Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

prośba o poprawienie sma klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 30.01.2012 09:21

Czy mógłby mi ktoś poprawić klase bo nie działa oślepienie
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
new const nazwa[] = "Agent";
new const opis[] = "Możesz oslepic przeciwnikow w promieniu 350+inta";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 45;
new const wytrzymalosc = 45;
new bool:ma_klase[33];
new bool:uzyl[33];
new sprite_white;

new g_msg_screenfade;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public plugin_precache()
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
public cod_perk_enabled(id)
uzyl[id] = false;

public cod_perk_used(id)
{
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
uzyl[id] = true;

new iOrigin[3];
get_user_origin(id, iOrigin);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 120 );
write_byte( 255 );
write_byte( 0 );
write_byte( 255 );
write_byte( 0 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 250.0+cod_get_user_intelligence(id) , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
Display_Fade(pid, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych