Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bomba_explode_sound jak wylaczyc licznik?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 dooomino

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:68
  • Imię:dominik
  • Lokalizacja:sanok
Offline

Napisano 07.02.2012 10:27

wgrałem plugin z piosenka expolzja 10s przed paka tylko ten plugin ma tez licznik do wybuchu c4, może mi go ktoś usunąć?



/*
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI
* Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.
* Required Modules:
- CSX
* Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests
* Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin
*/

#include <amxmodx>
#include <csx>
#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"
//
// KONFIGURACJA TUTAJ
//
#define muzyczka "sound/misc/bomba.wav"
#define czas 10
//
//
new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}
public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}
public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}

if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);
--g_c4timer;
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bomba.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 07.02.2012 10:45

/*
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI
* Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.
* Required Modules:
- CSX
* Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests
* Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin
*/

#include <amxmodx>
#include <csx>
#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"
//
// KONFIGURACJA TUTAJ
//
#define muzyczka "sound/misc/bomba.wav"
#define czas 10
//
//
new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
}
public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}
public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}
public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}

if(g_c4timer == czas)
{
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka)
--g_c4timer;
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bomba.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

#3 dooomino

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:68
  • Imię:dominik
  • Lokalizacja:sanok
Offline

Napisano 07.02.2012 16:46

dziękuje +

Stop. Teraz nie działa muza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych