Intex zrobiłeś to źle, dalej co 4 int 0.01 się zmniejsza, i działa tylko do m4, którego perk nie dodaje ;D
a po drugie, jak już przerabiasz moją klasę, to może wpisuj odpowiedniego autora
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")to perk, ltóry działa w każdej broni:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
new const perk_name[] = "Zawodowiec";
new const perk_desc[] = "Strzelasz szybciej z broni. 4 int = 0.01 szybkosci";
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Eustachy")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public eventCurWeapon(id)
{
if(!ma_perk[id])
return PLUGIN_HANDLED;
static Float:fSpeedMultiplier;
if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)
fSpeedMultiplier = 0.01
else
fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 08.02.2012 16:48