Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Dalszy rzut granatemNasze granaty polecą dalej

dalszy rzut granatem granaty range

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.01.2012 23:38

*
Popularny

Dalszy rzut granatem 0.1
by diablix

opis
Przytrzymując rzut nasz granat poleci dalej.
Wygląda to dość ciekawie - wypełnia się pasek mocy czyli rzutu.
Osiągając maksymalną moc zmienia kolor na pomarańczowy :)

wymagane moduly
  • Fakemeta
  • Hamsandwich
instalacja
  • dalszy_rzut.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins
  • dopisujemy dalszy_rzut.amxx na końcu pliku konfiguracyjnego plugins.ini zlokalizowanego w cstrike/addons/amoxmodx/configs
Zamieszczam screeny

Dołączona grafika
Dołączona grafika


download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9

#2 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.01.2012 23:43

O ciekawe :) +
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#3 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.01.2012 23:47

Pomysłowe z tym pobieraniem czasu przez ciąg znaków w message, lecz plusa Ci nie dam bo się opierdalasz :)

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#4 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.01.2012 23:53

Dodałem screeny :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 29.01.2012 00:33

nie lepiej aby to był bartime taki jak przy bombie ?
diablix (29.01.2012 00:37):
Jakoś nie pomyślałem o tym ale aktualnie też fajnie wygląda :)

  • +
  • -
  • 0

#6 ogury

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 29.01.2012 01:52

Może troszkę za szybko się ładuje, i...
flesh leci czasem na bok.

#7 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 29.01.2012 13:33

leci w bok pewnie przez to że taka duża prędkość :P
  • +
  • -
  • 0

#8 ogury

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 29.01.2012 20:46

A jak wydłużyć czas ładowania?
set_hudmessage(0xFF, strlen(g_sMessage[iOwner]) == 0xF ? 0x20 : 0xFF, strlen(g_sMessage[iOwner]) == 0xF ? 0 : 0xFF, 0.52, 0.45, 0, 0.1, 0.1, 0.2, 0.2, 0x4);
To to?

#9 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2012 00:25

A jak wydłużyć czas ładowania?

set_hudmessage(0xFF, strlen(g_sMessage[iOwner]) == 0xF ? 0x20 : 0xFF, strlen(g_sMessage[iOwner]) == 0xF ? 0 : 0xFF, 0.52, 0.45, 0, 0.1, 0.1, 0.2, 0.2, 0x4);
To to?

Chyba tutaj, zmienić musisz 0.01 na mniejszą liczbę, lecz nie jestem pewien - diablix, przemów!
g_fMultiplier[iOwner] = floatround(g_fMultiplier[iOwner]) >= 0x10 ? g_fMultiplier[iOwner] : g_fMultiplier[iOwner] + 0.01;

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#10 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.01.2012 16:02

Ze względu na wiele prośb edytowałem pierwszy post i są dostępne dwie wersje :)
  • Zwykła - z czasem idealnym jak dla mnie;
  • Z dopiskiem _modifiable - posiadająca cvar;

  • +
  • -
  • 1

#11 ogury

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 30.01.2012 18:13

Jak coś, to cvar jest taki:
granaty_czas_ladowania "x" //czas ładowania w sekundach


#12 Cinasek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:258
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 30.01.2012 21:29

Ciekawy i przydatny plugin a jest możliwość zrobienia tak, że jak za długo będę trzymać granat he on wybuchonie mi w ręce i zabije? :)
  • +
  • -
  • 0

#13 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.02.2012 15:15

Fajny pomysł, jak znajdę dzisiaj czas to dodam taki bajer ;)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dalszy, rzut, granatem, granaty, range

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych