Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

Dodawanie nowych odznak - roblem

battlefield2

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 04.02.2012 21:40

public save_badges(id)
{
#if defined SQL
if ( SQLenabled )
{
sql_save(id);
}
#else
if ( !gStatsLoaded[id] ) return;

new vaultkey[38], vaultdata[256];

formatex(vaultkey, charsmax(vaultkey), "BF2-%s", gSaveKey[id]);

formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE],
g_PlayerBadges[id][BADGE_PISTOL], g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT], g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER],
g_PlayerBadges[id][BADGE_SUPPORT], g_PlayerBadges[id][BADGE_EXPLOSIVES], knifekills[id], pistolkills[id],
sniperkills[id], parakills[id], totalkills[id], defuses[id], plants[id], explosions[id]);

nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);

formatex(vaultkey, charsmax(vaultkey), "BF2-2-%s", gSaveKey[id]);

formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN], g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG],
shotgunkills[id], smgkills[id], riflekills[id], grenadekills[id], gold[id], silver[id], bronze[id]);

nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);
#endif
}


Czym różni się to:
formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE],
g_PlayerBadges[id][BADGE_PISTOL], g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT], g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER],
g_PlayerBadges[id][BADGE_SUPPORT], g_PlayerBadges[id][BADGE_EXPLOSIVES], knifekills[id], pistolkills[id],
sniperkills[id], parakills[id], totalkills[id], defuses[id], plants[id], explosions[id]);


Od tego:
formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN], g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG],
shotgunkills[id], smgkills[id], riflekills[id], grenadekills[id], gold[id], silver[id], bronze[id]);


#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 06.02.2012 16:30

W tym kodzie na górze są entery żeby kod był czytelny i żeby linia w kompilatorze nie była za długa, bo czasem od tego wywala errory.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych