Proźba o klase 2x wiecej zadawanych dmg z...
misiek111232
05.02.2012
Witam. Proszę o klasę premium która będzie miała:
-statystyki sam sobie zmienię
- m4a1
-deagle
i z tych 2 broni 2x więcej zadaje obrażeń
-statystyki sam sobie zmienię
- m4a1
-deagle
i z tych 2 broni 2x więcej zadaje obrażeń
Artemis
05.02.2012
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Proszę

misiek111232
05.02.2012
A możesz dodać do tej klasy jeszcze modele m4 i glocka
I żeby była to klasa premium
Użytkownik misiek111232 edytował ten post 05.02.2012 16:16
I żeby była to klasa premium
Załączone pliki
Użytkownik misiek111232 edytował ten post 05.02.2012 16:16
Artemis
05.02.2012
prześlij mi jaką masz ścieżkę do tych modeli ^ ^
oczywiście spróbuje to zrobić.
A kompiluje Ci się bo jak nie to podaj nazwe i jakie staty ma mieć i Ci skompiluje
oczywiście spróbuje to zrobić.
A kompiluje Ci się bo jak nie to podaj nazwe i jakie staty ma mieć i Ci skompiluje

Artemis
05.02.2012
hmm... to chyba jest zła ścieżka...
powinny być 4 ścieżki:
models/cod/v_nazwa_modelu ( do deagle)
models/cod/p_nazwa_modelu ( do deagle)
i tak samo do M4A1
bez tych 4 ścieżek nie dam rady zrobić,
oczywiście mógłbym zrobić na domyśle, ale wole nie ryzykować i dostać dokładną śzieżkę
to są ścieżki do medelów broni, które wrzuciłeś na serwa poprzez ftp
Użytkownik Artemis edytował ten post 05.02.2012 16:41
powinny być 4 ścieżki:
models/cod/v_nazwa_modelu ( do deagle)
models/cod/p_nazwa_modelu ( do deagle)
i tak samo do M4A1
bez tych 4 ścieżek nie dam rady zrobić,
oczywiście mógłbym zrobić na domyśle, ale wole nie ryzykować i dostać dokładną śzieżkę

to są ścieżki do medelów broni, które wrzuciłeś na serwa poprzez ftp
Użytkownik Artemis edytował ten post 05.02.2012 16:41
Artemis
05.02.2012
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_DEAGLE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
if(weapon == CSW_M4A1) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}
}
tutaj masz z modelami

jak mam Ci wrzucić gotowca .amxx to podaj nazwę oraz staty jakie ma mieć klasa....
Pozdrawiam
Artemis
05.02.2012
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/p_golden_deagle.mdl");
precache_model("models/cod/v_golden_deagle.mdl");
precache_model("models/cod/p_golden_m4a1.mdl");
precache_model("models/cod/v_golden_m4a1.mdl");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_DEAGLE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
if(weapon == CSW_M4A1) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}
}
sorki zapomniałem o jednej rzeczy, już poprawiłem ^ ^
nie wyspałem się i dlatego
