Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o przerobienie skila Rock_slide


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 koko12

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2012 16:19

Witam chcialbym zeby ktos mi przerobil ten o to skill :


public Rock_Slide(id, skill, prop)
{
new Float:f_aimvec[3], Ent
new rockammount = 1+(SkillLevel(id, skill) / ROCK_SLIDE_LEVEL)

get_user_origin(id, origin[id]);
get_user_origin(id, aim[id], 3);

if(-1>aim[id][0]-origin[id][0]>1) //only change it if they are at least that far away
aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -1 : 1 );
if(-1>aim[id][1]-origin[id][1]>1) //only change it if they are at least that far away
aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -1 : 1 );
if(-1>aim[id][2]-origin[id][2]>1) //only change it if they are at least that far away
aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -1 : 1 );
else
aim[id][2] += 40;

for(new i=0; i<rockammount; i++){
Ent = fm_create_entity("info_target")

if (!Ent) continue

set_pev(Ent, pev_classname, "pokemod_ent")
set_pev(Ent, pev_owner, id)

IVecFVec(aim[id], f_aimvec)
f_aimvec[0] += random_float(-100.0,100.0)
f_aimvec[1] += random_float(-100.0,100.0)

fm_entity_set_origin(Ent, f_aimvec)

ChangeToBoulder(Ent, skill)
set_pev(Ent, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,1000.0})

set_task(0.1, "CheckBoulder", Ent)
}
return SKILL_USED
}

Chcialbym zeby glazy od tego skila były pomarańczowy-czerwone
i zeby Podpalały.


koko Dziekuje i pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych