Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ZP]Zombie Mod 40 - jak zmienić hp~sztywno


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Twity

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Jędrek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 04.02.2012 13:26

Witam,
Proszę o zmienienie mi kodu sma na tzw. sztywne hp .

{
// Plague Mode
g_plagueround = true
g_lastmode = MODE_PLAGUE

// Turn specified amount of players into Survivors
static iSurvivors, iMaxSurvivors
iMaxSurvivors = get_pcvar_num(cvar_plaguesurvnum)
iSurvivors = 0

while (iSurvivors < iMaxSurvivors)
{
// Choose random guy
id = fnGetRandomAlive(random_num(1, iPlayersnum))

// Already a survivor?
if (g_survivor[id])
continue;

// If not, turn him into one
humanme(id, 1, 0)
iSurvivors++

// Apply survivor health multiplier
fm_set_user_health(id, floatround(float(pev(id, pev_health)) * get_pcvar_float(cvar_plaguesurvhpmulti)))
}

// Turn specified amount of players into Nemesis
static iNemesis, iMaxNemesis
iMaxNemesis = get_pcvar_num(cvar_plaguenemnum)
iNemesis = 0

while (iNemesis < iMaxNemesis)
{
// Choose random guy
id = fnGetRandomAlive(random_num(1, iPlayersnum))

// Already a survivor or nemesis?
if (g_survivor[id] || g_nemesis[id])
continue;

// If not, turn him into one
zombieme(id, 0, 1, 0, 0)
iNemesis++

// Apply nemesis health multiplier
fm_set_user_health(id, floatround(float(pev(id, pev_health)) * get_pcvar_float(cvar_plaguenemhpmulti)))
}

// iMaxZombies is rounded up, in case there aren't enough players
iMaxZombies = floatround((iPlayersnum-(get_pcvar_num(cvar_plaguenemnum)+get_pcvar_num(cvar_plaguesurvnum)))*get_pcvar_float(cvar_plagueratio), floatround_ceil)
iZombies = 0


Podałbym cały event ale nie ma potrzeby<chyba że jednak musze>

Co do tematu:
To chciałbym aby ktoś zmienił to tak jak tutaj to jest http://amxx.pl/topic...jak-ustawic-hp/

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych