Dodawanie statów po 10, 100 , 1000
Mati123
01.02.2012
Witam,
Mam pytanie. Jak zrobić dodawanie statów po 1, 10, 100 ,1000. Mam Codmoda i jest dużoo expa a dodawanie statów po jednym pkt to straszna rzecz ;d
Proszę o pomoc ;d
Mam pytanie. Jak zrobić dodawanie statów po 1, 10, 100 ,1000. Mam Codmoda i jest dużoo expa a dodawanie statów po jednym pkt to straszna rzecz ;d
Proszę o pomoc ;d
Załączone pliki
d0naciak
01.02.2012
Usun caly PrzydzielPunkty oraz PrzydzielPunkty_Handler i dodaj to
http://amxx.pl/wklej...32812112415935/
http://amxx.pl/wklej...32812112415935/
majlo
04.05.2014
public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); } public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
I to mam podmienić na to? http://amxx.pl/wklej...32812112415935/
Mam takie błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
amxtsesatas.sma(760) : error 017: undefined symbol "LadujZycie"
amxtsesatas.sma(800) : error 017: undefined symbol "inteligencja"
amxtsesatas.sma(800) : warning 215: expression has no effect
amxtsesatas.sma(800) : warning 215: expression has no effect
amxtsesatas.sma(800) : error 001: expected token: ";", but found ")"
amxtsesatas.sma(800) : error 029: invalid expression, assumed zero
amxtsesatas.sma(800) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
5 Errors.
Użytkownik majlo edytował ten post 04.05.2014 12:23