Wybieramy sobie dowolną klasę, mamy ten nasz item i jest sytuacja, że ktoś nas obił zabierając nam przykładowo 100HP, ale żyjemy, bo klasa ma... 150.
I teraz za pomocą tego itema strzelając do typa tak samo jak z szansy 1/2-3-4-5-x(nie 1/LW!) na zabicie chciałbym, aby ktoś pomógł,tzn zrobił dla mnie item, który z szansą 1/3 po zadaniu obrażeń każdorazowo leczył nam 30HP.
Typ mnie obija, mam mało HP, ja w niego wale(wchodzi mi szansa) i się leczę. Mam nadzieję, że specjaliści wyższej klasy rozumieją o co chodzi, bo starałem się to opisać bardzo... łopatologicznie.
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 41) && random(3) == 1) (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]);
To był obraz mojej wizji, ale szlak go trafił, bo w żadnej kombinacji nie działał, srał go pies.
Czy ktoś potrafiłby mi coś takiego podmontować? Za pomoc będę bardzo wdzięczny i nagrodzę plusem.
Załączam .sma
PS. Item na liście ma numer 41, więc jakby co przeczytajcie jego zastosowanie.

