Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 08.02.2012 18:01
Zaczynamy
SubZero
Ma 3 granaty zamrażające multiJump i Famasa
Mineta
Ma 4 miny laserowe i Ak47
Dublikator
Stawia swoję kopie i ma m4a1
Famaster
Famasa i dmg + int tak jak amadeusz tyle że famas
Premium
Perki
bron amadeusza
Dostajesz mp5 i atak + int
Błagam o linki do tych klas najlepiej ze str przeklej
daje +++++++++++++++
#2
Napisano 08.02.2012 18:11
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Dublikator";
new const opis[] = "Mozesz stawiac repliki, ktore odbijaja obrazenia";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;
new ilosc_kukiel[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "2");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "1000");
}
public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
public cod_class_enabled(id)
{
Spawn(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
return;
}
new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);
VBA[2] = 0.0;
for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];
if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "Musisz postawic replike dalej!");
return;
}
new model[55], Float:AngleKukly[3],
SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;
entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);
AngleKukly[0] = 0.0;
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);
ilosc_kukiel[id]--;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);
if(!equal(classname, "Kukla"))
return HAM_IGNORED;
new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);
if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;
new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET
if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);
FVecIVec(fOrigin, iOrigin);
if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);
public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")
Wklejka 132872106114318 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
resztę może później wkleję

Użytkownik fbang edytował ten post 08.02.2012 18:12
#3
Napisano 20.02.2012 18:40
1. Czy repliki mogą się ruszać - jeżeli tak to jak
2. Jak blisko ściany może stać replika, chodzi o to, czy czasami jej nie można wbić w ściane?
3. Czy replika strzela do wrogów?
4. Testował ktoś?
Nowy Call of Duty MOD Slow EXP
Jail Break
Zapraszam na profesjonalny hosting gier, sloty już od 1.10 zł !
#4
Napisano 20.02.2012 19:59
2. Nie można (wtedy pisze
Musisz postawic replike dalej)
3. Nie, tylko odbija obrażenia.
4. Jest u mnie na serwerze od wielu miesięcy

#5
Napisano 20.02.2012 20:26
skopiowany Replicant tylko nazwa zmieniona

#6
Napisano 20.02.2012 20:28
no tak, a co on chciał?@up
skopiowany Replicant tylko nazwa zmieniona
#7
Napisano 22.02.2012 13:49
#8
Napisano 23.02.2012 00:43
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const perk_name[] = "Bron Amadeusza"; new const perk_desc[] = "Dostajesz M5 i +15dmg z niego."; new bool:ma_perk[32] public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1) } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY) ma_perk[id] = true } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY) ma_perk[id] = false } public TakeDamage(this, idattacker, Float:damage) { new weapon = get_user_weapon(idattacker) if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]==true) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]==true && weapon==CSW_AUG) SetHamParamFloat(3, damage+15.0) return HAM_IGNORED }
#9
Napisano 23.02.2012 12:09
SubZero
Ma 3 granaty zamrażające multiJump i Famasa
Załączone pliki
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#10
Napisano 28.02.2012 16:33

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych