sma:
/* TurboDymoMan Plugin by Harsay */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fun>
#define PLUGIN "TurboDymoMan!"
#define VERSION "0.7"
#define AUTHOR "Harsay"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("turbodymoman", 2, "1=Round_Start")
register_cvar("amx_tdm_health", "300");
register_cvar("amx_tdm_armor", "300");
register_clcmd("say /turbodymoman", "info");
set_task(10.0, "informacja")
}
public plugin_precache() {
precache_sound("sound/turbodymoman1.mp3")
precache_sound("sound/turbodymoman2.mp3")
precache_sound("sound/turbodymoman3.mp3")
}
public informacja() {
client_print(0, print_chat, "Chcesz sie cos dowiedziec o TurboDymoManie? Wpisz /turbodymoman")
}
public info(id) {
new z = get_cvar_num("amx_tdm_health")
new a = get_cvar_num("amx_tdm_armor")
client_print(id, print_chat, "Aby zostac TurboDymoManem musisz miec farta.");
client_print(id, print_chat, "TurboDymoMan dostaje: %i zycia, %i armoru, 0.60 grawitacji oraz 1440.0 szybkosci.", z, a);
}
public turbodymoman()
{
new zycie = get_cvar_num("amx_tdm_health")
new armor = get_cvar_num("amx_tdm_armor")
new ilu_losowac = 1
new players[32], num, jest
new bool: wylosowany[33]
get_players(players, num)
if(num >= ilu_losowac)
{
while(jest<ilu_losowac){
new id = players[random_num(0, num)]
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){
wylosowany[id] = true;
jest++;
}
}
for(new id=0; id<num; id++)
{
new i = players[id];
if(wylosowany[i])
{
set_user_health(i, zycie);
set_user_armor(i, armor);
strip_user_weapons(i);
give_item(i, "weapon_m4a1")
give_item (i, "ammo_556nato")
give_item (i, "ammo_556nato")
give_item (i, "ammo_556nato")
set_user_maxspeed(i, 1440.0);
set_user_gravity(i, 0.50);
ColorChat(i, GREEN, "Jestes TurboDymoManem, idz i zawstydzaj wszystkich!")
}
}
}
}
Z góry dziękuję


Dodatki SourceMod










