Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

skrócenie hudu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 05.02.2012 14:51

elo mam prośbę mógłby mi ktoś pomóc skrócić tego huda ponieważ planuje zrobić jak najbardziej dynamiczny hud jest jakiś sposób na to
if(g_aktualny[0][id] != -1)
{
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
if(g_res[id]>0)
{
if(startujemy[id]>0)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nResy: %i^nZloto: %i^nZywiol: %s (%d Poziom)^nPostep: %i/%i"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], g_res[id], player_zloto[id], zywi[g_aktualny[0][id]], g_zywioly[g_aktualny[0][id]][id],ile_juz[id],questy[quest_gracza[id]][1])
}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nResy: %i^nZloto: %i^nZywiol: %s (%d Poziom)"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], g_res[id], player_zloto[id], zywi[g_aktualny[0][id]], g_zywioly[g_aktualny[0][id]][id])
}
}
else
{
if(startujemy[id]>0)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nZloto: %i^nZywiol: %s (%d Poziom)^nPostep: %i/%i"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], player_zloto[id], zywi[g_aktualny[0][id]], g_zywioly[g_aktualny[0][id]][id],ile_juz[id],questy[quest_gracza[id]][1])
}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nZloto: %i^nZywiol: %s (%d Poziom)"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], player_zloto[id], zywi[g_aktualny[0][id]], g_zywioly[g_aktualny[0][id]][id])
}
}
}
else
{
if(g_res[id]>0)
{
if(startujemy[id]>0)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nResy: %i^nZloto: %i^nZywiol: %s (%d Poziom)^nPostep: %i/%i"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id],item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], g_res[id], player_zloto[id], zywi[g_aktualny[0][id]], g_zywioly[g_aktualny[0][id]][id],ile_juz[id],questy[quest_gracza[id]][1])
}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nResy: %i^nZloto: %i^nZywiol: %s (%d Poziom)"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id],item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], g_res[id], player_zloto[id], zywi[g_aktualny[0][id]], g_zywioly[g_aktualny[0][id]][id])
}
}
else
{
if(startujemy[id]>0)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nZloto: %i^nZywiol: %s (%d Poziom)^nPostep: %i/%i"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id],item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], player_zloto[id], zywi[g_aktualny[0][id]], g_zywioly[g_aktualny[0][id]][id],ile_juz[id],questy[quest_gracza[id]][1])
}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nZloto: %i^nZywiol: %s (%d Poziom)"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id],item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], player_zloto[id], zywi[g_aktualny[0][id]], g_zywioly[g_aktualny[0][id]][id])
}
}
}
}
else
{
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
if(g_res[id]>0)
{
if(startujemy[id]>0)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nResy: %i^nZloto: %i^nPostep: %i/%i"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], g_res[id], player_zloto[id],ile_juz[id],questy[quest_gracza[id]][1])
}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nResy: %i^nZloto: %i"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], g_res[id], player_zloto[id])
}
}
else
{
if(startujemy[id]>0)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nZloto: %i^nPostep: %i/%i"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], player_zloto[id],ile_juz[id],questy[quest_gracza[id]][1])
}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nZloto: %i"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], player_zloto[id])
}
}
}
else
{
if(g_res[id]>0)
{
if(startujemy[id]>0)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nResy: %i^nZloto: %i^nPostep: %i/%i"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], g_res[id], player_zloto[id],ile_juz[id],questy[quest_gracza[id]][1])
}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nResy: %i^nZloto: %i"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], g_res[id], player_zloto[id])
}
}
else
{
if(startujemy[id]>0)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nZloto: %i^nPostep: %i/%i"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], player_zloto[id],ile_juz[id],questy[quest_gracza[id]][1])
}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPet: %s (Poziom: %d)^nMana: %i^nZloto: %i"
,get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id], names[g_pet_cid[id]][0], g_pet_lv[id], player_man[id], player_zloto[id])
}
}
}
}

Użytkownik szczepaneto edytował ten post 05.02.2012 14:52


#2 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.02.2012 15:09

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)

na samym końcu 5.0 masz czas. ;)

#3 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.02.2012 15:10

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 5.0)

daj przed pierwszym if'em i możesz usunąć wszystkie pozostałe
  • +
  • -
  • 1

#4 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 05.02.2012 15:19

nie chodziło mi o czas trwania tylko skrócenie kod up ma + ale chodziło mi o te ify bo jeszcze bardziej chce to rozbudować a nie chce żeby to było 3 linijek




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych