Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywoływanie funkcji dla danego gracza po upływie 5 sekund.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Waleq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:184
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 02.02.2012 13:21


public god_moc(id)
if(is_user_alive(id && uzyl_god[id]==0)){
new tempname[52];
get_user_name(id, tempname, 52);
client_print(0, print_center, "Gracz %s uzyl mocy niesmiertelnosci (5 sekund)", tempname);
set_user_godmode(id, 1);
uzyl_god[id]=1;
set_task(5.0, "smiertelnosc", _, "id", _, "a" , 1);
}
public smiertelnosc(id){
set_user_godmode(id, 0);
new tempname[52];
get_user_name(id, tempname, 52);
client_print(0, print_center, "Gracz %s nie jest juz niesmiertelny", tempname);
}


Mam taki fragment kodu. Niestety task nie działa (nigdy nie potrafiłem robić tasków). Mam pytanie do was. Jak zrobić, aby po 5 sekundach od aktywacji funkcji god_moc wykonała się funkcja smiertelność?
  • +
  • -
  • 0

#2 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.02.2012 14:08

set_task(5.0, "smiertelnosc");
?
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#3 ogury

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 02.02.2012 14:18

public god_moc(id)

         if(is_user_alive(id && uzyl_god[id]==0)){

            new tempname[52];

            get_user_name(id, tempname, 52);

            client_print(0, print_center, "Gracz %s uzyl mocy niesmiertelnosci (5 sekund)", tempname);

            set_user_godmode(id, 1);

            uzyl_god[id]=1;

            set_task(5.0, "smiertelnosc");

        }

public smiertelnosc(id){

    set_user_godmode(id, 0);

    new tempname[52];

    get_user_name(id, tempname, 52);

    client_print(0, print_center, "Gracz %s nie jest juz niesmiertelny", tempname);

}


Użytkownik besztan edytował ten post 02.02.2012 14:19


#4 Waleq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:184
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 03.02.2012 07:41

Niestety to też nie działa, bo próbowałem już wcześniej i w ten sposób :)
  • +
  • -
  • 0

#5 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 03.02.2012 16:12

new test_czas[33]
new uzyl_god[33]

public PUBLIC(id) {
if (is_user_alive(id) && test_czas[id] == 0 && uzyl_god[id] == 0) {
set_user_godmode(id, 1);
uzyl_god = 1
test_czas[id] = floatround(halflife_time())
}
if (is_user_alive(id) && floatround(halflife_time())-test_czas[id] >= 5.0 && uzyl_god[id] == 1) {
set_user_godmode(id, 0);
}
}


W nowej rundzie zeruj obie 2 zmienne, a public musi być często odświeżany, np w CurWeapon, Damage, Prethink najlepiej.

Elo
  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych