Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Proźba o klase 2x wiecej zadawanych dmg z m4 i deagle
#1
Napisano 05.02.2012 14:20
-statystyki sam sobie zmienię
- m4a1
-deagle
i z tych 2 broni 2x więcej zadaje obrażeń
#2
Napisano 05.02.2012 14:45
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Proszę

#3
Napisano 05.02.2012 15:33
#4
Napisano 05.02.2012 15:55

#5
Napisano 05.02.2012 16:14
I żeby była to klasa premium
Załączone pliki
Użytkownik misiek111232 edytował ten post 05.02.2012 16:16
#6
Napisano 05.02.2012 16:32
oczywiście spróbuje to zrobić.
A kompiluje Ci się bo jak nie to podaj nazwe i jakie staty ma mieć i Ci skompiluje

#7
Napisano 05.02.2012 16:34
models/cod/Electro.mdl
#8
Napisano 05.02.2012 16:40
powinny być 4 ścieżki:
models/cod/v_nazwa_modelu ( do deagle)
models/cod/p_nazwa_modelu ( do deagle)
i tak samo do M4A1
bez tych 4 ścieżek nie dam rady zrobić,
oczywiście mógłbym zrobić na domyśle, ale wole nie ryzykować i dostać dokładną śzieżkę

to są ścieżki do medelów broni, które wrzuciłeś na serwa poprzez ftp
Użytkownik Artemis edytował ten post 05.02.2012 16:41
#9
Napisano 05.02.2012 17:10
#10
Napisano 05.02.2012 17:25
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_DEAGLE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
if(weapon == CSW_M4A1) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}
}
tutaj masz z modelami

jak mam Ci wrzucić gotowca .amxx to podaj nazwę oraz staty jakie ma mieć klasa....
Pozdrawiam
#11
Napisano 05.02.2012 17:50
#12
Napisano 05.02.2012 18:19
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/p_golden_deagle.mdl");
precache_model("models/cod/v_golden_deagle.mdl");
precache_model("models/cod/p_golden_m4a1.mdl");
precache_model("models/cod/v_golden_m4a1.mdl");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_DEAGLE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_deagle.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
if(weapon == CSW_M4A1) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}
}
sorki zapomniałem o jednej rzeczy, już poprawiłem ^ ^
nie wyspałem się i dlatego

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych