Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

BF2 Rank Mod PL v1.5.5


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
362 odpowiedzi w tym temacie

#301 Skorsik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:Pyskowice
Offline

Napisano 23.01.2011 07:18

Dzięki+leci
  • +
  • -
  • 0

#302 DeX!

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 24.01.2011 19:44

Elo, wie ktos moze jak ustawic zeby BF2 zapisywalo sie w MYSQL a nie nVal..
  • +
  • -
  • 0

#303 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 25.01.2011 12:52

W .sma (oczywiście przyczytaj poniższą wiadomość):

// Uncomment to use MySQL instead of the default nVault saving
//#define SQL

No i oczywiście kompilacja ponowna.
Więcej pytań w odpowiednim dziale.
  • +
  • -
  • 0

#304 Maciejek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 27.01.2011 00:25

Plugin nie jest w calosci po PL np. w pliku check.inl zapomniales zrobic spolszczenia tego "[BF2] Checking for earned badges now..."
  • +
  • -
  • 0

#305 DeX!

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 27.01.2011 17:38

A jak ma sie sprawa z danymi do mysqla?

Mam juz wpisane dane do mysqla od amxbans w sql.cfg tj.:

amx_sql_host	"moj adres"
amx_sql_user	"xxx_admin"
amx_sql_pass	"moje hasełko"
amx_sql_db	"xxx_amxbans"
amx_sql_table	"admins"
amx_sql_type	"mysql"



a te od BF2Rank gdzie trzeba zapodac?
  • +
  • -
  • 0

#306 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 28.01.2011 07:48

...\configs\sql.cfg

  • +
  • -
  • 0

#307 DeX!

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 28.01.2011 11:03

NO ja wiem gdize to ma byc zapisane, tylko sprawa ma sie tak ze mam juz tam dany do bazy od amxbans, i nie wiem jak zrobic dodatkowo by czytalo dane z bf2rank
  • +
  • -
  • 0

#308 zupawita

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.03.2011 13:45

Wszystko spoko, tylko jeden problem: Jak juz kotś tą odznake zdobędzie to np powinno sie dostawać na 10hp więcej, a nie dostaje sie ... więc co z tym zrobić ? ? ?
  • +
  • -
  • 0

#309 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 29.03.2011 20:51

Czytaj cvary.
W razie większych problemów załóż nowy temat w odpowiednim dziale
  • +
  • -
  • 0

#310 ForVeY

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 24.04.2011 06:32

u mnie gitesowo dziala polecam

Dodano 24 kwiecień 2011 - 06:33:
u mnie giteesowo dzial
  • +
  • -
  • 0

#311 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 679
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 25.04.2011 13:49

Jak co niektórzy zauważyli *pRed wydał wersje 1.5.5 niedawno :P tutaj instrukcja aktualizacji ;)

Instrukcja Aktualizacji do 1.5.5

bf2rank.sma
Znajdź:

* Changelog:
* 1.5.3 - 6/8/10
* Fixed bf2_hud_options to allow disabling player aim hud message info by setting cvar to nothing "".

Zamień na:

* Changelog:
* 1.5.5 - 4/21/11
* Fixed Assult Badge health bonus to only give health if less than current health to avoid conflicts.
* Fixed max armor bonus to only give armor if less than current armor to avoid conflicts.
*
* 1.5.4 - 4/18/11
* Changed data to load instantly instead of on tasks in plugin_cfg due to possible bug with bots.
* Skipped nVault pruning if bf2_reset_days is set to 0.
* Fixed bf2_resetserverstats to clear server bf2 stats and SQL's bf2ranks2 table data.
* Changed Lieutenant General and General to be obtainable when badges are turned off.
*
* 1.5.3 - 6/8/10
* Fixed bf2_hud_options to allow disabling player aim hud message info by setting cvar to nothing "".


Znajdź:

new const gPluginVersion[] = "1.5.3";

Zamień na:

new const gPluginVersion[] = "1.5.5";


Znajdź:

gPlayerName = get_xvar_id("PlayerName");
}

Zamień na:

gPlayerName = get_xvar_id("PlayerName");

register_forward(FM_PlayerPreThink, "Bug_Ciche_Chodzenie")
}

public Bug_Ciche_Chodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}



badgepowers.inl
Znajdź:

if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);

set_user_health(id, hp);

givenitem = true;
}

Zamień na:

if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);

if ( get_user_health(id) < hp )
{
set_user_health(id, hp);

if ( pev(id, pev_max_health) < float(hp) )
{
set_pev(id, pev_max_health, float(hp));
}

givenitem = true;
}
}


Znajdź:

case 18 .. 24: {
cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
givenitem = true;
}

Zamień na:

case 18 .. 24: {
if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 200 )
{
cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
givenitem = true;
}
}


check.inl
Znajdź:

case 16:
if ( numofbadges[id] != (MAX_BADGES*3) )
g_PlayerRank[id] = 15; //If they don't have all badges demote back to brigadier Gen
else if ( ranked == 1 )
g_PlayerRank[id] = 20; //Promote to General if Number 1 ranked.
}

Zamień na:

case 16:
//If active, Lieutenant General and General require all badges
if ( get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) && numofbadges[id] != (MAX_BADGES*3) )
g_PlayerRank[id] = 15; //If badges active and they don't have all badges demote back to Brigadier General
else if ( ranked == 1 )
g_PlayerRank[id] = 20; //Promote to General if Number 1 ranked.
}


csx.inl
Znajdź:

if ( wpnindex == CSW_KNIFE )
{
new attackerknifelevel = g_PlayerBadges[attacker][BADGE_KNIFE];

if ( attackerknifelevel == 0 )
return;

// Health to add is dependent on assault badge
new hp = get_user_health(attacker);
new maxHP = 100 + g_PlayerBadges[attacker][BADGE_ASSAULT]*10;

if ( hp >= maxHP )
return;

hp += floatround(damage*(attackerknifelevel/5.0));

if ( hp >= maxHP )
{
set_user_health(attacker, maxHP);
}
else
{
set_user_health(attacker, hp);
}

screen_flash(attacker, 0, 0, 255, 100); //Blue screen flash
player_glow(attacker, 0, 0, 255); //Blue model flash
}

Zamień na:

if ( wpnindex == CSW_KNIFE )
{
new attackerknifelevel = g_PlayerBadges[attacker][BADGE_KNIFE];

if ( attackerknifelevel == 0 )
return;

// Health to add is dependent on assault badge
new hp = get_user_health(attacker);
new maxHP = 100 + g_PlayerBadges[attacker][BADGE_ASSAULT]*10;

if ( hp >= maxHP )
return;

hp += floatround(damage*(attackerknifelevel/5.0));

set_user_health(attacker, min(hp, maxHP));

screen_flash(attacker, 0, 0, 255, 100); //Blue screen flash
player_glow(attacker, 0, 0, 255); //Blue model flash
}


forwards.inl
Znajdź:

//SQL
#if defined SQL
SQLenabled = false;
set_task(1.0, "sql_init");
#else
set_task(1.0, "vault_init");
#endif

Zamień na:

//SQL
#if defined SQL
SQLenabled = false;
sql_init();
#else
vault_init();
#endif


Znajdź:

public plugin_end()
{
server_save();

#if defined SQL
if ( SQLenabled )
{
//Free the handle thingy..
SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
}
#else
new pruneDelay = (NEGATIVE_SECONDSINDAY * get_pcvar_num(gPcvarPruneDays));
nvault_prune(g_Vault, 0, get_systime(pruneDelay));

nvault_close(g_Vault);
#endif
}

Zamień na:

public plugin_end()
{
server_save();

#if defined SQL
if ( SQLenabled )
{
//Free the handle thingy..
SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
}
#else
new pruneDelay = (NEGATIVE_SECONDSINDAY * get_pcvar_num(gPcvarPruneDays));
if ( pruneDelay < 0 )
{
nvault_prune(g_Vault, 0, get_systime(pruneDelay));
}

nvault_close(g_Vault);
#endif
}


save.inl
Znajdź:

public reset_all_stats(id)
{
if ( !(get_user_flags(id) & ADMIN_RESET) )
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz dostepu do tej komendy!");
console_print(id, "Nie masz dostepu do tej komendy!");

return;
}

new players[32], num;
get_players(players, num, "h");

for (new i = 0; i < num; i++)
{
reset_stats(players[i]);
}

#if defined SQL
if (SQLenabled)
{
formatex(g_Cache, charsmax(g_Cache), "TRUNCATE TABLE bf2ranks");
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QueryHandle", g_Cache);
}
#else
nvault_prune(g_Vault, 0, get_systime());
#endif

new authid[32], name[32];
get_user_authid(id, authid, charsmax(authid));
get_user_name(id, name, charsmax(name));
log_amx("Reset: ^"%s<%d><%s><>^" zresetowal wszystkie statystyki BF2", name, get_user_userid(id), authid);

return;
}

Zamień na:

public reset_all_stats(id)
{
if ( !(get_user_flags(id) & ADMIN_RESET) )
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz dostepu do tej komendy!");
console_print(id, "Nie masz dostepu do tej komendy!");

return;
}

new players[32], num;
get_players(players, num, "h");

for (new i = 0; i < num; i++)
{
reset_stats(players[i]);
}

// Clear server global data
highestrankserver = 0;
highestrankservername[0] = '^0';
mostkills = 0;
mostkillsname[0] = '^0';
mostwins = 0;
mostwinsname[0] = '^0';

#if defined SQL
if (SQLenabled)
{
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QueryHandle", "TRUNCATE TABLE bf2ranks");
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QueryHandle", "TRUNCATE TABLE bf2ranks2");
}
#else
nvault_prune(g_Vault, 0, get_systime());
#endif



new authid[32], name[32];
get_user_authid(id, authid, charsmax(authid));
get_user_name(id, name, charsmax(name));
log_amx("Reset: ^"%s<%d><%s><>^" zresetowal wszystkie statystyki BF2", name, get_user_userid(id), authid);

return;
}


Poprawioną paczke wydam za 2-3 dni ;)

Użytkownik MisieQ edytował ten post 25.04.2011 13:50

  • +
  • -
  • 0

#312 JakubL

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Poland?
Offline

Napisano 25.04.2011 19:29

Albo nie doczytałem albo nie wiem co...
Gdzie tu jest jakieś info co zrobić żeby to zapisywało się w bazie mysql?

#313 Alfons ;)

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.04.2011 20:27

Proszę pomóżcie mi. Na moim serwie ranking działa normalnie ale nie ma odznak. Co mam z tym zrobić ?
  • +
  • -
  • 0

#314 czarny92

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Rossi
  • Lokalizacja:nie zweryfikowana
Offline

Napisano 02.05.2011 11:55

Nie chce mi działać na serwerze lan. Podczas kompilacji pokazuje mi się could not locate output file compiled\bf2rank.amx (compile failed).
Co robić

Użytkownik czarny92 edytował ten post 02.05.2011 11:56

  • +
  • -
  • 0

#315 marysia1

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Krak
Offline

Napisano 16.05.2011 19:24

http://i52.tinypic.com/25gxjqg.jpg

Panowie jak dać ten napis na górę bo przy celowniku przeszkadza trochę..
  • +
  • -
  • 0

#316 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 679
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 16.05.2011 19:41

hud_centerid 1 albo 0 :)
  • +
  • -
  • 0

#317 marysia1

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Krak
Offline

Napisano 17.05.2011 10:03

Ale w jakim to jest pliku..

Dodano 17 maj 2011 - 12:04:
Panowie jest drugi problem czemu po zresetowaniu serwera albo zmianie mapy resetuje się ranking pomocy....
  • +
  • -
  • 0

#318 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 679
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 17.05.2011 12:17

Ale w jakim to jest pliku..

Dodano 17 maj 2011 - 12:04:
Panowie jest drugi problem czemu po zresetowaniu serwera albo zmianie mapy resetuje się ranking pomocy....


źle cvary skonfigurowane ;)
  • +
  • -
  • 0

#319 marysia1

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Krak
Offline

Napisano 17.05.2011 12:24

Ale w jakim to jest pliku..

Dodano 17 maj 2011 - 12:04:
Panowie jest drugi problem czemu po zresetowaniu serwera albo zmianie mapy resetuje się ranking pomocy....


źle cvary skonfigurowane ;)



To jak je pozytywnie skonfigurować.

Dodano 17 maj 2011 - 12:39:
Nie wiem ale cie nie rozumie jest dział na temat BF2 i tu piszą wszyscy o jakimś swoim problemie a ty mi wylatujesz z załóż własny temat w tym dziale chyba każdy wie o co biega i po co mam zakładać nowy temat jak jest ten do problemów z modem..A jak nie wiesz jak mi pomóc to nie odpowiadaj i tyle..

Dodano 17 maj 2011 - 17:03:
MisieQ

Pomożesz mi z tym problemem....
  • +
  • -
  • 0

#320 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 26.05.2011 23:22

[uwaga="Abes Mapper"] Aktualizacja do wersji v1.5.5[/uwaga]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych