←  Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja klasy pr...

  • +
  • -
Winner - zdjęcie Winner 01.02.2012

Witam. Tak jak w temacie przy kompilacji występuje błąd:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_najemnik.sma(24) : error 088: number of arguments does not match definition
1 Error.
Could not locate output file codclass_najemnik.amxx (compile failed).

a lokalnie u mnie nie da rady bo program się wyłącza po 2 sekundach i nie odpowiada. Prosił bym o kompilacje na sma jak i amxx z góry dziękuje


#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Najemnik (P)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(prawy), brak rozrzutu broni";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1 Pre-Alpha", "unknown");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Amerykanie");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}



Aha i jak mogę prosić bo zapomniałem zmienić flagę pod którą będzie dostępna to chciałbym żeby on była na o - custom level C jak da rade
Użytkownik Winner edytował ten post 01.02.2012 19:49
Odpowiedz

  • +
  • -
Kuba22 - zdjęcie Kuba22 01.02.2012

Proszę sprawdź ;d

@Edit
ajj Zapomniałem dodać Premke na Admin_level_C łap :P

P.S ADMIN_LEVEL_C To Flaga "O"

Załączone pliki


Użytkownik Kuba22 edytował ten post 01.02.2012 20:14
Odpowiedz

  • +
  • -
Winner - zdjęcie Winner 01.02.2012

A mogę prosic zeby ta klasa nazywala sie premium_najemnik + dodanie sma ??

A mogę prosic zeby ta klasa nazywala sie premium_najemnik + dodanie sma ??


Ta klasa dziala idealnie a mozesz jeszcze 1 ??


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)
new Float:grawitacja_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Hitler (P)";
new const opis[] = "Nie musi przeladowywac broni, zmiejszona grawitacja, odporny na natychmiastowe zabicie rushera (1/5 z m3), odporny na klase komandos (1/1 z noza), odporny na rakiety wsparcia ogniowego";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 60;
new const wytrzymalosc = 60;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Niemcy");

register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b")
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5);
}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Premium] Nie posiadasz uprawnien by uzywac klasy Hitler")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
grawitacja_gracza[id] = get_user_gravity(id);
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]);
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

if(!ma_klase[id])
return;

set_user_clip(id, 2);
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Wszystko ma zostac tak jak tutaj
Użytkownik Winner edytował ten post 01.02.2012 20:18
Odpowiedz

  • +
  • -
Klakier - zdjęcie Klakier 01.02.2012

łap

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Winner - zdjęcie Winner 01.02.2012

a możesz zmienić te nazwy z codclass_hitler.sma na premium_hitler.sma i amxx byłbym wdzieczny
Odpowiedz

  • +
  • -
Kuba22 - zdjęcie Kuba22 01.02.2012

nazwę pliku sobie możesz zmieniać nic się nie stanie :D
Tylko jak zmienisz coś w SMA to potem trzeba skompilować ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor - zdjęcie Ojciec Dyrektor 01.02.2012

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

Odpowiedz

  • +
  • -
Winner - zdjęcie Winner 02.02.2012

Dzięki za ponowne otworzenie tematu.

Co do tematu to chyba jest jasno napisane że nie mogę zmienic nazwy bo potem nie skompiluje bo mam blad chyba w systemie i nic nie dziala więc ponawiam prosbe o zmiane nazwy z codclass_hitler.sma na premium_hitler.sma + dołączenie sma i amxx.

Dziękuje i pozdrawiam
Odpowiedz

  • +
  • -
Klakier - zdjęcie Klakier 02.02.2012

trzymaj

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Winner - zdjęcie Winner 02.02.2012

Teraz dzięki i można zamknąć

Coś nie działa ta klasa wywala błąd a na pewno wszytko jest dobrze wgrane

L 02/02/2012 - 18:15:36: [AMXX] Run time error 19 (plugin "premium_hitler.amxx") - debug not enabled!
Odpowiedz

  • +
  • -
Klakier - zdjęcie Klakier 02.02.2012

wpisz debug w pliku plugins.ini po premium_hitler.amxx

czyli

 premium_hitler.amxx debug
Odpowiedz

  • +
  • -
Winner - zdjęcie Winner 02.02.2012

Wyskakuje taki błąd:

L 02/02/2012 - 22:39:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "premium_hitler.amxx")

U mnie nie ma wpisanych klas do plugins.ini tylko plugins-codmod.ini

Jeszcze takie cos wyskakuje;
L 02/02/2012 - 22:39:44: [AMXX] [0] premium_hitler.sma::plugin_init (line 27)

Ok juz wiem co jest grane mam 3 pliki do klasy hitler i teraz nie wiem ktore za co odpowiadaja bo ta klase robil kolega ktory teraz nie odpisuje bo nie ma neta ;d

Mam takie pliki ;

codclass_hitler.sma
codclass_hitler_amxx
premium_hitler.amxx

I teraz jak podmieniam pliki ;

premium_hitler.amxx

z tym do dodał kolega wyżej nie dziala klasa.
Odpowiedz