if(get_timeleft() == 60)
{
// cos
}
Do jakiego publica najlepiej to wstawić?
wartość 60 to 1 minuta tak?
					
					
					
				
				
				
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
	
Get_timeleft
		 Temat rozp. Willson, 26.01.2012 16:49
	
	
	
	
		7 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26.01.2012 16:49
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26.01.2012 16:52
					Zależy co chcesz zrobić z tym jak to wykorzystać 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					If you can dream it, you can do it.
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26.01.2012 20:02
					Zrobić coś takiego,żeby 1 min przed końcem mapy losowało gracza
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26.01.2012 22:59
					w plugin_init
uruchomi funkcje voidLosuj 60 sekund przed końcem mapy
					
				
				
				
				
				
								
				
					set_task( 60.0 , "voidLosuj" , .flags = "d" );
uruchomi funkcje voidLosuj 60 sekund przed końcem mapy
	
	
    DarkGL Blog - Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping
  
  
  
    
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
				
				
				
			
				💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.01.2012 09:10
					w takim razie jak zrobić,żeby wylosowany gracz coś otrzymał?Przykładem niech będzie broń m4
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#7
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.01.2012 09:17
					robisz public voidLosuj()
robisz tam pętle pobierasz ilość aktualnych gracza ( get_playersnum() )
i do tego switch(get_playersnum())
i case 1 : nic
case 2 : nic
case 3 : broń
Chyba tak możesz zrobić
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					robisz tam pętle pobierasz ilość aktualnych gracza ( get_playersnum() )
i do tego switch(get_playersnum())
i case 1 : nic
case 2 : nic
case 3 : broń
Chyba tak możesz zrobić
If you can dream it, you can do it.
			
				
					
						
					
					#8
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.01.2012 19:17
					public voidLosuj()
{
for (new i=0; i < 33; i++)
{
client_print(i,print_chat,"Test")
}
}
Gdy zostaje minuta to końca mapy,następuje warning:connection problem,po czym serwer się restartuje.Wie ktoś,dlaczego i co z tym można zrobić?
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				{
for (new i=0; i < 33; i++)
{
client_print(i,print_chat,"Test")
}
}
Gdy zostaje minuta to końca mapy,następuje warning:connection problem,po czym serwer się restartuje.Wie ktoś,dlaczego i co z tym można zrobić?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod













