W tym poradniku pokaże wam jak dodać nowy item do sklepu chodzi o ten plugin: http://amxx.pl/topic...-zapis-na-nick/ .
A więc zaczynajmy.
Glowna budowa pluginu wygląda tak:
#include <amxmodx>
#include <gunxpmod>
new PLUGIN_NAME[] = "Unlock : Item"
new PLUGIN_AUTHOR[] = "author"
new PLUGIN_VERSION[] = "1.0"
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
register_gxm_item("Item", "Co daje item", koszt)
}
public gxm_item_enabled(id)
Teraz zrobimy poradnik jak dodać item np. więcej życia.
A więc tworzymy nowy plugin wpisując calą taką treść:
#include <amxmodx>
#include <gunxpmod>
new PLUGIN_NAME[] = "Unlock : +80 HP"
new PLUGIN_AUTHOR[] = "FetaGreen"
new PLUGIN_VERSION[] = "1.0"
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
}
public gxm_item_enabled(id)
Potem w plugin init pod register_plugin dodajemy tą linijke:
register_gxm_item("Zycie", "Dodaje 80 HP", 50)
Zycie - Item
Dodaje 80 HP - Opis itemu
50 - Cena itemu (Liczone w XP)
Szukamy linijki:
public gxm_item_enabled(id)
I zamieniamy ją na tą:
public gxm_item_enabled(id) { set_user_health(id, get_user_health(id) + 80); client_print(id, 2, "Wlasnie zakupiles 80HP za 50XP"); }
W linijce ustawiania hp:
set_user_health - Ustawianie HP
get_user_health - Pobieranie HP
+ 80 - Ile HP chcemy dodać
W linijce wyświetlania wiadomości:
client_print - Drukowanie wiadomości
id - gracz
2 - rodzaj tekstu (print,console,center). 2 oznacza print_center
"Wlasnie zakupiles 80HP za 50XP" - Tekst wyświetlanej sie wiadomości
I to taki latwy item ktory polega na dokupieniu HP (80 życia)
Poradnik napisany w 100% przez FetaGreen.
Poradnik napisalem na odpracowanie warna.
Dlaczego taki? No bo nie ma żadnego tutoriala do tego pluginu/modu.