Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bug Stalker Ring


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 TastyB

    Zaawansowany

  • Girl

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:147
Offline

Napisano 13.02.2009 17:58

Wlasnie sie dowiedzialam, ze mozna ominac ograniczenie HP Stalkera - wystarczy uleczyc sie totemem i nabija sie HP do poziomu statystyk (czyli do takiego poziomu jaki sie ma bez tego itemu)

Bylabym wdzieczna za szybkie sprawdzenie tego na Waszych serwerach - moze poprostu gryza sie jakies pluginy z modem

moj plugins.ini
; AMX Mod X by baku


; Admin Base - Always one has to be activated
;
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
mini_bans.amxx 		; MiniBans z Puchatka Seby
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
;amxbans.amxx		; AMXBans


; Basic
;
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management


; Menu
;
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin


; Chat / Wiadomości
;
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands


; Map Menu
;
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx	; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map


; Konfiguracja
;
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands


; Counter-Strike
;
restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)


; Enable to use AMX Mod plugins
;
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer


; Poniżej dodawaj pluginy
;
dbmod_5.8d.amxx 		; Diablo Mod
Allow_round_finish.amxx		; dokonczenie rundy pomimo konca czasu
zasady.amxx			; zasady serwera takie jak motd
show_mapcycle.amxx		; wyswietla MapCycle
adminchceck.amxx		; sprawdza admina online
hpk_moj.amxx			; kopanie pingu
amx_transfer.amxx		; modyfikacja transferu gracza - bez killa
unbanmenu.amxx			; unban menu - komenda: amx_unbanmenu
auto_restart.amxx		; restart, runda 60s, muzyka
tent.amxx			; widocznosc Ninji dla druzyny
soft_detector.amxx		; banowanie za gre na sofcie
a_swear.amxx			; moj AntyBluzgacz
czat_log.amxx			; logowanie say i say_team do pliku
ad_manager.amxx			; zielona reklama w say'u
antisilentplant.amxx		; latka na cicha pake
ptb.amxx			; PTB

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 13.02.2009 18:05

Tak to dziala, jestem tego swiadomy od ~zawsze~ ale pewnie zrobie pozniej male ograniczenia do tego ;-)
  • +
  • -
  • 0

#3 TastyB

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:147
Offline

Napisano 13.02.2009 21:23

Tak to dziala, jestem tego swiadomy od ~zawsze~ ale pewnie zrobie pozniej male ograniczenia do tego ;-)


a moglbys tak "na szybko" machnac jakas latke likwidujaca ten bug..?

Planowalam na 15 lutego otworzyc nowa edycje rozgrywek a cfffaniaki z mojego serwera to rozkminili i teraz tak nie za bardzo moge... Jakos ten bug od nie tak dawna jest bo zauwazylabym go sama wczesniej




Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#4 WHineye

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:83
  • GG:
  • Lokalizacja:w-wa
Offline

Napisano 18.02.2009 19:11

tan bug jest od zawsze kiedy pamiętam xD.

zawsze krzyczą "O TOTEM!!! TOTEM", "DAJ MI TOTEM!!!"

przerób:

public add_redhealth_bonus(id)
{
	if (player_b_reduceH[id] > 0)
		set_user_health(id,get_user_health(id)-player_b_reduceH[id])
	if(player_item_id[id]==17)	//stalker ring
		set_user_health(id,5)
}
na
public add_redhealth_bonus(id)
{
	if (player_b_reduceH[id] > 0)
		set_user_health(id,get_user_health(id)-player_b_reduceH[id])
	if(player_item_id[id]==17)	//stalker ring
		set_user_health(id,5)
	if(player_item_id[id]==17 get_user_health(id)>=6)
	set_user_health(id,5)
}
i powinno być ok. :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 18.02.2009 19:24

WHineye, sprawdzone? Bo watpie by to zadzialalo ^^
  • +
  • -
  • 0

#6 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 18.02.2009 19:59

nie wiem czy to ma prawo zadzialac, ale jak juz cos to poprawiony kod:

public add_redhealth_bonus(id)
{
    if (player_b_reduceH[id] > 0)
        set_user_health(id,get_user_health(id)-player_b_reduceH[id])
    if (player_item_id[id] == 17 && get_user_health(id) >= 6)
		set_user_health(id,5)
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 18.02.2009 20:22

Szkoda ze funkcja wywolywana jest tylko przy spawnie?
  • +
  • -
  • 0

#8 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 18.02.2009 21:51

Szkoda ze funkcja wywolywana jest tylko przy spawnie?


ja tylko poprawilem kod wyzej bo w instrukcjach warunowych blad byl(nie podpisuje sie pod tym)
  • +
  • -
  • 0

#9 TastyB

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:147
Offline

Napisano 19.02.2009 07:33

To ja poczekam az cos wymysli Miczu bo bardzo mi zalezy aby ten bug zniknal ;)



...
  • +
  • -
  • 0

#10 HalveS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:ŁdZ
Offline

Napisano 09.12.2009 23:25

Witam, wiem ze odgrzebuje temat ale chcialbym to nieco poprawic. Wyeliminowalem juz odzyskiwanie hp przez barbe gdy ma stalkera. Chcialbym takze ograniczyc leczenie stalkera totemami.

Mam kod:
//Find people near and damage them
		new entlist[513]
		new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i]
			
			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue
				
			
			if (is_user_alive(pid) && get_user_health(pid) + amount_healed < race_heal[player_class[pid]]+player_strength[pid]*2)
				set_user_health(pid,get_user_health(pid)+amount_healed)
			else
				set_user_health(pid,race_heal[player_class[pid]]+player_strength[pid]*2)
		}
		
		
		set_pev(ent,pev_euser2,0)
		set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
Moglby ktos mi podpowiedziec w ktorym miejscu dodac pozmieniac?
Probowalem juz w kilku, ale niestety, stalker ciagle moze sie uleczyc totemem :|
  • +
  • -
  • 0

#11 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.12.2009 23:34

W nowej wersji będzie to poprawione
ale tak na szybko:
if (is_user_alive(pid) && (player_item_id[pid] == 17)) continue

  • +
  • -
  • 0

#12 HalveS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:ŁdZ
Offline

Napisano 09.12.2009 23:42

A nie przypadkiem:
(player_item_id[pid] != 17)
jesli chce zeby osoba ze stalkerem nie odzyskiwala hp?
Rozumiem ze to co podales musze dodac na poczatku tego kodu co wstawilem tak?:)
  • +
  • -
  • 0

#13 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 06.04.2010 10:35

Sorki że odkopie, ale po co tak kombinować :o?
W funkcji
public health(id)

wystarczy dodać:
if(get_user_health(index)>5 &&  player_item_id[index] == 17)set_user_health(index,5)

@EDIT I chyba bedzie trzeba pętelke dodać :]

Użytkownik kubaku4 edytował ten post 06.04.2010 10:37

  • +
  • -
  • 0

#14 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.04.2010 12:19

po to ze lepiej ominac leczenie stalka totemem niz sie bawic gdzie indziej :P
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#15 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 06.04.2010 12:28

Ale to jest bardziej uniwersalne :) Wyeliminuje też odzyskiwanie hp przez barbe itp.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych