Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Prośba o stworzenie klasKlasa z regeneracją HP + 3 inne prostsze
#1
Napisano 03.02.2012 13:47
Za każdą pomoc polecą punkciki reputacji za włożony wysiłek a oto rozpiska:
1. Dezerter - Co runde inna broń AK/MP5/M4A1 + 2FB + grawitacja obniżona do 300
2. Taktyk - Tarcza/Deagle 3SG/3FB + 2 HE
(Słyszałem że w głównym silniku trzeba odblokowac Tarcze, wiec myślę że znajdzie się ktoś kto wskaze jak to zrobic)
3. Kameleon - Ubranie wroga + M4A1 + regeneracja HP na nożu 3/sek
4. Zamachowiec - UMP45/Deagle + wybucha po śmierci zadająć 75DMG + Inteligencja
Statystyki klas prosiłbym o ustawienie na 0, każdy zainteresowany który skorzysta z tych klas ustawi je sobie według własnych upodobań
Za wszelką pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam Angel
#2
Napisano 05.02.2012 00:39
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "wpisz_nazwe";
new const opis[] = "wybucha po smierci zadajac 75(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_DEAGLE
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}
public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 75.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#3
Napisano 05.02.2012 17:56
Plusik dla Ciebie, a ja czekam nadal na resztę klas
#4
Napisano 05.02.2012 20:44
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
new ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "wpisz_nazwe";
new const opis[] = "Ubranie wroga + M4A1 + regeneracja HP na nożu 3/sek";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
set_task(1.0, "ZabierzHP", id, _, _, "b");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
remove_task(id);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZabierzHP(id)
{
if(is_user_alive(id))
set_user_health(id, get_user_health(id)+3);
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(1,1);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
napisz czy działa, bo nie wypróbowałem na swoim serwie, ale powinien działać
PS. dałem trochę includów, ale nadmiar nie zaboli a ubytek uszkodzi
Użytkownik Artemis edytował ten post 05.02.2012 20:54
#5
Napisano 06.02.2012 01:22
#6
Napisano 06.02.2012 10:01
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fun> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Kameleon"; new const opis[] = "Ubranie wroga + M4A1 + regeneracja HP na nożu 3/sek"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "radim"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ZmienUbranie(id, 0); set_task(1.0, "Regeneracja", id, _, _, "b"); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; ZmienUbranie(id, 1); remove_task(id); } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) ZmienUbranie(id, 0); } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(1,1); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Regeneracja(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_user_health(id, get_user_health(id)+3); return PLUGIN_CONTINUE; }
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#7
Napisano 06.02.2012 12:48
sprawdź kod radima, czy regeneruje do tylu hp ile masz max czy do nieskończoności
bo szczerze mówiąc nie wiem jak to zmienić w pluginie, a kod radima wygląda podobnie, tylko zmienił z zabierz hp na regeneracja oraz dodał warunek, jeżeli gracz ma nóż.
Radmin masz ode mnie plusa za poprawienie ^ ^
#8
Napisano 07.02.2012 16:59
No to panowie czekam dalej
#9
Napisano 07.02.2012 17:42
nie wiem jak się daje 2HE ( żeby miał 2 HE ) to chyba trzeba w silniku CoDa zrobić o ile się nie mylę ale jestem początkujący więc naprawdę nie wiem...
co do Dezertera to już próbuje, zaraz wkleje kod, ale nie obiecuję że będzie działać
#11
Napisano 08.02.2012 11:22
public UstawTarcze(id, wartosc)na taki:
public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if(wartosc != 0)
{
gracz_ma_tarcze[id] = true;
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}
else
{
gracz_ma_tarcze[id] = false;
}
}
Załączone pliki
#12
Napisano 08.02.2012 11:41
1 Steven Seagal -m4a1+ak47, 2 rakiety, bazowe 130hp, kondycja 35, wytrzymałość 20, widoczny z awp 55%?
z góry dziękuje będzie bigplus
#13
Napisano 08.02.2012 11:57
#14
Napisano 08.02.2012 12:05
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Nazwa klasy"; new const opis[] = "Opis - Do uzupelnienia"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez Angel.", nazwa); ma_klase[id] = true; ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(get_user_weapon(id) != CSW_AWP) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); return; } set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 128); }
Tylko ustaw sobie nazwę w linijce:
new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
Pózniej zmien opis klasy w linijce:
new const opis[] = "Opis - Do uzupelnienia";
A jeśli chcesz ustawic własny % niewidzialnosci z AWP to zmieniasz następującą linijkę wpisując liczbę z zakresu od 0 do 256 (jeśli się myle to niech ktoś mnie poprawi )
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 128);
Wrzucasz do kompilatora i gotowe
#15
Napisano 08.02.2012 12:12
Ps. ale to tylko moja uwaga
#16
Napisano 08.02.2012 12:18
Już sprawdzam Taktyka i dam zaraz znac co i jak
Edit:
Taktyk działa bez zarzutu za co obaj (Ty i Radim) otrzymaliście po plusie
@adek209
Też sprawdzę i zobaczymy czy rzeczywiscie masz rację
Użytkownik Angel of Death edytował ten post 08.02.2012 12:44
#17
Napisano 08.02.2012 19:00
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fun> #include <hamsandwich> #define TASK_REGENERACJA 736 new const nazwa[] = "Kameleon"; new const opis[] = "Ubranie wroga + M4A1 + regeneracja HP na nożu 3/sek"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "radim"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ZmienUbranie(id, 0); set_task(1.0, "Regeneracja", id, _, _, "b"); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; ZmienUbranie(id, 1); remove_task(id); } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) ZmienUbranie(id, 0); } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(1,1); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Regeneracja(id) { id -= TASK_REGENERACJA if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[id]) { set_task(1.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA); if(is_user_alive(id)) { new cur_health = get_user_health(id); new max_health = 100+cod_get_user_health(id); new new_health = cur_health+5<max_health? cur_health+5: max_health; set_user_health(id, new_health); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#18
Napisano 14.02.2012 00:03
#19
Napisano 14.02.2012 15:15
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fun> #include <hamsandwich> #define TASK_REGENERACJA 736 new const nazwa[] = "Kameleon"; new const opis[] = "Ubranie wroga + M4A1 + regeneracja HP na nożu 3/sek"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "radim"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ZmienUbranie(id, 0); set_task(1.0, "Regeneracja", id, _, _, "b"); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; ZmienUbranie(id, 1); remove_task(id); } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) ZmienUbranie(id, 0); } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(1,1); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Regeneracja(id) { id -= TASK_REGENERACJA if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { set_task(1.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA); if(is_user_alive(id)) { new cur_health = get_user_health(id); new max_health = 100+cod_get_user_health(id); new new_health = cur_health+5<max_health? cur_health+5: max_health; set_user_health(id, new_health); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#20
Napisano 14.02.2012 20:50
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych