Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Sklep pod stary cod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 master522

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:237
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Mikołów
Offline

Napisano 31.01.2012 09:12

Czy mógłby ktoś przerobić ten kod aby po pomyślnym zakupie sklep się zamykał?
Wiem, że pewnie można było lepiej to napisać lecz nie znam się na tym :)

public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
new zdrowie_gracza = get_user_health(id);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
new cena = 2500;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz pelne zdrowie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_leczenia = 50;
new nowe_zdrowie = (zdrowie_gracza + wartosc_leczenia < maksymalne_zdrowie_gracza[id])? zdrowie_gracza + wartosc_leczenia: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles slaby zastrzyk zdrowia");
}
case 1:
{
new cena = 5000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz pelne zdrowie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_leczenia = 120;
new nowe_zdrowie = (zdrowie_gracza + wartosc_leczenia < maksymalne_zdrowie_gracza[id])? zdrowie_gracza + wartosc_leczenia: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles mocny zastrzyk zdrowia");
}
case 2:
{
new cena = 10000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz pelne zdrowie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_leczenia = 280;
new nowe_zdrowie = (zdrowie_gracza + wartosc_leczenia < maksymalne_zdrowie_gracza[id])? zdrowie_gracza + wartosc_leczenia: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles extremalny zastrzyk zdrowia");
}
case 3:
{
new cena = 500;
if(get_user_team(id) == 1)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes terrorysta. Nie mozesz kupic defa");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
if(get_user_team(id) == 2)
{
give_item(id, "item_thighpack");
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles defa");
}
}
case 4:
{
new cena = 4000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
ilosc_rakiet_gracza[id] += 2;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 2 Rakiety");
}
}
case 5:
{
new cena = 4000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
ilosc_min_gracza[id] += 2;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 2 Miny");
}
}
case 6:
{
new cena = 4000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
ilosc_dynamitow_gracza[id] += 2;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 2 Dynamity");
}
}
case 7:
{
new cena = 5000;
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Posiadasz juz jakis item, wyrzuc go przed zakupem innego");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
DajPrzedmiot(id, random_num(1,30));
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles przedmiot");
}
case 8:
{
new cena = 16000;
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (poziom_gracza[id] == 201)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Posiadasz juz maksymalny lvl");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_doswiadczenia = random_num(25, 150);
doswiadczenie_gracza[id] += wartosc_doswiadczenia;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles %i expa", wartosc_doswiadczenia);
SprawdzPoziom(id);
}
case 9:
{
new cena = 10000;
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (wytrzymalosc_itemu[id] == 100)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Twoj przedmiot nie potrzebuje naprawy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_naprawy = 20;
new nowa_wytrzymalosc_itemu = (wytrzymalosc_itemu[id] + wartosc_naprawy < 100)? wytrzymalosc_itemu[id] + wartosc_naprawy: 100;
new naprawa;
if (100 - wytrzymalosc_itemu[id] < wartosc_naprawy)
naprawa = 100 - wytrzymalosc_itemu[id];
else
naprawa = 20;
wytrzymalosc_itemu[id] = nowa_wytrzymalosc_itemu;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Naprawiono przedmiot o %i teraz ma %i", naprawa, wytrzymalosc_itemu[id]);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 01.02.2012 10:02

podmien to

}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


na to

}
menu_display(id,menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#3 master522

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:237
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Mikołów
Offline

Napisano 01.02.2012 20:21

Niestety nic się nie zmieniło.

//edit

Zamyka się ale po ponownym kliknięciu w kupowaną pozycję.

Edytowałem trochę menu korzystając z innego sklepu i już wszystko działa.

Użytkownik master522 edytował ten post 01.02.2012 15:56

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.02.2012 20:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych