Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 132812112415935 dodana przez d0naciak, 01.02.2012 19:32
Typ:


blyskawiczne staty
132812112415935
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
439.
440.
441.
442.
443.
444.
445.
446.
447.
448.
449.
450.
451.
452.
453.
454.
455.
456.
457.
458.
459.
460.
461.
462.
463.
464.
465.
466.
467.
468.
469.
470.
471.
472.
473.
474.
475.
476.
477.
478.
479.
480.
481.
482.
483.
484.
485.
486.
487.
488.
489.
490.
491.
492.
493.
494.
495.
496.
497.
498.
499.
500.
501.
502.
503.
504.
505.
506.
507.
508.
509.
510.
511.
512.
513.
514.
515.
516.
517.
518.
519.
520.
521.
522.
523.
524.
525.
526.
527.
528.
529.
530.
531.
532.
533.
534.
535.
536.
537.
538.
539.
540.
541.
542.
543.
544.
545.
546.
547.
548.
549.
550.
551.
552.
553.
554.
555.
556.
557.
558.
559.
560.
561.
562.
563.
564.
565.
566.
567.
568.
569.
570.
571.
572.
573.
574.
575.
576.
577.
578.
579.
580.
581.
582.
583.
584.
585.
586.
587.
588.
589.
590.
591.
592.
593.
594.
595.
596.
597.
598.
599.
600.
601.
602.
603.
604.
605.
606.
607.
608.
609.
610.
611.
612.
613.
614.
615.
616.
617.
618.
619.
620.
621.
622.
623.
624.
625.
626.
627.
628.
629.
630.
631.
632.
633.
634.
635.
636.
637.
638.
639.
640.
641.
642.
643.
644.
645.
646.
647.
648.
649.
650.
651.
652.
653.
654.
655.
656.
657.
658.
659.
660.
661.
662.
663.
664.
665.
666.
667.
668.
669.
670.
671.
672.
673.
674.
675.
676.
677.
678.
679.
680.
681.
682.
683.
684.
685.
686.
687.
688.
689.
690.
691.
692.
693.
694.
695.
696.
697.
698.
699.
700.
701.
702.
703.
704.
705.
706.
707.
708.
709.
710.
711.
712.
713.
714.
715.
716.
717.
718.
719.
720.
721.
722.
723.
724.
725.
726.
727.
728.
729.
730.
731.
732.
733.
734.
735.
736.
737.
738.
739.
740.
741.
742.
743.
744.
745.
746.
747.
748.
749.
750.
751.
752.
753.
754.
755.
756.
757.
758.
759.
760.
761.
762.
763.
764.
765.
766.
767.
768.
769.
770.
771.
772.
773.
774.
775.
776.
777.
778.
779.
780.
781.
782.
783.
784.
785.
786.
787.
788.
789.
790.
791.
792.
793.
794.
795.
796.
797.
798.
799.
800.
801.
802.
803.
804.
805.
806.
807.
808.
809.
810.
811.
812.
813.
814.
815.
816.
817.
818.
819.
820.
821.
822.
823.
824.
825.
826.
827.
828.
829.
830.
831.
832.
833.
834.
835.
836.
837.
838.
839.
840.
841.
842.
843.
844.
845.
846.
847.
848.
849.
850.
851.
852.
853.
854.
855.
856.
857.
858.
859.
860.
861.
862.
863.
864.
865.
866.
867.
868.
869.
870.
871.
872.
873.
874.
875.
876.
877.
878.
879.
880.
881.
882.
883.
884.
885.
886.
887.
888.
889.
890.
891.
892.
893.
894.
895.
896.
897.
898.
899.
900.
901.
902.
903.
904.
905.
906.
907.
908.
909.
910.
911.
912.
913.
914.
915.
916.
917.
918.
919.
920.
921.
922.
923.
924.
925.
926.
927.
928.
929.
930.
931.
932.
933.
934.
935.
936.
937.
938.
939.
940.
941.
942.
943.
944.
945.
946.
947.
948.
949.
950.
951.
952.
953.
954.
955.
956.
957.
public PrzydzielPunkty(id)
{
	new inteligencja[65];
	new zdrowie[60];
	new wytrzymalosc[60];
	new kondycja[60];
	new tytul[25];
	format(tytul, charsmax(tytul), "\rPrzydziel Punkty\w(\y%i\w):", punkty_gracza[id])
	format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
	format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
	format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
	format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
	new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
	menu_additem(menu, inteligencja);
	menu_additem(menu, zdrowie);
	menu_additem(menu, wytrzymalosc);
	menu_additem(menu, kondycja);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}
 
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(punkty_gracza[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
	new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
	limit_int = limit_poziomu/2;
	limit_zdr = limit_poziomu/2;
	limit_kon = limit_poziomu/2;
	limit_wyt = limit_poziomu/2;
 
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				LadujInteligencje(id);
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
			{
				LadujZycie(id);
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
			{
				LadujWytrzymalosc(id);
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
			{
				LadujKondycje(id);
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
		}
	}
 
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public LadujInteligencje(id)
{
	new inteligencja1[60];
	new inteligencja10[60];
	new inteligencja100[60];
	new inteligencja1000[60];
	new allinteligencja[60];
	new tytul[25];
	format(inteligencja, charsmax(inteligencja1), "Zycie po 1");
	format(zdrowie, charsmax(inteligencja10), "Inteligencja po 10");
	format(wytrzymalosc, charsmax(inteligencja100), "Inteligencja po 100");
	format(wytrzymalosc, charsmax(inteligencja1000), "Inteligencja po 1000");
	format(wytrzymalosc, charsmax(allinteligencja), "Wszystko w inteligencje");
	format(tytul, charsmax(tytul), "\rZwieksza sile perkow oraz umiejetnosci klasy\y(\w%i\y)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
	new menu = menu_create(tytul, "LadujInteligencje_Handler");
	menu_additem(menu, inteligencja1);
	menu_additem(menu, inteligencja10);
	menu_additem(menu, inteligencja100);
	menu_additem(menu, inteligencja1000);
	menu_additem(menu, allinteligencja);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}
public LadujInteligencje_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(punkty_gracza[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new limit_int
	limit_int = LIMIT_INTELIGENCJI
 
 
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				inteligencja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
		case 1: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int)
					{
						inteligencja_gracza[id] += 10;
						punkty_gracza[id] -= 10;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
						inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
 
		case 2:
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(inteligencja_gracza[id] + 100 <= limit_int)
					{
						inteligencja_gracza[id] += 100;
						punkty_gracza[id] -= 100;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
						inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
		case 3: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 1000)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(inteligencja_gracza[id] + 1000 <= limit_int)
					{
						inteligencja_gracza[id] += 1000;
						punkty_gracza[id] -= 1000;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
						inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
		case 4: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
					inteligencja_gracza[id] = limit_int;
				}
				else
				{
					inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
	}
 
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public LadujInteligencje(id)
{
	new zycie1[60];
	new zycie10[60];
	new zycie100[60];
	new zycie1000[60];
	new allinteligencja[60];
	new tytul[25];
	format(inteligencja, charsmax(inteligencja1), "Zycie po 1");
	format(zdrowie, charsmax(inteligencja10), "Zycie po 10");
	format(wytrzymalosc, charsmax(inteligencja100), "Inteligencja po 100");
	format(wytrzymalosc, charsmax(inteligencja1000), "Inteligencja po 1000");
	format(wytrzymalosc, charsmax(allinteligencja), "Wszystko w inteligencje");
	format(tytul, charsmax(tytul), "\rZwieksza sile perkow oraz umiejetnosci klasy\y(\w%i\y)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
	new menu = menu_create(tytul, "LadujInteligencje_Handler");
	menu_additem(menu, inteligencja1);
	menu_additem(menu, inteligencja10);
	menu_additem(menu, inteligencja100);
	menu_additem(menu, inteligencja1000);
	menu_additem(menu, allinteligencja);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}
public LadujInteligencje_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(punkty_gracza[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new limit_int
	limit_int = LIMIT_INTELIGENCJI
 
 
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				inteligencja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
		case 1: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int)
					{
						inteligencja_gracza[id] += 10;
						punkty_gracza[id] -= 10;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
						inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
 
		case 2:
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(inteligencja_gracza[id] + 100 <= limit_int)
					{
						inteligencja_gracza[id] += 100;
						punkty_gracza[id] -= 100;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
						inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
		case 3: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 1000)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(inteligencja_gracza[id] + 1000 <= limit_int)
					{
						inteligencja_gracza[id] += 1000;
						punkty_gracza[id] -= 1000;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
						inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
		case 4: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
					inteligencja_gracza[id] = limit_int;
				}
				else
				{
					inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
	}
 
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public LadujZdrowie(id)
{
	new zdrowie1[60];
	new zdrowie10[60];
	new zdrowie100[60];
	new zdrowie1000[60];
	new allzdrowie[60];
	new tytul[25];
	format(zdrowie, charsmax(zdrowie1), "Zycie po 1");
	format(zdrowie, charsmax(zdrowie10), "Zycie po 10");
	format(wytrzymalosc, charsmax(zdrowie100), "Zdrowie po 100");
	format(wytrzymalosc, charsmax(zdrowie1000), "Zdrowie po 1000");
	format(wytrzymalosc, charsmax(allzdrowie), "Wszystko w zycie");
	format(tytul, charsmax(tytul), "\rZwieksza HP\y(\w%i\y)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
	new menu = menu_create(tytul, "LadujZdrowie_Handler");
	menu_additem(menu, zdrowie1);
	menu_additem(menu, zdrowie10);
	menu_additem(menu, zdrowie100);
	menu_additem(menu, zdrowie1000);
	menu_additem(menu, allzdrowie);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}
public LadujZdrowie_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(punkty_gracza[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new limit_zdrowie;
	limit_zdrowie = LIMIT_ZDROWIA
 
 
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowie)
			{
				zdrowie_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
 
 
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowie)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdrowie)
					{
						zdrowie_gracza[id] += 10;
						punkty_gracza[id] -= 10;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_zdrowie - zdrowie_gracza[id];
						zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
 
 
		}
 
		case 2:
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowie)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(zdrowie_gracza[id] + 100 <= limit_zdrowie)
					{
						zdrowie_gracza[id] += 100;
						punkty_gracza[id] -= 100;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_zdrowie - zdrowie_gracza[id];
						zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
 
 
		}
		case 3: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowie)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 1000)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(zdrowie_gracza[id] + 1000 <= limit_zdrowie)
					{
						zdrowie_gracza[id] += 1000;
						punkty_gracza[id] -= 1000;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_zdrowie - zdrowie_gracza[id];
						zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
 
 
		}
		case 4: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowie)
			{
				if(punkty_gracza[id] > limit_zdrowie - zdrowie_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdrowie;
					zdrowie_gracza[id] = limit_zdrowie;
				}
				else
				{
					zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
 
 
		}
	}
 
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public LadujKondycje(id)
{
	new kondycja1[60];
	new kondycja10[60];
	new kondycja100[60];
	new kondycja1000[60];
	new allkondycja[60];
	new tytul[25];
	format(kondycja, charsmax(kondycja1), "Kondycje po 1");
	format(kondycja, charsmax(kondycja10), "Kondycje po 10");
	format(wytrzymalosc, charsmax(kondycja100), "Kondycje po 100");
	format(wytrzymalosc, charsmax(kondycja1000), "Kondycje po 1000");
	format(wytrzymalosc, charsmax(allkondycja), "Wszystko w kondycje");
	format(tytul, charsmax(tytul), "\rZwieksza szybkosc chodu\y(\w%i\y)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
	new menu = menu_create(tytul, "LadujKondycje_Handler");
	menu_additem(menu, kondycja1);
	menu_additem(menu, kondycja10);
	menu_additem(menu, kondycja100);
	menu_additem(menu, kondycja1000);
	menu_additem(menu, allkondycja);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}
public LadujKondycje_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(punkty_gracza[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new limit_kondycja;
	limit_kondycja = LIMIT_KONDYCJI
 
 
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycja)
			{
				kondycja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
 
 
		}
		case 1: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycja)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kondycja)
					{
						kondycja_gracza[id] += 10;
						punkty_gracza[id] -= 10;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_kondycja - kondycja_gracza[id];
						kondycja_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
 
 
		}
 
		case 2:
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycja)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(kondycja_gracza[id] + 100 <= limit_kondycja)
					{
						kondycja_gracza[id] += 100;
						punkty_gracza[id] -= 100;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_kondycja - kondycja_gracza[id];
						kondycja_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
 
 
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycja)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 1000)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(kondycja_gracza[id] + 1000 <= limit_kondycja)
					{
						kondycja_gracza[id] += 1000;
						punkty_gracza[id] -= 1000;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_kondycja - kondycja_gracza[id];
						kondycja_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
 
 
		}
		case 4: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycja)
			{
				if(punkty_gracza[id] > limit_kondycja - kondycja_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kondycja;
					kondycja_gracza[id] = limit_kondycja;
				}
				else
				{
					kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
 
 
		}
	}
 
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public LadujWytrzymalosc(id)
{
	new wytrzymalosc1[60];
	new wytrzymalosc10[60];
	new wytrzymalosc100[60];
	new wytrzymalosc1000[60];
	new allwytrzymalosc[60];
	new tytul[25];
	format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc1), "Wytrzymalosc po 1");
	format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc10), "Wytrzymalosc po 10");
	format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc100), "Wytrzymalosc po 100");
	format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc1000), "Wytrzymalosc po 1000");
	format(wytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Wszystko w wytrzymalosc");
	format(tytul, charsmax(tytul), "\rZwieksza AP\y(\w%i\y)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
	new menu = menu_create(tytul, "LadujWytrzymalosc_Handler");
	menu_additem(menu, wytrzymalosc1);
	menu_additem(menu, wytrzymalosc10);
	menu_additem(menu, wytrzymalosc100);
	menu_additem(menu, wytrzymalosc1000);
	menu_additem(menu, allwytrzymalosc);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}
public LadujWytrzymalosc_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(punkty_gracza[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new limit_wytrzymalosc;
	limit_wytrzymalosc = LIMIT_WYTRZYMALOSCI
 
 
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosc)
			{
				wytrzymalosc_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
 
		}
		case 1: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosc)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wytrzymalosc)
					{
						wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
						punkty_gracza[id] -= 10;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_wytrzymalosc - wytrzymalosc_gracza[id];
						wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
 
		}
 
		case 2:
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosc)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(wytrzymalosc_gracza[id] + 100 <= limit_wytrzymalosc)
					{
						wytrzymalosc_gracza[id] += 100;
						punkty_gracza[id] -= 100;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_wytrzymalosc - wytrzymalosc_gracza[id];
						wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
 
		}
		case 3: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosc)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 1000)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(wytrzymalosc_gracza[id] + 1000 <= limit_wytrzymalosc)
					{
						wytrzymalosc_gracza[id] += 1000;
						punkty_gracza[id] -= 1000;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_wytrzymalosc - wytrzymalosc_gracza[id];
						wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
 
		}
		case 4: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosc)
			{
				if(punkty_gracza[id] > limit_wytrzymalosc - wytrzymalosc_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wytrzymalosc;
					wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wytrzymalosc;
				}
				else
				{
					wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
 
		}
	}
 
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}