 18.02.2018 00:23
Nie działa
#36
Napisano 16.07.2021 23:14
zedytowałem plugin pod speca [nie CTi TT] lecz po dołączeniu botów wypełniają mi one cały serwer, wiecie co nie gra?
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Fake TeamBot"
#define VERSION "1.3"
#define AUTHOR "OneEyed & Sebul"
#define TASK_BOT 4325
new botteam[2];
new HamHook:bothandle;
new const botnames[2][] = {
"Lalus", //Change Terrorist Bot Name
"Lalusia" //Change CT Bot name
}
new g_MaxPlayers;
new cvar_min_player;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("TextMsg", "RozpocznijGre", "a", "2&#Game_C");
cvar_min_player = register_cvar("dm_fakebot_min_player", "8");
g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}
public RozpocznijGre() {
if(!task_exists(TASK_BOT)) set_task(8.0, "check_player", TASK_BOT, _, _, "b");
}
public FakeBotSpawn(id) {
if(!is_user_bot(id))
return;
for(new x=0; x<2; ++x) {
if(id == botteam[x]) {
set_pev(id, pev_effects, (pev(id, pev_effects) | EF_NODRAW)); //set invisible
set_pev(id, pev_solid, SOLID_NOT); //Not Solid
set_pev(id, pev_takedamage, DAMAGE_NO);
break;
}
}
}
public check_player() {
if(get_playersnum(1) < g_MaxPlayers-1 && get_teamplayersnum() < get_pcvar_num(cvar_min_player)) {
createBots();
}
else {
for(new x=0; x<2; ++x) {
if(botteam[x]) {
server_cmd("kick #%d", get_user_userid(botteam[x]));
botteam[x] = 0;
}
}
if(bothandle) DisableHamForward(bothandle);
}
}
createBots() {
if(bothandle) EnableHamForward(bothandle);
else bothandle = RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FakeBotSpawn", 1);
new bot, x;
for(x=0; x<2; ++x) {
bot = find_player("bli", botnames[x]);
if(bot) {
botteam[x] = bot;
continue;
}
bot = engfunc(EngFunc_CreateFakeClient, botnames[x]);
if(pev_valid(bot)) {
botteam[x] = bot;
/*new ptr[128];
dllfunc(DLLFunc_ClientConnect, bot, botnames[x], "127.0.0.1", ptr);
dllfunc(DLLFunc_ClientPutInServer, bot);*/
dllfunc(MetaFunc_CallGameEntity, "player", bot);
set_pev(bot, pev_flags, pev(bot, pev_flags) | FL_FAKECLIENT);
set_pev(bot, pev_frags, 0.0);
select_model(bot, x+1);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, bot);
dllfunc(DLLFunc_Think, bot);
}
}
}
select_model(id, team) {
switch(team) {
case 1: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
case 2: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
}
}
stock get_teamplayersnum() {
new playerTeam, playerCnt, i;
for(i=1; i<=g_MaxPlayers; ++i) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i))
continue;
playerTeam = _:cs_get_user_team(i);
if(playerTeam == 1 || playerTeam == 2)
++playerCnt;
}
return playerCnt;
}
#37
Napisano 17.07.2021 01:37
EMMM
case 1: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE); case 2: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami
Tatusiek serwerów:
Przyjmuje płatne zlecenia!
#38
Napisano 17.07.2021 14:12
Chce by dodały sie 2 boty w spectator, a nie wypełnialy pełen serwer ..
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: fake, team, bot, edited
TS3 od LiveServer.plNapisany przez LiveServer, 16.12.2017 |
|
|
|||
Zmiana nazw team'ówNapisany przez Eryczek, 25.09.2017 |
|
|
|||
Boty i niewidzialnośćNapisany przez a1234b, 12.09.2017 |
|
|
|||
CS:GO
Potrzebuje usunąć fake botaDeathrun Manager 5.2 by cyxx Napisany przez Michciuu94, 01.12.2016 |
|
|
|||
Szukam pluginu mieszającego graczy co rundęPotrzebny plugin mieszający graczy co rundę na modzie hns chowanie w obiektach Napisany przez Michciuu94, 28.11.2016 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













