Witam.
Czy jak zrobię kilka serwerów z tym samym codem i będą korzystać z jednej tej samej bazy danych (aby na każdym serwerze gracz X miał ten sam poziom exp itd) to czy przy np trzech pełnych serwerach 17 slotowych będą spore opóźnienia? Czy ma też duże znaczenie szybkość zdobywania exp/kolejnych poziomów?
I co się stanie w przypadku kiedy na dwóch serwerach w tym samym czasie będzie aktywnie uczestniczył w grze gracz "Player"?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

3 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 29.01.2012 14:55
Jak będziesz miał 2 cody w jedej bazie to w drugim zmień nazwę tabelki , i nie będzie problemów , obciązenie żalezy też od hosta.
If you can dream it, you can do it.
#4
Napisano 31.01.2012 14:35
Próbowałem już ten "myk" na unixstormie i opóźnien nie bylo. Mogą być problemy jeżeli danemu graczowi nie wczytają się lvl'e a już ktoś go zabije bądź on kogoś - wtedy się zrestartuje. Najlepiej nie wrzucaj mapek typu aim_map.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych