Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z kompilacją klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jerem96

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 31.01.2012 09:50

Witam.
Robiłem klasę w generatorze no ale oczywiście musiałem zmienić kod związany z 1/x gdyż ten jest który jest w generatorze jest dziwny i do tego na każdą broń robi.
Więc tak, robię tą klasę...wszystko ładnie jest ale nie można skompilować...
Dlaczego?
Może jest tutaj jakaś zbędna biblioteka czy coś tam.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
	  
new const nazwa[]   = "Elite Sniper(Super Premium)";
new const opis[]	= "1/1 z awp, 1/5 z elites oraz lekka niewidzalnosc";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 500;
new const kondycja  = 500;
new const inteligencja = 500;
new const wytrzymalosc = 500;
  
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Jerem");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
  client_print(id, print_chat, "[Elite Sniper(Super Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);

  if((weapon == CSW_AWP) && !random(1))
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  
  if((weapon == CSW_ELITE) && !random(5))
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Jerem96 edytował ten post 31.01.2012 09:50

CoD by Jerem
Dołączona grafika

#2 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 31.01.2012 14:18

Proszę sprawdź czy działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 31.01.2012 14:48

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyCall of Duty ModProblemy
do
Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych