Modele dla VIPa
Slawekz
26.01.2012
Witam
Chciałem przerobić plugin, VIP tak aby osoby, które mają VIPa mialy inne modele.
Lecz modele się pobierają, lecz każdy VIP ma normalny model.
Oto sma Vipa
Sądzę, że problemem jest to, że
wpisałem w nieodpowiednim miejscu.
Proszę o jak najszybszą pomoc. Oczywiście nagradzam +
Już sobie poradziłem. Zastosowałem oddzielny plugin mający zmieniać modele.
Chciałem przerobić plugin, VIP tak aby osoby, które mają VIPa mialy inne modele.
Lecz modele się pobierają, lecz każdy VIP ma normalny model.
Oto sma Vipa
/*BETA*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G // flaga (jak zakomentujesz vip dla kazdego)
#define KASA 1200 // ile ma dawac kasy (zakomentowanie wylacza)
#define GRAWITACJA 1.0 // jaka ma byc grawitacja dla vipa (zakomentowanie wylacza)
#define SPEED 1.0 // jaki speed (zakomentowanie wylacza)
#define HP 100 //ile hp ma ustawic dla vipa (zakomentowanie wylacza)
#define INVI 255 //jaka widocznosc dla vipa 255=calkowita widocznosc 0=niewidzialnosc (zakomentowanie wylacza)
#define MAPY // jak zakomentujesz vip bedzie dzialal na wszystkich mapach
#define REKLAMA // czy ma pokazywac co 360 sec wiadomosc ze vip dostaje na poczatek wiele rzeczy wpisz /infovip itd...
#define VIPS // komenda /vipy lub /vips (online vipy)
#define INFO_VIP // motd ( komenda /infovip)
#define DEAGLE // deagle dla vipa
#define HE // he dla vipa
#define FLASH // flash dla vipa
#define SMOKE // smoke dla vipa
#define KAMIZELKA // daje kamizelke
#define MODEL //Modele dla vipa
#if defined VIPS
new maxplayers
#endif
///////////////MAPY NIE DZIALAJACE NA VIPIE/////////////////// PRZY #define MAPY
#if defined MAPY
new const maps[][] =
{
"aim_crazyjump",
"aim_map",
"1hp",
"35hp",
"awp_india",
"he_dodgeballs"
}
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("VIP", "1.5", "HubertTM");
#if defined INFO_VIP
register_clcmd("say /infovip", "MOTD", 0);
register_clcmd("say /vipinfo", "MOTD", 0);
#endif
#if defined VIPS
maxplayers = get_maxplayers()
register_clcmd("say /vips", "print_vips", 0);
register_clcmd("say /vipy", "print_vips", 0);
#endif
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
#if defined SPEED
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
#endif
#if defined REKLAMA
set_task(360.0, "VIPTEKST", 0,_,_,"b");
#endif
}
public respawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
new mapname[32]
get_mapname(mapname, 31)
#if defined MAPY
new bool:bFind = false;
for(new i=0; i<sizeof maps; i++)
{
if(equali(mapname, maps[i])){
bFind = true;
break
}
}
if(bFind) return ;
else{
#endif
#if defined FLAGA
if(get_user_flags(id) & FLAGA){
#endif
#if defined DEAGLE
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
#endif
#if defined HE
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
#endif
#if defined FLASH
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
#endif
#if defined SMOKE
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
#endif
#if defined KAMIZELKA
fm_give_item(id, "item_assaultsuit")
#endif
#if defined KASA
new money = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id, money + KASA)
ColorChat(id, GREEN, "Jako gracz VIP otrzymujesz ^x01%d$ ^x04wiecej", KASA)
#endif
#if defined GRAWITACJA
fm_set_user_gravity(id, GRAWITACJA);
#endif
#if defined HP
fm_set_user_health(id, HP);
#endif
#if defined INVI
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, INVI)
#endif
#if defined MAPY
}
#endif
#if defined FLAGA
}
#endif
}
#if defined SPEED
public CurWeapon(id)
{
fm_set_user_maxspeed(id, SPEED)
}
#endif
#if defined INFO_VIP
public MOTD( id,level,cid ) {
if ( !cmd_access(id,level,cid,1) )
return PLUGIN_CONTINUE
show_motd( id,"vip.txt","Informacje VIP." );
return PLUGIN_CONTINUE
}
#endif
#if defined VIPS
public print_vips(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new id, count, x, len
for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
len = format(message, 255, "^x04 VIPY ONLINE: ")
if(count > 0) {
for(x = 0 ; x < count ; x++) {
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 ) {
ColorChat(user, GREEN, "%s", message);
len = format(message, 255, "^x04 ")
}
}
ColorChat(user, GREEN, "%s", message);
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "Brak Vipow ONLINE")
ColorChat(user, GREEN, "%s", message);
}
}
#endif
#if defined REKLAMA
public VIPTEKST()
ColorChat(0, RED, "Vip dostaje wiele rzeczy na poczatek rundy, aby zobaczyc co wpisz /infovip");
#endif
#if defined MODEL
public SetPlayerModel(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "viptt");
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vipct");
}
cs_set_user_model(id, "vip");
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl");
precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl");
}
#endif
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Sądzę, że problemem jest to, że
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl");
precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl");
}
wpisałem w nieodpowiednim miejscu.
Proszę o jak najszybszą pomoc. Oczywiście nagradzam +

Już sobie poradziłem. Zastosowałem oddzielny plugin mający zmieniać modele.
DarkGL
26.01.2012
/*BETA*/ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #include <colorchat> #define FLAGA ADMIN_LEVEL_G // flaga (jak zakomentujesz vip dla kazdego) #define KASA 1200 // ile ma dawac kasy (zakomentowanie wylacza) #define GRAWITACJA 1.0 // jaka ma byc grawitacja dla vipa (zakomentowanie wylacza) #define SPEED 1.0 // jaki speed (zakomentowanie wylacza) #define HP 100 //ile hp ma ustawic dla vipa (zakomentowanie wylacza) #define INVI 255 //jaka widocznosc dla vipa 255=calkowita widocznosc 0=niewidzialnosc (zakomentowanie wylacza) #define MAPY // jak zakomentujesz vip bedzie dzialal na wszystkich mapach #define REKLAMA // czy ma pokazywac co 360 sec wiadomosc ze vip dostaje na poczatek wiele rzeczy wpisz /infovip itd... #define VIPS // komenda /vipy lub /vips (online vipy) #define INFO_VIP // motd ( komenda /infovip) #define DEAGLE // deagle dla vipa #define HE // he dla vipa #define FLASH // flash dla vipa #define SMOKE // smoke dla vipa #define KAMIZELKA // daje kamizelke #define MODEL //Modele dla vipa #if defined VIPS new maxplayers #endif ///////////////MAPY NIE DZIALAJACE NA VIPIE/////////////////// PRZY #define MAPY #if defined MAPY new const maps[][] = { "aim_crazyjump", "aim_map", "1hp", "35hp", "awp_india", "he_dodgeballs" } #endif public plugin_init() { register_plugin("VIP", "1.5", "HubertTM"); #if defined INFO_VIP register_clcmd("say /infovip", "MOTD", 0); register_clcmd("say /vipinfo", "MOTD", 0); #endif #if defined VIPS maxplayers = get_maxplayers() register_clcmd("say /vips", "print_vips", 0); register_clcmd("say /vipy", "print_vips", 0); #endif RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1); #if defined SPEED register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") #endif #if defined REKLAMA set_task(360.0, "VIPTEKST", 0,_,_,"b"); #endif } public respawn(id) { if (!is_user_alive(id)) return; new mapname[32] get_mapname(mapname, 31) #if defined MAPY new bool:bFind = false; for(new i=0; i<sizeof maps; i++) { if(equali(mapname, maps[i])){ bFind = true; break } } if(bFind) return ; else{ #endif #if defined FLAGA if(get_user_flags(id) & FLAGA){ #endif #if defined DEAGLE fm_give_item(id, "weapon_deagle"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); #endif #if defined HE fm_give_item(id, "weapon_hegrenade"); #endif #if defined FLASH fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); #endif #if defined SMOKE fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade"); #endif #if defined KAMIZELKA fm_give_item(id, "item_assaultsuit") #endif #if defined KASA new money = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id, money + KASA) ColorChat(id, GREEN, "Jako gracz VIP otrzymujesz ^x01%d$ ^x04wiecej", KASA) #endif #if defined GRAWITACJA fm_set_user_gravity(id, GRAWITACJA); #endif #if defined HP fm_set_user_health(id, HP); #endif #if defined INVI fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, INVI) #endif #if defined MODEL SetPlayerModel(id) #endif #if defined MAPY } #endif #if defined FLAGA } #endif } #if defined SPEED public CurWeapon(id) { fm_set_user_maxspeed(id, SPEED) } #endif #if defined INFO_VIP public MOTD( id,level,cid ) { if ( !cmd_access(id,level,cid,1) ) return PLUGIN_CONTINUE show_motd( id,"vip.txt","Informacje VIP." ); return PLUGIN_CONTINUE } #endif #if defined VIPS public print_vips(user) { new adminnames[33][32] new message[256] new id, count, x, len for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++) if(is_user_connected(id)) if(get_user_flags(id) & FLAGA) get_user_name(id, adminnames[count++], 31) len = format(message, 255, "^x04 VIPY ONLINE: ") if(count > 0) { for(x = 0 ; x < count ; x++) { len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"") if(len > 96 ) { ColorChat(user, GREEN, "%s", message); len = format(message, 255, "^x04 ") } } ColorChat(user, GREEN, "%s", message); } else { len += format(message[len], 255-len, "Brak Vipow ONLINE") ColorChat(user, GREEN, "%s", message); } } #endif #if defined REKLAMA public VIPTEKST() ColorChat(0, RED, "Vip dostaje wiele rzeczy na poczatek rundy, aby zobaczyc co wpisz /infovip"); #endif #if defined MODEL public SetPlayerModel(id) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "viptt"); } else { cs_set_user_model(id, "vipct"); } cs_set_user_model(id, "vip"); } public plugin_precache(){ precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl"); precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl"); } #endif