Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

BF2 Rank Mod PL v1.5.5
#301
Napisano 23.01.2011 07:18
#302
Napisano 24.01.2011 19:44
#303
Napisano 25.01.2011 12:52
// Uncomment to use MySQL instead of the default nVault saving //#define SQL
No i oczywiście kompilacja ponowna.
Więcej pytań w odpowiednim dziale.
#304
Napisano 27.01.2011 00:25
#305
Napisano 27.01.2011 17:38
Mam juz wpisane dane do mysqla od amxbans w sql.cfg tj.:
amx_sql_host "moj adres" amx_sql_user "xxx_admin" amx_sql_pass "moje hasełko" amx_sql_db "xxx_amxbans" amx_sql_table "admins" amx_sql_type "mysql"
a te od BF2Rank gdzie trzeba zapodac?
#306
Napisano 28.01.2011 07:48
...\configs\sql.cfg
#307
Napisano 28.01.2011 11:03
#308
Napisano 26.03.2011 13:45
#309
Napisano 29.03.2011 20:51
W razie większych problemów załóż nowy temat w odpowiednim dziale
#310
Napisano 24.04.2011 06:32
Dodano 24 kwiecień 2011 - 06:33:
u mnie giteesowo dzial
#311
Napisano 25.04.2011 13:49


Instrukcja Aktualizacji do 1.5.5
bf2rank.sma
Znajdź:
* Changelog:
* 1.5.3 - 6/8/10
* Fixed bf2_hud_options to allow disabling player aim hud message info by setting cvar to nothing "".
Zamień na:
* Changelog:
* 1.5.5 - 4/21/11
* Fixed Assult Badge health bonus to only give health if less than current health to avoid conflicts.
* Fixed max armor bonus to only give armor if less than current armor to avoid conflicts.
*
* 1.5.4 - 4/18/11
* Changed data to load instantly instead of on tasks in plugin_cfg due to possible bug with bots.
* Skipped nVault pruning if bf2_reset_days is set to 0.
* Fixed bf2_resetserverstats to clear server bf2 stats and SQL's bf2ranks2 table data.
* Changed Lieutenant General and General to be obtainable when badges are turned off.
*
* 1.5.3 - 6/8/10
* Fixed bf2_hud_options to allow disabling player aim hud message info by setting cvar to nothing "".
Znajdź:
new const gPluginVersion[] = "1.5.3";
Zamień na:
new const gPluginVersion[] = "1.5.5";
Znajdź:
gPlayerName = get_xvar_id("PlayerName");
}
Zamień na:
gPlayerName = get_xvar_id("PlayerName");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Bug_Ciche_Chodzenie")
}
public Bug_Ciche_Chodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}
badgepowers.inl
Znajdź:
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);
set_user_health(id, hp);
givenitem = true;
}
Zamień na:
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);
if ( get_user_health(id) < hp )
{
set_user_health(id, hp);
if ( pev(id, pev_max_health) < float(hp) )
{
set_pev(id, pev_max_health, float(hp));
}
givenitem = true;
}
}
Znajdź:
case 18 .. 24: {
cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
givenitem = true;
}
Zamień na:
case 18 .. 24: {
if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 200 )
{
cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
givenitem = true;
}
}
check.inl
Znajdź:
case 16:
if ( numofbadges[id] != (MAX_BADGES*3) )
g_PlayerRank[id] = 15; //If they don't have all badges demote back to brigadier Gen
else if ( ranked == 1 )
g_PlayerRank[id] = 20; //Promote to General if Number 1 ranked.
}
Zamień na:
case 16:
//If active, Lieutenant General and General require all badges
if ( get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) && numofbadges[id] != (MAX_BADGES*3) )
g_PlayerRank[id] = 15; //If badges active and they don't have all badges demote back to Brigadier General
else if ( ranked == 1 )
g_PlayerRank[id] = 20; //Promote to General if Number 1 ranked.
}
csx.inl
Znajdź:
if ( wpnindex == CSW_KNIFE )
{
new attackerknifelevel = g_PlayerBadges[attacker][BADGE_KNIFE];
if ( attackerknifelevel == 0 )
return;
// Health to add is dependent on assault badge
new hp = get_user_health(attacker);
new maxHP = 100 + g_PlayerBadges[attacker][BADGE_ASSAULT]*10;
if ( hp >= maxHP )
return;
hp += floatround(damage*(attackerknifelevel/5.0));
if ( hp >= maxHP )
{
set_user_health(attacker, maxHP);
}
else
{
set_user_health(attacker, hp);
}
screen_flash(attacker, 0, 0, 255, 100); //Blue screen flash
player_glow(attacker, 0, 0, 255); //Blue model flash
}
Zamień na:
if ( wpnindex == CSW_KNIFE )
{
new attackerknifelevel = g_PlayerBadges[attacker][BADGE_KNIFE];
if ( attackerknifelevel == 0 )
return;
// Health to add is dependent on assault badge
new hp = get_user_health(attacker);
new maxHP = 100 + g_PlayerBadges[attacker][BADGE_ASSAULT]*10;
if ( hp >= maxHP )
return;
hp += floatround(damage*(attackerknifelevel/5.0));
set_user_health(attacker, min(hp, maxHP));
screen_flash(attacker, 0, 0, 255, 100); //Blue screen flash
player_glow(attacker, 0, 0, 255); //Blue model flash
}
forwards.inl
Znajdź:
//SQL
#if defined SQL
SQLenabled = false;
set_task(1.0, "sql_init");
#else
set_task(1.0, "vault_init");
#endif
Zamień na:
//SQL
#if defined SQL
SQLenabled = false;
sql_init();
#else
vault_init();
#endif
Znajdź:
public plugin_end()
{
server_save();
#if defined SQL
if ( SQLenabled )
{
//Free the handle thingy..
SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
}
#else
new pruneDelay = (NEGATIVE_SECONDSINDAY * get_pcvar_num(gPcvarPruneDays));
nvault_prune(g_Vault, 0, get_systime(pruneDelay));
nvault_close(g_Vault);
#endif
}
Zamień na:
public plugin_end()
{
server_save();
#if defined SQL
if ( SQLenabled )
{
//Free the handle thingy..
SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
}
#else
new pruneDelay = (NEGATIVE_SECONDSINDAY * get_pcvar_num(gPcvarPruneDays));
if ( pruneDelay < 0 )
{
nvault_prune(g_Vault, 0, get_systime(pruneDelay));
}
nvault_close(g_Vault);
#endif
}
save.inl
Znajdź:
public reset_all_stats(id)
{
if ( !(get_user_flags(id) & ADMIN_RESET) )
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz dostepu do tej komendy!");
console_print(id, "Nie masz dostepu do tej komendy!");
return;
}
new players[32], num;
get_players(players, num, "h");
for (new i = 0; i < num; i++)
{
reset_stats(players[i]);
}
#if defined SQL
if (SQLenabled)
{
formatex(g_Cache, charsmax(g_Cache), "TRUNCATE TABLE bf2ranks");
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QueryHandle", g_Cache);
}
#else
nvault_prune(g_Vault, 0, get_systime());
#endif
new authid[32], name[32];
get_user_authid(id, authid, charsmax(authid));
get_user_name(id, name, charsmax(name));
log_amx("Reset: ^"%s<%d><%s><>^" zresetowal wszystkie statystyki BF2", name, get_user_userid(id), authid);
return;
}
Zamień na:
public reset_all_stats(id)
{
if ( !(get_user_flags(id) & ADMIN_RESET) )
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz dostepu do tej komendy!");
console_print(id, "Nie masz dostepu do tej komendy!");
return;
}
new players[32], num;
get_players(players, num, "h");
for (new i = 0; i < num; i++)
{
reset_stats(players[i]);
}
// Clear server global data
highestrankserver = 0;
highestrankservername[0] = '^0';
mostkills = 0;
mostkillsname[0] = '^0';
mostwins = 0;
mostwinsname[0] = '^0';
#if defined SQL
if (SQLenabled)
{
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QueryHandle", "TRUNCATE TABLE bf2ranks");
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QueryHandle", "TRUNCATE TABLE bf2ranks2");
}
#else
nvault_prune(g_Vault, 0, get_systime());
#endif
new authid[32], name[32];
get_user_authid(id, authid, charsmax(authid));
get_user_name(id, name, charsmax(name));
log_amx("Reset: ^"%s<%d><%s><>^" zresetowal wszystkie statystyki BF2", name, get_user_userid(id), authid);
return;
}
Poprawioną paczke wydam za 2-3 dni

Użytkownik MisieQ edytował ten post 25.04.2011 13:50
#312
Napisano 25.04.2011 19:29
Gdzie tu jest jakieś info co zrobić żeby to zapisywało się w bazie mysql?
#313
Napisano 25.04.2011 20:27
#314
Napisano 02.05.2011 11:55
Co robić
Użytkownik czarny92 edytował ten post 02.05.2011 11:56
#315
Napisano 16.05.2011 19:24
Panowie jak dać ten napis na górę bo przy celowniku przeszkadza trochę..
#317
Napisano 17.05.2011 10:03
Dodano 17 maj 2011 - 12:04:
Panowie jest drugi problem czemu po zresetowaniu serwera albo zmianie mapy resetuje się ranking pomocy....
#319
Napisano 17.05.2011 12:24
Ale w jakim to jest pliku..
Dodano 17 maj 2011 - 12:04:
Panowie jest drugi problem czemu po zresetowaniu serwera albo zmianie mapy resetuje się ranking pomocy....
źle cvary skonfigurowane
To jak je pozytywnie skonfigurować.
Dodano 17 maj 2011 - 12:39:
Nie wiem ale cie nie rozumie jest dział na temat BF2 i tu piszą wszyscy o jakimś swoim problemie a ty mi wylatujesz z załóż własny temat w tym dziale chyba każdy wie o co biega i po co mam zakładać nowy temat jak jest ten do problemów z modem..A jak nie wiesz jak mi pomóc to nie odpowiadaj i tyle..
Dodano 17 maj 2011 - 17:03:
MisieQ
Pomożesz mi z tym problemem....
#320
Napisano 26.05.2011 23:22
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych