Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Get_timeleft


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Willson

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 26.01.2012 16:49

if(get_timeleft() == 60)
{
// cos
}


Do jakiego publica najlepiej to wstawić?

wartość 60 to 1 minuta tak?
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 26.01.2012 16:52

Zależy co chcesz zrobić z tym jak to wykorzystać :P
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 26.01.2012 17:20

stary, łatwiej by było jakbyś napisał co chcesz osiągnąć, to ktoś Ci to napisze.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 Willson

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 26.01.2012 20:02

Zrobić coś takiego,żeby 1 min przed końcem mapy losowało gracza
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.01.2012 22:59

w plugin_init
set_task( 60.0 , "voidLosuj" , .flags = "d" );

uruchomi funkcje voidLosuj 60 sekund przed końcem mapy
  • +
  • -
  • 0

#6 Willson

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 27.01.2012 09:10

w takim razie jak zrobić,żeby wylosowany gracz coś otrzymał?Przykładem niech będzie broń m4
  • +
  • -
  • 0

#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 27.01.2012 09:17

robisz public voidLosuj()
robisz tam pętle pobierasz ilość aktualnych gracza ( get_playersnum() )
i do tego switch(get_playersnum())
i case 1 : nic
case 2 : nic
case 3 : broń
Chyba tak możesz zrobić ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#8 Willson

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 27.01.2012 19:17

public voidLosuj()
{
for (new i=0; i < 33; i++)
{
client_print(i,print_chat,"Test")
}
}

Gdy zostaje minuta to końca mapy,następuje warning:connection problem,po czym serwer się restartuje.Wie ktoś,dlaczego i co z tym można zrobić?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych