Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przeróbka pluginu na flageflagi pluginy tylko admin

Modyfikacja flagi admin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Phinix

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 03.02.2012 14:46

Witam chciał bym , żeby kotś przerobił ten plugin zeby tylko admin mógł go uzywać! naprzyklad admin co ma flage kickowania


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define VERSION "0.2"
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= get_maxplayers() && is_user_alive(%1))
#define DiffTeam(%1 %2) (get_user_team(%1) != get_user_team(%2))
#define moreRecoil(%1) (get_user_weapon(%1) == CSW_AK47 || get_user_weapon(%1) == CSW_AUG || get_user_weapon(%1) == CSW_GALIL || get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)
new cvar_tracking, cvar_norecoil, cvar_range;
const Float:HeadOriginWithRecoil = 14.0;
const Float:HeadOriginWithoutRecoil = 8.5;
public plugin_init(){
register_plugin("Aimbot Tracker", VERSION, "diablix");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceLine", 1);
register_forward(FM_StartFrame, "fwServerFrame");
cvar_tracking = register_cvar("aimbot_tracking", "1");
cvar_norecoil = register_cvar("aimbot_norecoil", "1");
cvar_range = register_cvar("aimbot_range", "350");
}
public fwCmdStart(id, handle){
if(!get_pcvar_num(cvar_tracking)) return 1;

if(IsPlayer(id)){
new buttons = get_uc(handle, UC_Buttons);

if(buttons & IN_USE){
new NeariestPlayer = Neariest(id);

if(IsPlayer(NeariestPlayer)){
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.42, 0.55, 1, 0.1, 0.1, 0.1, 0.1)
show_hudmessage(id, "Tracking closest enemy...");

new Float:fHeadOrigin[3], Float:fHeadAngles[3];
engfunc(EngFunc_GetBonePosition, NeariestPlayer, 8, fHeadOrigin, fHeadAngles);

if(moreRecoil(id))
DecreaseHead(fHeadOrigin, HeadOriginWithRecoil);

else
DecreaseHead(fHeadOrigin, HeadOriginWithoutRecoil);

entity_set_aim(id, fHeadOrigin);
}
else{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.39, 0.55, 1, 0.1, 0.1, 0.1, 0.1)
show_hudmessage(id, "Failed to find an available enemy...");
}

}
}
return 0;
}
public fwServerFrame(){
if(!get_pcvar_num(cvar_norecoil)) return 1;
new ent = -1;
while ((ent = find_ent_by_class(ent, "player"))){
if(IsPlayer(ent)){
new buttons = pev(ent, pev_button);
if(buttons & IN_ATTACK){
set_pev(ent, pev_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0 });
}
}
}
return 0;
}
public fwTraceLine(Float:fVec1[3], Float:fVec2[3], NoMonsters, id){
if(!get_pcvar_num(cvar_norecoil)) return FMRES_IGNORED;

new vHit[3], Float:fHit[3];
get_user_origin(id, vHit, 4);
IVecFVec(vHit, fHit);

set_tr(TR_vecEndPos, fHit);

return FMRES_IGNORED;
}
stock DecreaseHead(Float:fOrigin[3], Float:ammount) fOrigin[2] -= ammount;
stock entity_set_aim(ent, const Float:origin2[3], bone=0){
if(!pev_valid(ent))
return 0;

static Float:origin[3];
origin[0] = origin2[0];
origin[1] = origin2[1];
origin[2] = origin2[2];

static Float:ent_origin[3], Float:angles[3];

if(bone)
engfunc(EngFunc_GetBonePosition,ent,bone,ent_origin,angles);
else
pev(ent,pev_origin,ent_origin);

origin[0] -= ent_origin[0]
origin[1] -= ent_origin[1]
origin[2] -= ent_origin[2]

static Float:v_length;
v_length = vector_length(origin);

static Float:aim_vector[3];
aim_vector[0] = origin[0] / v_length;
aim_vector[1] = origin[1] / v_length;
aim_vector[2] = origin[2] / v_length;

static Float:new_angles[3];
vector_to_angle(aim_vector,new_angles);

new_angles[0] *= -1;

if(new_angles[1]>180.0) new_angles[1] -= 360;
if(new_angles[1]<-180.0) new_angles[1] += 360;
if(new_angles[1]==180.0 || new_angles[1]==-180.0) new_angles[1]=-179.999999;

set_pev(ent,pev_angles,new_angles);
set_pev(ent,pev_fixangle,1);

return 1;
}
stock Neariest(iEntity){
new iPlayers[32], iNum;

get_players(iPlayers, iNum, "ache", get_user_team(iEntity) == 2 ? "TERRORIST" : "CT");

new iClosestPlayer = 0, Float:flClosestDist = float(get_pcvar_num(cvar_range));
new iPlayer, Float:flDist;

for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
iPlayer = iPlayers[ i ];
flDist = entity_range( iPlayer, iEntity );

if(flDist < flClosestDist)
{
iClosestPlayer = iPlayer;
flClosestDist = flDist;
}
}
return iClosestPlayer;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja, flagi, admin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych