Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

[NAPISANIE] najlepszy gracz rundy dostaje fanta na next runde

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 gring0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:297
  • GG:
  • Lokalizacja:jamajka
Offline

Napisano 08.02.2012 15:46

witam. tak jak w temacie. chodzi mi o to by najlepszy gracz rundy, dostal w nowej rundzie o 1000$ więcej i dodatkowo by nie było słychać jego kroków jak biega (tylko na jedną runde to wszytko).
dodam, że mam na serwer wgrany plugin extra-lives dzięki któremu ma się 2 dodatkowe życia. chciałbym by osoba która będzie miała ciche bieganie, miała je również gdy padnie i się odrodzi (po prostu na całą runde).
Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------

http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 09.02.2012 08:07

Sprawdź, nie jestem pewny czy zadziała ;)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN ""
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new kills[33]
new prezent[33] = false

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent("Koniec", 2, "1=Round_End")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
	register_event("DeathMsg","Death","a")
}
public client_connect(id) { prezent[id] = false; }
public Koniec()
{
	new players[32], num
	get_players(players, num)
	new rank[1]
	for(new i = 0; i < num; i++) 
	{
		new id = players[i]
		if(kills[id] > rank[0]) 
		{                                                                                                                                                                                                                                                                                              
			rank[0] = id
		}
		kills[i] = 0
	}
	prezent[rank[0]] = true
}
public Death() 
{
	new iKiller = read_data(1)
	new iVictim = read_data(2)
	new a = get_user_team(iKiller)
	new b = get_user_team(iVictim)
	new c = is_user_connected(iKiller)
	new d = is_user_connected(iVictim)
	if(a != b && c && d)
	{
		kills[iKiller]++
	}
}
public respawn(id)
{
	if(is_user_alive(id) && prezent[id])
	{
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 1000)
	}
}

Użytkownik speedkill edytował ten post 09.02.2012 08:08

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 gring0

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:297
  • GG:
  • Lokalizacja:jamajka
Offline

Napisano 09.02.2012 17:33

nie działa ciche chodzenie. nie wiem jak kasa bo troche ciężko to sprawdzić.
Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------

http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

#4 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 09.02.2012 18:08

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN ""
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"
new kills[33]
new prezent[33] = false
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Koniec", 2, "1=Round_End")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
register_event("DeathMsg","Death","a")
}
public client_connect(id) { prezent[id] = false; }
public Koniec()
{
new players[32], num
get_players(players, num)
new rank[1]
for(new i = 0; i < num; i++)
{
new id = players[i]
if(kills[id] > rank[0])
{
rank[0] = id
}
kills[i] = 0
}
prezent[rank[0]] = true
}
public Death()
{
new iKiller = read_data(1)
new iVictim = read_data(2)
new a = get_user_team(iKiller)
new b = get_user_team(iVictim)
new c = is_user_connected(iKiller)
new d = is_user_connected(iVictim)
if(a != b && c && d)
{
kills[iKiller]++
}
}
public respawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && prezent[id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 1000)
}
}
public client_PreThink ( id )
{
if(is_user_alive(id) && prezent[id])
{
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)

new Float:vect[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect)
new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2])
if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
}
}

Użytkownik Jagoda edytował ten post 09.02.2012 18:09


#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 09.02.2012 18:35


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fun>



#define PLUGIN ""

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "speedkill"



new kills[33]

new prezent[33] = false



public plugin_init() 

{

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_logevent("Koniec", 2, "1=Round_End")

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)

	register_event("DeathMsg","Death","a")

}

public client_connect(id) { prezent[id] = false; }

public Koniec()

{

	new players[32], num

	get_players(players, num)

	new rank[1]

	for(new i = 0; i < num; i++) 

	{

		new id = players[i]

		if(kills[id] > rank[0]) 

		{                                                                                                                                                                                                                                                                                              

			rank[0] = id

		}

		kills[i] = 0

	}

	prezent[rank[0]] = true

}

public Death() 

{

	new iKiller = read_data(1)

	new iVictim = read_data(2)

	new a = get_user_team(iKiller)

	new b = get_user_team(iVictim)

	new c = is_user_connected(iKiller)

	new d = is_user_connected(iVictim)

	if(a != b && c && d)

	{

		kills[iKiller]++

	}

}

public respawn(id)

{

	if(is_user_alive(id) && prezent[id])

	{

		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 1000)

		set_user_footsteps(id,1)

	}

}[

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#6 gring0

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:297
  • GG:
  • Lokalizacja:jamajka
Offline

Napisano 09.02.2012 18:37

Jagoda:

Dołączona grafika


speedkill:

Dołączona grafika

Użytkownik gring0 edytował ten post 09.02.2012 18:41

Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------

http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

#7 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.02.2012 18:49

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN ""
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"
new kills[33]
new prezent[33] = false
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Koniec", 2, "1=Round_End")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
register_event("DeathMsg","Death","a")
}
public client_connect(id) { prezent[id] = false; }
public Koniec()
{
new players[32], num
get_players(players, num)
new rank[1]
for(new i = 0; i < num; i++)
{
new id = players[i]
if(kills[id] > rank[0])
{
rank[0] = id
}
kills[i] = 0
}
prezent[rank[0]] = true
}
public Death()
{
new iKiller = read_data(1)
new iVictim = read_data(2)
new a = get_user_team(iKiller)
new b = get_user_team(iVictim)
new c = is_user_connected(iKiller)
new d = is_user_connected(iVictim)
if(a != b && c && d)
{
kills[iKiller]++
}
}
public respawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && prezent[id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 1000)
set_user_footsteps(id,1)
}
}

  • +
  • -
  • 0

#8 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 09.02.2012 18:53

znajdź
public respawn(id)
{
        if(is_user_alive(id) && prezent[id])
        {
                cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 1000)
                set_user_footsteps(id,1)
        }
}[
zamień na :
public respawn(id)
{
        if(is_user_alive(id) && prezent[id])
        {
                cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 1000)
                set_user_footsteps(id,1)
        }
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#9 gring0

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:297
  • GG:
  • Lokalizacja:jamajka
Offline

Napisano 09.02.2012 19:22

Dołączona grafika
Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------

http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

#10 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 09.02.2012 19:35

http://amxx.pl/kompi...1&fname=dsa.sma
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#11 gring0

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:297
  • GG:
  • Lokalizacja:jamajka
Offline

Napisano 09.02.2012 19:42

działa, wielkie dzięki, można zamknąć
Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------

http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

#12 gring0

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:297
  • GG:
  • Lokalizacja:jamajka
Offline

Napisano 10.02.2012 06:27

ehh sory za zamieszanie ale zależy mi na czasie. po prosiłem o otwarcie tematu ale potem zobaczyłem, że modek już jest offline więc napisałem nowy temat.

co do pluginu - nie działa on poprawnie ponieważ gracz który był najlepszym graczem rundy, dostaje fanty nie na następną runde tylko na wszystkie rundy do końca mapy. dlatego dochodzi do tego, że pod koniec mapy 3/4 serwera ma ciche bieganie i full kasy.
Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------

http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

#13 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 10.02.2012 14:35

Sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN ""
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new kills[33]
new prezent[33] = false

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent("Koniec", 2, "1=Round_End")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
	register_event("DeathMsg","Death","a")
}
public client_connect(id) { prezent[id] = false; }
public Koniec()
{
	new players[32], num
	get_players(players, num)
	new rank[1]
	for(new i = 0; i < num; i++) 
	{
		new id = players[i]
		prezent[id] = false
		if(kills[id] > rank[0]) 
		{                                                                                                                                                                                                                                                                                              
			rank[0] = id
		}
		kills[i] = 0
	}
	prezent[rank[0]] = true
}
public Death() 
{
	new iKiller = read_data(1)
	new iVictim = read_data(2)
	new a = get_user_team(iKiller)
	new b = get_user_team(iVictim)
	new c = is_user_connected(iKiller)
	new d = is_user_connected(iVictim)
	if(a != b && c && d)
	{
		kills[iKiller]++
	}
}
public respawn(id)
{
	if(is_user_alive(id) && prezent[id])
	{
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 1000)
		set_user_footsteps(id,1)
	}
	else
	{
		set_user_footsteps(id,0)
	}
}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#14 gring0

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:297
  • GG:
  • Lokalizacja:jamajka
Offline

Napisano 10.02.2012 17:40

działa, dziękuje
Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------

http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

#15 gring0

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:297
  • GG:
  • Lokalizacja:jamajka
Offline

Napisano 11.02.2012 14:57

jednak nie wszystko jest ok. plugin raz działa raz nie działa. czasem jest tak, że najlepszy gracz rundy nie dostaje nagrody a czasem jest tak, że ktoś dostaje chociaż nie był najlepszym graczem rundy. oczywiście czasem działa też dobrze ale wolałbym żeby cały czas tak działał.
Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------

http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

#16 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 11.02.2012 16:27

Plugin sprawdza to względem zabójstw.
Błędu w kodzie nie widzę ale zobacze co i jak ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#17 gring0

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:297
  • GG:
  • Lokalizacja:jamajka
Offline

Napisano 12.02.2012 16:01

byłbym wdzięczny
Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------

http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

#18 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 12.02.2012 17:48

Sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN ""
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new kills[33]
new prezent[33] = false

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent("Koniec", 2, "1=Round_End")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
	register_event("DeathMsg","Death","a")
}
public client_connect(id) { prezent[id] = false; }
public Koniec()
{
	new rank[1]
	for(new i = 1; i < 33; i++) 
	{
		prezent[i] = false
		if(kills[i] > rank[0]) 
		{                                                                                                                                                                                                                                                                                              
			rank[0] = i
		}
		kills[i] = 0
	}
	prezent[rank[0]] = true
}
public Death() 
{
	new iKiller = read_data(1)
	new iVictim = read_data(2)
	new a = get_user_team(iKiller)
	new b = get_user_team(iVictim)
	new c = is_user_connected(iKiller)
	new d = is_user_connected(iVictim)
	if(a != b && c && d && iKiller != iVictim)
	{
		kills[iKiller]++
	}
}
public respawn(id)
{
	if(is_user_alive(id) && prezent[id])
	{
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 1000)
		set_user_footsteps(id,1)
	}
	else
	{
		set_user_footsteps(id,0)
	}
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#19 mavefus

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 23.05.2012 17:23

Witam, sorry że piszę, ale nie chcę zakładać nowego tematu, gdyż ten jest trafny pod moją prośbę. Dałoby radę zmodyfikować ten plugin tak, aby dodawał tylko określoną sumę pieniędzy najlepszemu graczowi?
np. ustawię w cvarze 1000$, to właśnie tyle dostaje najlepszy gracz na koniec 1 rundy. Bez cichych butów i innych dupereli.

Z góry dziękuje.

p.s. Oczywiście jeszcze ten napis na hudzie, który gracz dostał taki benefit ;>
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych