Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dzwieki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 krecik002

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 18.01.2008 17:42

Witam,
chcialbym ustawic na swoim serverze dzwieki podczas ladowania sie servera lecz nie wiem jak to zrobi proszę o pomoc i o jakis pluing do tego z gory thx
  • +
  • -
  • 0

#2 sWH?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:40
Offline

Napisano 19.01.2008 16:45

Plugin Ten Nazywa Sie

loadingsongadvanced.amxx


A sciagnac go mozesz tutaj:

http://forums.allied... ... ngadvanced
  • +
  • -
  • 0

#3 krecik002

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 02.02.2008 22:55

aha i chce jeszcze wiedziec jak mam dac swoje piosenki do tego pliku bo umiem znienic roundsound a nie loadniga nie umiem
pomoz mi w tym i powiedz jak ma to zrobic
  • +
  • -
  • 0

#4 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 02.02.2008 23:19

amxmodx/config/loadingnongs.ini
w tym pliku sobie dopisz np.
eazye.mp3


#5 JaCo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:195.114.0.71:27088
Offline

Napisano 03.02.2008 02:52

sound/misc/loadingsongs.ini

amxmodx/config/loadingnongs.ini ?
  • +
  • -
  • 0

#6 pROgAMER

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:196
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 03.02.2008 22:13

yy zrobiłem tak ja było tu napisane i nie dziła mi :( pomocy

[ Dodano: 2008-02-04, 21:27 ]
proszę o pomoc jak amam zainstalowac muzyke jak ktos wygra runde i jak sie wlazi na server proszę o linijki gdze co i jak sie wklada bo robie jak na forum i mi niedziała :(
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.02.2008 17:29

Masz tutaj proste w użyciu :-P

Loading Song

W sound/misc tworzysz folder o nazwie loading i tam wrzucasz muzy. Tylko tyle. Nic nie trzeba dopisywać w żadnych plikach :mrgreen:
  • +
  • -
  • 0

#8 nismo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:98
Offline

Napisano 26.02.2008 19:58

u mnie tez nie działa bo jak sciagłem gotowego amxx to przy łączeniu się na serwer juz leci jakis dzwiek. Jak to wylączyć? dzięki
  • +
  • -
  • 0

#9 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 26.02.2008 20:14

W plugins.ini dajesz znak ; przed nazwę tego pluginu który odpowiada za te muzy.
np.
;loadingsongadvanced.amxx
;loadingsounddir.amxx
  • +
  • -
  • 0

#10 nismo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:98
Offline

Napisano 26.02.2008 20:23

;loadingsongadvanced.amxx
;loadingsounddir.amxx


ja takiego czegos nie mam bo juz wczesniej chcialem tak to wylaczyc ale dzwieki nadal leca ;[ a w folderze sound ich nie ma
  • +
  • -
  • 0

#11 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.02.2008 08:18

Wklej tu wszystko co masz w plugins.ini
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych