Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
TF2

Oczekiwanie na graczy i czas respawnu

tf2

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 D@ruc

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św.
Offline

Napisano 27.01.2012 17:37

Witam. Mam problem z oczekiwaniem na graczy. Pojawia się czas: 0:00. Jak można to zmienić i przy okazji jak zmienić czas respawnu?
  • +
  • -
  • 0

#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 27.01.2012 17:51

Dodaj do server.cfg :

mp_waitingforplayers_time "30" //30 oznacza że 30s będzie oczekiwania na graczy
mp_respawnwavetime "5" //zmienia czas respawnu (od 0 do 10)
mp_disable_respawn_times "1" // jeśli 1 to będzie natychmiastowy spawn, jeśli 0 to będzie spawn po czasie wpisanym w mp_respawnwavetime

Te cvary na szybszy respawn nie działają na wszystkich mapach, są mapy na których to nie działa. Zaleca się wtedy użycie pluginu http://forums.allied...ead.php?t=69997
  • +
  • -
  • 0

#3 D@ruc

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św.
Offline

Napisano 27.01.2012 17:58

A ilość graczy, od której ma zaczynać się rozgrywka? Jest jakaś komenda?
  • +
  • -
  • 0

#4 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 27.01.2012 17:59

Nie ma
  • +
  • -
  • 0

#5 D@ruc

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św.
Offline

Napisano 27.01.2012 18:13

Dalej jest pokazane 0:00 i oczekiwanie na graczy.

server.cfg

mp_allowspectators 1 //Toggles whether the server allows spectator mode or not
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 1 //Toggles server autoteambalance
mp_bonusroundtime 5 //Time in seconds after round win until round restarts
mp_chattime 5 //amount of time in seconds players can chat after the game is over
mp_clan_ready_signal "go" //Text that team leader from each team must speak for the match to begin
mp_clan_readyrestart 1 //If non-zero, game will restart once someone from each team gives the ready signal
mp_decals 1
mp_defaultteam 1
mp_disable_autokick 1 //Prevents a userid from being auto-kicked
mp_enableroundwaittime 1 //Enable timers to wait between rounds.
mp_fadetoblack 0 //fade a player's screen to black when he dies
mp_falldamage 5 //Amount of damage players sustains from a fall
mp_flashlight 0 //Toggles flashlight on or off
mp_footsteps 1 //Toggles footsteps on or off
mp_forcecamera 0 //Restricts spectator modes for dead players
mp_forcerespawn 0
mp_forcerespawnplayers 1 //Force all players to respawn.
mp_forcewin 1 //Forces team to win
mp_fraglimit 0
mp_idledealmethod 2 //Deals with Idle Players. 1 = Sends them into Spectator mode then kicks them if they're still idle, 2 = Kicks them out of the game
mp_idlemaxtime 1 //Maximum time a player is allowed to be idle (in minutes)
mp_maxrounds 10 //max number of rounds to play before server changes maps
mp_teams_unbalance_limit 2 //Teams are unbalanced when one team has this many more players than the other team. (0 disables check)
mp_teststalemate 0 //Test the stalemate mode. Parameter: <0/1>. If 1, the map will reset at the end.
mp_time_between_capscoring 5 //Delay between scoring of owned capture points.
mp_timelimit 20 //game time per map in minutes
mp_winlimit 10 //Max number of rounds one team can win before server changes maps
sv_allow_color_correction 1 //Allow or disallow clients to use color correction on this server.
sv_allow_wait_command 0 //Allow or disallow the wait command on clients connected to this server.
sv_allowdownload 1 //Allow clients to download files
sv_allowupload 1 //Allow clients to upload customizations files
sv_alltalk 0 //Players can hear all other players, no team restrictions
sv_alternateticks 0 //If set, server only simulates entities on even numbered ticks.
sv_autosave 0 //Set to 1 to autosave game on level transition. Does not affect autosave triggers.
sv_bonus_challenge 0 //Set to values other than 0 to select a bonus map challenge type.
sv_cacheencodedents 1 //If set to 1, does an optimization to prevent extra SendTable_Encode calls.
sv_cheats 0 //Allow cheats on server
sv_clearhinthistory 0 //Clear memory of server side hints displayed to the player.
sv_consistency 1 //Whether the server enforces file consistency for critical files
sv_contact "" //Contact email for server sysop
sv_downloadurl "" //Location from which clients can download missing files
sv_enableoldqueries 1 //Enable support for old style (HL1) server queries
sv_pausable 0 //Is the server pausable.
mp_waitingforplayers_time "30" //30 oznacza że 30s będzie oczekiwania na graczy
mp_respawnwavetime "4" //zmienia czas respawnu (od 0 do 10)
mp_disable_respawn_times "1" // jeśli 1 to będzie natychmiastowy spawn, jeśli 0 to będzie spawn po czasie wpisanym w mp_respawnwavetime
mp_enableroundwaittime 1
mp_waitingforplayers_restart 1

// Lan or internet play, Server region cvars
sv_lan 0 //Server is a lan server ( no heartbeat, no authentication, no non-class C addresses )
sv_region 3 // Region Codes: 0 - US East coast, 1 - US West coast, 2 - South America, 2 - South America, 3 - Europe, 4 - Asia, 5 - Australia, 6 - Middle East, 7 - Africa, 255 - world

//server Logging
sv_log_onefile 0 //Log server information to only one file.
sv_logbans 1 //Log server bans in the server logs.
sv_logblocks 0 //If true when log when a query is blocked (can cause very large log files)
sv_logecho 0 //Echo log information to the console.
sv_logfile 1 //Log server information in the log file.
sv_logflush 0 //Flush the log file to disk on each write (slow).
sv_logsdir "logs" //Folder in the game directory where server logs will be stored.

//Server Rates
sv_maxcmdrate 0 //(If sv_mincmdrate is > 0), this sets the maximum value for cl_cmdrate.
sv_maxrate 25000 //Max bandwidth rate allowed on server, 0 == unlimited
sv_maxreplay 2 //Maximum replay time in seconds
sv_maxupdaterate 66 //Maximum updates per second that the server will allow
sv_mincmdrate 0 //This sets the minimum value for cl_cmdrate. 0 == unlimited.
sv_minrate 0 //Min bandwidth rate allowed on server, 0 == unlimited
sv_minupdaterate 30 //Minimum updates per second that the server will allow

// Exec configs
exec banned.cfg
exec listip.cfg

  • +
  • -
  • 0

#6 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 27.01.2012 18:19

Nie wiem co może być źle
Ja mam taki cfg i działa normalnie:

hostname "Nazwa serwera @ hosting"

sv_contact "www.xxxx.pl"
sv_stats 1
sv_allow_wait_command 0
sv_allow_voice_from_file 0
sv_alltalk 0
sv_cheats 0
sv_thinktimecheck 0
sv_timeout 300
sv_gravity 800
sv_voiceenable 1
sv_pausable 0
sv_region 3

//rcon
sv_rcon_banpenalty 0
sv_rcon_log 0
sv_rcon_maxfailures 5
sv_rcon_minfailures 2
sv_rcon_minfailuretime 30
rcon_password "xxxxx"

//wydajnosc
sv_maxrate 60000
sv_minrate 10000
sv_maxupdaterate 67
sv_minupdaterate 40
sv_maxcmdrate 67
sv_mincmdrate 40

//afk i dostep do spect
mp_allowspectators 1
mp_idledealmethod 1
mp_idlemaxtime 3

//inne
mp_bonusroundtime 10
mp_stalemate_enable 1
mp_fadetoblack 0
mp_forcerespawn 1
mp_timelimit 25
mp_autoteambalance 0
mp_teams_unbalance_limit 1
mp_respawnwavetime 4
mp_stalemate_timelimit 240
mp_waitingforplayers_time 30
tf_ctf_bonus_time 0
tf_arena_first_blood 0
tf_overtime_nag 0
tf_allow_player_use 0
tf_flag_caps_per_round 3
tf_clamp_airducks 1
tf_damage_disablespread 1
tf_weapon_criticals 0
tf_teamtalk 1
tf_birthday 0
tf_use_fixed_weaponspreads 1
tf_arena_preround_time 10

mapcyclefile "mapcycle.txt"
motdfile "motd.html"

//Execute Banned Users
exec banned_user.cfg
exec banned_ip.cfg
writeid
writeip

//wylaczenie vote valve
sv_allow_votes 0
sv_vote_issue_nextlevel_allowed 0
sv_vote_issue_scramble_teams_allowed 0
sv_vote_issue_restart_game_allowed 0
sv_vote_issue_nextlevel_allowextend 0

//fastdl
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
sv_downloadurl "http://cos.pl/fast"

Użytkownik Cypis' edytował ten post 27.01.2012 18:19

  • +
  • -
  • 0

#7 D@ruc

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św.
Offline

Napisano 27.01.2012 18:32

Dalej jest to samo idzie czas od 30 sekund w dół i potem stoi na 0:00

http://s4.ifotos.pl/...jpg_rrnnnps.jpg
  • +
  • -
  • 0

#8 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 27.01.2012 19:29

Zaktualizuj serwer może jakiegoś pliku nie ma
  • +
  • -
  • 1

#9 D@ruc

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św.
Offline

Napisano 27.01.2012 22:06

Już wszystko działa 2 komendy trzeba było usunąć z server.cfg dokładniej te:

mp_clan_ready_signal "go" //Text that team leader from each team must speak for the match to begin
mp_clan_readyrestart 1 //If non-zero, game will restart once someone from each team gives the ready signal

A znasz może link do jakiegoś mapchoosera?
  • +
  • -
  • 1

#10 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.01.2012 11:54

jest standardowy w plugins/disable tylko trzeba go przenieść do plugins ponieważ jest wyłączony :)
https://forums.allie...ad.php?t=156974 - tu masz taki lepszy mapchooser
  • +
  • -
  • 1

#11 D@ruc

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św.
Offline

Napisano 28.01.2012 14:11

Dzięki wielkie.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: tf2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych