Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prosba o dorobienie regeneracji hp do klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 goferek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 02.02.2012 13:28

Witam.
Proszę o dorobienie regeneracji hp 5hp / 15 sekund do tej klasy.
Stawiam to co zawsze.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
		
new const nazwa[]   = "Grom";
new const opis[]	= "Dostaje m4 jest szybki i ma mniejsza gravitke";
new const bronie	= (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;
	
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", Codmod");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	cs_set_user_nvg(id, 1);
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}

Użytkownik goferek edytował ten post 02.02.2012 13:28


#2 Modern.

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Twitter
Offline

Napisano 02.02.2012 14:46

proszę sprawdź

Załącznik:

Załączone pliki


Użytkownik Modern. edytował ten post 02.02.2012 14:47






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych