Kilka serwerów ta sama baza danych.
Drzanas
29.01.2012
Witam.
Czy jak zrobię kilka serwerów z tym samym codem i będą korzystać z jednej tej samej bazy danych (aby na każdym serwerze gracz X miał ten sam poziom exp itd) to czy przy np trzech pełnych serwerach 17 slotowych będą spore opóźnienia? Czy ma też duże znaczenie szybkość zdobywania exp/kolejnych poziomów?
I co się stanie w przypadku kiedy na dwóch serwerach w tym samym czasie będzie aktywnie uczestniczył w grze gracz "Player"?
Czy jak zrobię kilka serwerów z tym samym codem i będą korzystać z jednej tej samej bazy danych (aby na każdym serwerze gracz X miał ten sam poziom exp itd) to czy przy np trzech pełnych serwerach 17 slotowych będą spore opóźnienia? Czy ma też duże znaczenie szybkość zdobywania exp/kolejnych poziomów?
I co się stanie w przypadku kiedy na dwóch serwerach w tym samym czasie będzie aktywnie uczestniczył w grze gracz "Player"?
speedkill
29.01.2012
Jak będziesz miał 2 cody w jedej bazie to w drugim zmień nazwę tabelki , i nie będzie problemów , obciązenie żalezy też od hosta.
Drzanas
29.01.2012
Tylko mi chodzi o to zeby na każdym serwerze każdy gracz miał taki sam lvl
TeeZik
31.01.2012
Próbowałem już ten "myk" na unixstormie i opóźnien nie bylo. Mogą być problemy jeżeli danemu graczowi nie wczytają się lvl'e a już ktoś go zabije bądź on kogoś - wtedy się zrestartuje. Najlepiej nie wrzucaj mapek typu aim_map.