Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z tablica *DEAD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 05.02.2012 14:34

Witam używam respawnu za pomocą natywu
zp_respawn_user(victim, ZP_TEAM_ZOMBIE)
Problem jest taki iż po spawnie ZM w tablicy wyniku piszę że jest "DEAD"


W czym problem ?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.02.2012 20:43


zp_respawn_user(victim, ZP_TEAM_ZOMBIE)
message_begin(MSG_ALL, get_msgid,{0,0,0});
write_byte(victim);
write_byte(0);
message_end();


  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 18.02.2012 00:02

Tak wygląda cały kod
SendDeathMsg(attacker, victim) // Sends death message
{
message_begin(MSG_BROADCAST, g_death)
write_byte(attacker) // killer
write_byte(victim) // victim
write_byte(0) // headshot flag
write_string("Pipe Bomb") // killer's weapon
message_end()

zp_respawn_user(victim, ZP_TEAM_ZOMBIE)
message_begin(MSG_ALL, get_msgid,{0,0,0});
write_byte(victim);
write_byte(0);
message_end();
}
linijka 624
message_begin(MSG_ALL, get_msgid,{0,0,0});
extra_pipe.sma(626) : error 017: undefined symbol "get_msgid"
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\compilatory\Kopia narutoo\compiler\zp_
extra_pipe.sma(626) : warning 215: expression has no effect
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\compilatory\Kopia narutoo\compiler\zp_
extra_pipe.sma(626) : warning 215: expression has no effect
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\compilatory\Kopia narutoo\compiler\zp_
extra_pipe.sma(626) : warning 215: expression has no effect
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\compilatory\Kopia narutoo\compiler\zp_
extra_pipe.sma(626) : error 001: expected token: ";", but found "}"
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\compilatory\Kopia narutoo\compiler\zp_
extra_pipe.sma(626) : warning 217: loose indentation
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\compilatory\Kopia narutoo\compiler\zp_
extra_pipe.sma(626) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Documents and Settings\Kamil\Pulpit\compilatory\Kopia narutoo\compiler\zp_
extra_pipe.sma(626) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.02.2012 09:46

Zrób tak:

SendDeathMsg(attacker, victim) // Sends death message
{
message_begin(MSG_BROADCAST, g_death)
write_byte(attacker) // killer
write_byte(victim) // victim
write_byte(0) // headshot flag
write_string("Pipe Bomb") // killer's weapon
message_end()

static get_msgid;
if( !get_msgid ) get_msgid = get_user_msgid( "ScoreAttrib" );

zp_respawn_user(victim, ZP_TEAM_ZOMBIE)
message_begin(MSG_ALL, get_msgid,{0,0,0});
write_byte(victim);
write_byte(0);
message_end();
}

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych